Gå til innhold

Mann som sutrer over lite sex..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, O.G. skrev:
 

Så din tidligere kone hadde en suttergutt.....

Kall det hva du vil.. hun får ikke nok av meg no :)

Anonymkode: f1ab3...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

sexen er ikke så dårlig, det er bare det at med familie og barn, så passer det ikke alltid like bra..

Anonymkode: fe654...89f

Vi har 4 barn, hund og generelt mye styr. Sex blir likevel prioritet..

Anonymkode: e12a7...688

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen er nok at mannen blir flinkere til å hjelpe til med alt mulig i hjemmet, og at kvinner blir flinkere til å fortelle mannen hva de mener han kan gjøre. Det er ikke alltid like lett å følge med i hjemmet for en mann. Kvinner har en tendens til å gjøre mye rundt omkring i det stille. Kvinner er så samvittighetsfulle at de ender ofte opp med å gjøre alt for mye i forhold til han, og da vil de sove når de legger seg, naturlig nok. At han sitter og knoter med mobilen i tillegg gjør det ikke bedre. 

Ergo, løsningen er at kvinner sier fra tydelig når de trenger hjelp, og mannen hjelper til så godt han kan, og gjerne enda litt til. Da får han en fornøyd kvinne som har overskudd til masse deilig sex, og det vil nok hun sette pris på også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi har 4 barn, hund og generelt mye styr. Sex blir likevel prioritet..

Anonymkode: e12a7...688

Så dere har sex hver dag hele uka? 

Jeg skriver jo at mannen blir slik etter to-tre dager uten

Anonymkode: fe654...89f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Så dere har sex hver dag hele uka? 

Jeg skriver jo at mannen blir slik etter to-tre dager uten

Anonymkode: fe654...89f

I alle fall 5 dager i uken og aldri 2 dager uten sex. 
Men å surke etter 2 dager hadde jeg ikke gjort. Da hadde jeg lagt fra meg den jævla mobilen og brukt noe tid på å trykke på alle de riktige knappene og fått henne steinklar til ungene var i seng.
Du skriver mobilen er et stort problem og jeg tror deg. Hadde kona sittet å gnudd på skjermen om kvelden så hadde jeg sagt høyt og tydelig at om hun vil knulle så er det nå hun har sjansen. Hun hadde ikke stusset et sekund...

Anonymkode: e12a7...688

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i et slikt forhold, og reagerte med å bli tilnærmet aseksuell. Jeg ble så avtent av all sutringen hans at jeg ikke orket tanken på at han skulle ta på meg. Alternativene var jo enten 1) gå med på sex uten at du har lyst, eller 2) sutring og dårlig stemning.

Det var så godt etter det ble slutt, og det tok flere år før jeg fant meg selv seksuelt igjen. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk sammen. F.eks at om man vil ha sex må man legge seg en time tidligere, og være mer effektiv med ungelegging når det er hans tur ol. 

 

Klager aldri over sex med kona, da vi har relativ lik sexlyst. Annenhver dag ca. Men hadde ikke klaget om det var sjeldnere, eller om sexen ble borte pga sykdom ol. I et bra forhold er sex noe av det minst viktige. Man er kjernefamilie, bestevenner og partnere, og man kan være intim på tusen andre måter enn sex. Man dropper da ikke familien sin pga mangel på sædutløsning. Vil man ha det oftere? Make it happen, og tilrettelegg. Man maser da ikke etter noen har lagt seg.

Anonymkode: b3aab...a29

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:
 

Hvis han sutrer over det så si strengt ifra at du ikke tenner på en som sutrer.  Hvis han ønsker sex burde han heller være den beste kjæresten, vise deg at han setter pris på deg i hverdagen, gi deg kyss og klem uten å forvente noe tilbake. Og at da vil du automatisk gjøre det samme som han, og at sex skjer oftere fordi man evner å vise kjærlighet ellers enn bare under dyna etter leggetid. Si tydelig ifra! 

Anonymkode: f62c6...1a8

Et forhold på TS sine premisser altså?

