Valeera Skrevet 18. januar 2020 #381 Del Skrevet 18. januar 2020 hun sminker seg så sinnsykt heavy! Den bronzern burde hun kaste.. og hun får frem alle rynker med sminken sin. Hun er jo så pen, så hun trenger absolutt ikke så mye sminke.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 18. januar 2020 #382 Del Skrevet 18. januar 2020 1 time siden, Skogspike skrev: At hun ikke skiller kontoer, en privat og en til jobb. Jeg forstår ikke at hun ikke ser det som en god løsning. Hun har en del fornuftig å komme med, men den sammenblandingen er bare nei. Tror hun hadde vunnet flere om hun skjermet barna sine. Jeg er 100 prosent enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 19. januar 2020 #383 Del Skrevet 19. januar 2020 Skjerme barna er alt som forelder 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 20. januar 2020 #384 Del Skrevet 20. januar 2020 (endret) Enig i den! Seksuelt og sæd som renner ut er ikke problemet, men problemet er at ungene mikses inn i det hele. En privat konto og en til jobb burde hun absolutt vurdert! Endret 20. januar 2020 av Jegserdeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. januar 2020 #385 Del Skrevet 21. januar 2020 På 18.1.2020 den 22.40, Valeera skrev: hun sminker seg så sinnsykt heavy! Den bronzern burde hun kaste.. og hun får frem alle rynker med sminken sin. Hun er jo så pen, så hun trenger absolutt ikke så mye sminke.. DET er noe jeg har lurt LENGE på... ser hun ikke selv hvordan hun ser ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 21. januar 2020 #386 Del Skrevet 21. januar 2020 På 18.1.2020 den 22.40, Valeera skrev: hun sminker seg så sinnsykt heavy! Den bronzern burde hun kaste.. og hun får frem alle rynker med sminken sin. Hun er jo så pen, så hun trenger absolutt ikke så mye sminke.. Helt enig!! Hun har jo nydelige naturlige trekk, for ikke å snakke om farger!!! Fyldige lepper og store brune øyne...hva mer kan man ønske seg?? Hun trenger ikke en fjerdedel av den sminka! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. januar 2020 #387 Del Skrevet 21. januar 2020 14 minutter siden, Clara80 skrev: Helt enig!! Hun har jo nydelige naturlige trekk, for ikke å snakke om farger!!! Fyldige lepper og store brune øyne...hva mer kan man ønske seg?? Hun trenger ikke en fjerdedel av den sminka! Men så liker hun selv tydeligvis sin måte å sminke seg på.. å da er vel din mening (og de andres i denne tråden..) irrelevant. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 22. januar 2020 #388 Del Skrevet 22. januar 2020 Er det noen som vet om hun har utenlandske aner? Synes hun har så vakre, brune øyne og så flott glød i huden nemlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 22. januar 2020 #389 Del Skrevet 22. januar 2020 (endret) 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Er det noen som vet om hun har utenlandske aner? Synes hun har så vakre, brune øyne og så flott glød i huden nemlig. Tror moren ikke er norsk. Endret 22. januar 2020 av Lady T 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 22. januar 2020 #390 Del Skrevet 22. januar 2020 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Er det noen som vet om hun har utenlandske aner? Synes hun har så vakre, brune øyne og så flott glød i huden nemlig. halvt tysk og halvt norsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 22. januar 2020 #391 Del Skrevet 22. januar 2020 (endret) Takk for informasjonen 😁 Endret 22. januar 2020 av Jordbærogfløte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 26. januar 2020 #392 Del Skrevet 26. januar 2020 (endret) Hvordan er det MULIG å gjenta den utroskapshistorien i hver bidige episode av podkasten hennes? Den kunne heller ha blitt kalt Utroskapen fremfor G-punktet.. Gjestene kunne heller ha lyttet til den første episoden og heller ha kommentert det utenfor mikrofonen.. Endret 26. januar 2020 av Jordbærogfløte 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 26. januar 2020 #393 Del Skrevet 26. januar 2020 12 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Hvordan er det MULIG å gjenta den utroskapshistorien i hver bidige episode av podkasten hennes? Den kunne heller ha blitt kalt Utroskapen fremfor G-punktet.. Gjestene kunne heller ha lyttet til den første episoden og heller ha kommentert det utenfor mikrofonen.. Det er jo det hu har brukt ganske mye på insta også. «Varemerke» hennes. Jeg har bare hørt den første episoden hennes om utroskapen og ikke de andre. Jeg har blitt lei dama og håper flere blir lei henne etter sesongen med bloggerne der også. Utroskapen blir nok dratt frem der også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 26. januar 2020 #394 Del Skrevet 26. januar 2020 12 minutter siden, Litenoggod skrev: Det er jo det hu har brukt ganske mye på insta også. «Varemerke» hennes. Jeg har bare hørt den første episoden hennes om utroskapen og ikke de andre. Jeg har blitt lei dama og håper flere blir lei henne etter sesongen med bloggerne der også. Utroskapen blir nok dratt frem der også Ja, jeg følger henne ikke på insta av den grunn. Hadde egentlig troen på podden hennes fordi jeg synes i utgangspunktet er fint å prate høyt om kropp og seksualitet. Nå tror jeg at jeg hopper av lyttingen etter fire episoder siden den utroskapen har fått dominere på alle episodene. Kjedelig når hun har gjester som kunne ha fått mer snakketid. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 26. januar 2020 #395 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg er helt med på den at man skal snakke om utroskap og sånn, men nå er det litt nok merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 26. januar 2020 #396 Del Skrevet 26. januar 2020 23 minutter siden, thejohan skrev: Jeg er helt med på den at man skal snakke om utroskap og sånn, men nå er det litt nok merker jeg. Det er helt greit at man skal snakke om det, men hun bruker det som sitt varemerke. Alt handler om utroskapen. Man blir trøtt og lei av det. Alt går på repat hos henne 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. januar 2020 #397 Del Skrevet 26. januar 2020 Gjestene blir jo helt overflødig i denne podden - de slipper jo ikke til engang. Enda en episode hvor hun vrir samtalen over på utroskaps-episoden sin,når gjesten prøver å prate .. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 27. januar 2020 #398 Del Skrevet 27. januar 2020 Iselin få deg et fri kort eller gå fra Tom. Vi er lei nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 27. januar 2020 #399 Del Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Jegserdeg skrev: Iselin få deg et fri kort eller gå fra Tom. Vi er lei nå! 😂😂 går hu fra tom så har hu ikke noe inntekt som influenser 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 30. januar 2020 #400 Del Skrevet 30. januar 2020 På 26.1.2020 den 23.10, J.. skrev: Gjestene blir jo helt overflødig i denne podden - de slipper jo ikke til engang. Enda en episode hvor hun vrir samtalen over på utroskaps-episoden sin,når gjesten prøver å prate .. På 27.1.2020 den 19.03, Jegserdeg skrev: Iselin få deg et fri kort eller gå fra Tom. Vi er lei nå! Derfor jeg ikke høre på podden hennes. Hun klarer alltid å dra inn utroskapet uansett hva dagens tema egentlig er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå