Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2019

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Hadde vært mareritt det for meg😜😅 Kanskje du er sanndrømt🤩

Tviler på det faktisk er tvillinger, men har en episode fra jeg gikk gravid med førstemann som gir meg gåsehud enda 😅

Akkurat nå, månki skrev:

Jeg har alltid hatt på følelsen at jeg kom til å ende opp med en siddis-mann og få tvilling-gutter. Siddis-mannen har jeg funnet, så spent om det er to spirer i magen😂 Har egentlig et lite håp om at det er det også, jeg..😅

Jeg hadde ikke sagt nei jeg heller 😅🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Tviler på det faktisk er tvillinger, men har en episode fra jeg gikk gravid med førstemann som gir meg gåsehud enda 😅

Jeg hadde ikke sagt nei jeg heller 😅🥰

Hvilken episiode da?😃 Jeg har jo 4 barn fra før og har hatt helt panikk for å skulle få tvillinger denne gangen! Jeg har tvillinger på min mor side+ jeg er 38 år, så har jo litt større sjangse for å få tvillinger også. Nå vet jeg at det kun er en og takk Gud for det, men hadde det vært 2 mirakel i magen hadde vi nok taklet det også seff☺️

Endret av frk.Sanna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, frk.Sanna skrev:

Hvilken episiode da?😃 Jeg har jo 4 barn fra før og har hatt helt panikk for å skulle få tvillinger denne gangen! Jeg har tvillinger på min mor side+ jeg er 38 år, så har jo litt større sjangse for å få tvillinger også. Nå vet jeg at det kun er en og takk Gud for det, men hadde det vært 2 mirakel i magen hadde vi nok taklet det også seff☺️

Jeg hadde en drøm om at jeg var gravid med svært spesifikke detaljer, denne drømmen hadde jeg mens jeg var gravid men før jeg hadde funnet det ut. Jeg visste derfor det kom til å bli en gutt, jeg var helt sikker- og en gutt var det ♥️ Da jeg var høygravid skjedde det jeg hadde drømt om, jeg opplevde det som en déjà vu og så kom jeg på at dette har jeg faktisk drømt for 8mnd siden 😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBHugme er på vei i posten 😍 Tilbud på Mimmis, 30% faktisk! 

Jeg må faktisk kjøpe meg nye BHer jeg, puppene er blitt gigantiske. De er så vonde nå at jeg lurer på om jeg like gjerne skal kjøpe ammeBH med det samme. Har fått tips om noen fra merket Milki og de ser så gode ut og likevel litt freshe og fine! Husker jeg slet med å finne gode og fine sist. 

Hjertet til lille spire har begynt å slå 💓 i disse dager, og jeg håper så på at alt går bra. Jeg var så rolig første gang, var ikke redd for å miste. Er mer bekymret denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milki - klærne var skikkelig billig på jollyroom! 

Bestilte en for å teste siden jeg ikke fant noen gode sist. Håper den er stor nok til meg nå da 😂 Ammet til 2år og 3 mnd sist så greit med skikkelig bh!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.12.2018 den 10.05, Miss.Wildfox skrev:

Jeg drømte at jeg var på tidlig ultralyd i natt, og at det viste seg å være tvillinger 😅😍 

20 timer siden, frk.Sanna skrev:

Hadde vært mareritt det for meg😜😅 Kanskje du er sanndrømt🤩

Jeg drømte om tvillinger med førsten. At de kom to gutter, like som to dråper vann, presenterte seg med fornavn og sa "hei, vi er guttene dine" og jeg bråvåkna. Ble bare en da - men gutten hadde to fosterposer, men ene var tom. Så det trenger ikke å bety at det er det :Knegg:

På 12.12.2018 den 9.42, Bringebærpiken skrev:

Samme her😅 I tillegg våkner jeg mye tidligere enn vanlig for tiden. Pleier vanligvis ikke å stå opp før i 10-tiden når jeg har fri eller kveldsvakt, men nå har jeg begynt å stå opp kl 7-8. Noen andre her som sover mindre etter at de ble gravide? 