Anonymkode: 9dc0f...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Svar fra en mann... som hadde en slik kone tidligere. Np er alt tipp topp. Å legge skylda på bare mannen her er feil. Han vil ha sex ofte? O neeeeeiii! Det betyr jo at han tenner på deg og vil ha deg! Å bli avvist gang på gang er desverre også turn off. Jeg skjønner det ikke er noe stas med mas, men sett deg i mannens situasjon? Hvordan trur du det føles for han å bli avvist gang på gang? Ja han føler seg sikkert atraktiv...

Snakk sammen og gjør en liten innsats selv. Ta intiativet selv før han gjør det. Vis at du vil ha han...

Anonymkode: f1ab3...8e4

Men det hjelper jo ikke å sutre seg til sex.

Det funker ikke.

Og etter 2 dager? Ts sin mann forventer sex minst annenhver dag med unger og stress i hverdagen, hvis ikke begynner han å sutre.
Vil menn virkelig ha sex med partneren sin etter å ha sutret seg til det?





 

Anonymkode: 06d16...b55

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:
 

I alle fall 5 dager i uken og aldri 2 dager uten sex. 
Men å surke etter 2 dager hadde jeg ikke gjort. Da hadde jeg lagt fra meg den jævla mobilen og brukt noe tid på å trykke på alle de riktige knappene og fått henne steinklar til ungene var i seng.
Du skriver mobilen er et stort problem og jeg tror deg. Hadde kona sittet å gnudd på skjermen om kvelden så hadde jeg sagt høyt og tydelig at om hun vil knulle så er det nå hun har sjansen. Hun hadde ikke stusset et sekund...

Anonymkode: e12a7...688

4 barn og sex daglig. BULLSHIT!! 

Anonymkode: 37ad2...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Du sier dere har snakket om det, og da har du også sagt fra HELT i klartekst? Menn tar tydeligvis ikke hinting. Si det når det skjer "når du sutrer så får jeg ikke lyst til å ha sex med deg, jeg blir skikkelig avtent".

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han kan "prøve seg" etter at jeg har sovnet og lignende. Når han da blir avvist/jeg ikke reagerer så er det kriiiiiise

Anonymkode: fe654...89f

Etter du har sovna ja. Det er jo sjakktrekk. Han høres ikke ut som han vet hvordan å sjarmere deg til sengs. Høres trasig ut. Akurat som sex er noe han bare har for han føler trangen. Litt som å måtte på toalettet. Ikke rart du ikke gidder

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Svar fra en mann... som hadde en slik kone tidligere. Np er alt tipp topp. Å legge skylda på bare mannen her er feil. Han vil ha sex ofte? O neeeeeiii! Det betyr jo at han tenner på deg og vil ha deg! Å bli avvist gang på gang er desverre også turn off. Jeg skjønner det ikke er noe stas med mas, men sett deg i mannens situasjon? Hvordan trur du det føles for han å bli avvist gang på gang? Ja han føler seg sikkert atraktiv...

Snakk sammen og gjør en liten innsats selv. Ta intiativet selv før han gjør det. Vis at du vil ha han...

Anonymkode: f1ab3...8e4

Hvorfor kan ikke han prøve å vise at han vil ha henne på en mer sjarmerende måte enn å prlve seg mens hun sover?? Ts sier jo at hun tar insj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjære deg, du må få i gang sexlysten din. Snakk med ham om å få deg i humøret ved å være en bra mann. Jeg er ikke veldig glad i sex, men har funnet ut at pliktsex funker fint. Da blir mannen blid, og jeg får faktisk lyst på ham da. Du må ofre litt og han må smiske. Sånn er det. 

Anonymkode: c9456...08f

Nei. Ikke ha pliktsex. Min erfaring er at det bare dreper sexlysten ennå mer. Begge må gjøre en innsats. Første steg er at han slutter å sutre. Sex er ingen menneskerett. 

Anonymkode: 5b00a...d6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Et forhold på TS sine premisser altså?

Anonymkode: 9dc0f...b4e

Når er det å være en god partner at forholdet er på TS sine premisser?