Nei, jeg sover mer. Og det verste er at jeg tar kvalmestillende, og de gjør meg bare ennå trettere....

På 12.12.2018 den 10.03, Miss.Wildfox skrev:

Jeg er skikkelig B-menneske og det har holdt seg gjennom et svangerskap og de første 3årene som småbarnsmor. Men nå har det snudd helt. Våkner før klokka ringer rundt halv syv. Sovner tidlig på kvelden, da. Håper det varer 😅

Lucky, send meg gjerne noe energi på morgenen altså! 

21 timer siden, J1994 skrev:

Fikk henvisning til TUL idag, og det var en SA 😔💔

Mange varme klemmer, og gode tanker ❤️ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten drømte jeg at mannen hadde kjøpt bil nr 2. En gammel amerikaner.. Tror jammen den var rosa også! Men tror dere ikke at han skulle installere sånn hydralikk på dekkene så den nærmest hopper? OG det MIDT på kjøkkengulvet? Så ber jeg han om å flytte vraket av en bil, men da lekker det olje på gulvet mitt :raven: Jeg våkna og var drit forbanna før jeg innså at det bare var en drøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, henniie skrev:

Forresten drømte jeg at mannen hadde kjøpt bil nr 2. En gammel amerikaner.. Tror jammen den var rosa også! Men tror dere ikke at han skulle installere sånn hydralikk på dekkene så den nærmest hopper? OG det MIDT på kjøkkengulvet? Så ber jeg han om å flytte vraket av en bil, men da lekker det olje på gulvet mitt :raven: Jeg våkna og var drit forbanna før jeg innså at det bare var en drøm...

Fy søren jeg hadde klikka!:nei: Flaks at det var en drøm:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bringebærpiken skrev:

Fy søren jeg hadde klikka!:nei: Flaks at det var en drøm:fnise:

Det var nummeret før jeg hadde et sikkelig, fullstendig raserianfall :vetikke::bond: Jeg har sagt det til han: han bør vurdere å låse meg inne de neste 8 månedene :Knegg:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokser hår og negler raskere under graviditet? Jeg må klippe tånegler i eininga og barbere meg oftere under armer, legger og egentlig, men det får gro litt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte legekontoret på mandag og ba om ny kvelmestillende da den jeg har ikke har effekt. De skulle fikse det med én gang. Da det enda ikke var i orden i dag, gikk jeg innom legekontoret for å få det rett i hånden. Og så var legen hjemme med sykt barn! De skulle prøve å få det til over helgen, sa de. Da tok hormoner og all kvalmen helt overhånd, og jeg brøt nesten helt sammen. Måtte inn på bakrommet en stund. Får ny medisin og sykemelding i morgen.. Hjelper å vise hvordan man faktisk har det innemellom. 

1 minutt siden, Fru sau skrev:

Vokser hår og negler raskere under graviditet? Jeg må klippe tånegler i eininga og barbere meg oftere under armer, legger og egentlig, men det får gro litt 😂

Jepp. Barberhøvel min er utslitt 😂 husker det var slik sist også. 

@LilleMy1989: Tenkte på noe. Kanskje du kunne limt presentasjonene inn i første post? Hadde vært kjekt å ha det på toppen 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frostrose skrev:

Jeg ringte legekontoret på mandag og ba om ny kvelmestillende da den jeg har ikke har effekt. De skulle fikse det med én gang. Da det enda ikke var i orden i dag, gikk jeg innom legekontoret for å få det rett i hånden. Og så var legen hjemme med sykt barn! De skulle prøve å få det til over helgen, sa de. Da tok hormoner og all kvalmen helt overhånd, og jeg brøt nesten helt sammen. Måtte inn på bakrommet en stund. Får ny medisin og sykemelding i morgen.. Hjelper å vise hvordan man faktisk har det innemellom. 