Anonymkode: 5b00a...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Punktvis oppsummering:

  • Mannen får sex
  • Etter to dager ønsker Mannen sex igjen
  • Det ønsker ikke Kvinnen
  • Mannen sutrer fordi han ikke får sex på dag 2-3
  • Kvinnen svarer med å ikke gi Mannen sex på flere uker
  • Kvinnen tar så initiativ til sex - og Mannen imøtekommer innbydelsen og begge er fornøyd
  • I hvert fall i 2-3 dager. 

Kvinnen er fornøyd med sex hver 5-6 dag, og hevder at alle sexproblemer i forholdet ville vært unngått hvis Mannen hadde ønske og behov for sex like sjelden/ofte som Kvinnen. 

Gud så glad jeg er for å ikke være i et forhold hvor sexlivet mitt skal styres antall dager det er mellom hver gang jeg kan ha sex . For dette høres helt urimelig ut i mine øyne. Sex har jeg når stemningen tilsier det, og loggføres ikke. 

Anonymkode: 0a386...03d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjære deg, du må få i gang sexlysten din. Snakk med ham om å få deg i humøret ved å være en bra mann. Jeg er ikke veldig glad i sex, men har funnet ut at pliktsex funker fint. Da blir mannen blid, og jeg får faktisk lyst på ham da. Du må ofre litt og han må smiske. Sånn er det. 

Anonymkode: c9456...08f

Nå finnes det faktisk noen av oss kjerringer som vil ha noe ut av sexen vi og. Jeg gidder ikke pliktsex hvor en stiller underlivet til disposisjon for at mannen skal bli blid, så enkel er ikke min mann ihvertfall og det er ikke jeg heller. Men hvis det fungerer for dere.. 

Anonymkode: 2b585...e81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

I alle fall 5 dager i uken og aldri 2 dager uten sex. 
Men å surke etter 2 dager hadde jeg ikke gjort. Da hadde jeg lagt fra meg den jævla mobilen og brukt noe tid på å trykke på alle de riktige knappene og fått henne steinklar til ungene var i seng.
Du skriver mobilen er et stort problem og jeg tror deg. Hadde kona sittet å gnudd på skjermen om kvelden så hadde jeg sagt høyt og tydelig at om hun vil knulle så er det nå hun har sjansen. Hun hadde ikke stusset et sekund...

Anonymkode: e12a7...688

Du har skjønt det 👍 

Anonymkode: 2b585...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 12.12, AnonymBruker skrev:
 

Mannen min er helt lik. Sutrer som en unge hvis han ikke får sex. Sexy? Not so mutch...

Anonymkode: b390a...0dc

 

På 2.11.2018 den 12.11, AnonymBruker skrev:
 

Dette er så teit.. Går det mer enn to dager uten sex, så begynner han å sutre... Dette er så siiiinnsykt turn off, at jeg bare overser det og ønsker heller ingen sex..   Og så kan det gå flere uker til neste gang.. Frem til da, så gjør han nummere ut av det.. Slik ligger lenge å ser i lufta etter at vi har lagt oss før han skrur av lyset, snur seg og sier snurt: godnatt. 

Til slutt, når jeg er lei av dårlig stemning, så tar jeg initativet, og så er det god stemning til neste gang det går mer enn to dager..

Er det flere som er sånn??

Om han bare hadde godtatt at det noen ganger kan være litt lengre tid imellom (max fem-seks dager), så hadde vi jo sluppet disse laaaange periodene uten sex, med dårlig stemning..

Om vi har snakket om det? JA... dette har vert en evig krangel i vårt forhold.

 

Anonymkode: fe654...89f

Dette betyr jo at dere ikke passer sammen, så da er det jo på tide å finne dere en mann som er lik dere selv? Eller?

Dette er det største problemet i forhold, man passer ikke sammen! Sexbiten er det viktigste i forholdet, dette er LIMET i et forhold. Funker  man ikke sammen der kan du bare glemme et bra forhold.

Anonymkode: 8e854...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...