Jepp. Barberhøvel min er utslitt 😂 husker det var slik sist også. 

@LilleMy1989: Tenkte på noe. Kanskje du kunne limt presentasjonene inn i første post? Hadde vært kjekt å ha det på toppen 😊

Fikk du jente eller gutt sist?😀 Her vokser hårene ikke noe særlig fort om dagen heldigvis! Føler meg deg som er så dårlig. Håper det snart går over!

Her kommer kvalmen i byer innimellom. Enkelte dager har jeg lite å gi, mens andre dager er helt greie. Kjenner det er tøfft å være alene med en ekstremt aktiv 1 åring om dagen. Jeg håper dette er aller siste gang jeg må gjennom disse første mnd. (Jeg synst de er de tøffeste i hele svangerskapet)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, henniie skrev:

Det var nummeret før jeg hadde et sikkelig, fullstendig raserianfall :vetikke::bond: Jeg har sagt det til han: han bør vurdere å låse meg inne de neste 8 månedene :Knegg:

Jeg har knapt merket noe til de der hormonene denne gangen. Har verken vært trist eller noe særlig hissig🤷‍♀️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bakte lussekatter i dag og peiste i meg 5 stk gjennom dagen😱 Må seripøst skjerpe meg, orker ikke ese ut denne gangen også! Flere som er ekstremt sulten om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg hadde en drøm om at jeg var gravid med svært spesifikke detaljer, denne drømmen hadde jeg mens jeg var gravid men før jeg hadde funnet det ut. Jeg visste derfor det kom til å bli en gutt, jeg var helt sikker- og en gutt var det ♥️ Da jeg var høygravid skjedde det jeg hadde drømt om, jeg opplevde det som en déjà vu og så kom jeg på at dette har jeg faktisk drømt for 8mnd siden 😭 

Kanskje du er sanndrømt😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
33 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Fikk du jente eller gutt sist?😀 Her vokser hårene ikke noe særlig fort om dagen heldigvis! Føler meg deg som er så dårlig. Håper det snart går over!

Her kommer kvalmen i byer innimellom. Enkelte dager har jeg lite å gi, mens andre dager er helt greie. Kjenner det er tøfft å være alene med en ekstremt aktiv 1 åring om dagen. Jeg håper dette er aller siste gang jeg må gjennom disse første mnd. (Jeg synst de er de tøffeste i hele svangerskapet)!

Jeg har ei jente 😊 Går og venter på juleferie nå. Har heldigvis fri hele romjulen. Satser på å få sove ut litt da. Kanskje det også kan hjelpe på. 

Jeg føler med deg. Hadde ikke klart å være aleine med min ettåring. Denne uken har jeg henne aleine en time før faren kommer hjem fra jobb. Det er mer enn nok! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Jeg bakte lussekatter i dag og peiste i meg 5 stk gjennom dagen😱 Må seripøst skjerpe meg, orker ikke ese ut denne gangen også! Flere som er ekstremt sulten om dagen?

Merker at jeg er ekstremt sulten ja, og kjenner at det er pga graviditet. Blir supersulten 2-3 timer etter forrige måltid. En smule irriterende. Hjelper ikke at jeg har craving på burger hele forbanna tida heller. Ble 3 burgere forrige uke :engel: Skjerpings. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Merker at jeg er ekstremt sulten ja, og kjenner at det er pga graviditet. Blir supersulten 2-3 timer etter forrige måltid. En smule irriterende. Hjelper ikke at jeg har craving på burger hele forbanna tida heller. Ble 3 burgere forrige uke :engel: Skjerpings. 

Jeg er sulten før 3 timer jeg😜 Til vanlig sliter jeg med å huske spise hver 3 time liksom.... Kanskje det er en gutt denne gangen også, for var like sulten sist😅 Burger trenger jo ikke være så usunt da☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere sett Helene sjekker inn på nyfødt intensiv? Herregud så utrolig trist, burde aldri ha sett den episoden 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...