Gjest Kristin Skrevet 3. juni 2010 #21 Skrevet 3. juni 2010 fedon anbefaler fett... men dessuten riktig fett! Jeg har tro på lavkarbo. Minimalt for å gå ned,lite for å holde seg frisk. For meg er ikke dette en diett,men en livstids endring i kostholdet. Jeg er ikke tykk,men har slitt med lite overskudd. Noe som endret seg etter noen uker på denne dietten. Jeg spiser en del frukt da det ikke er for å gå ned i vekt. Spis med hodet!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #22 Skrevet 3. juni 2010 Hvis du tror at veien til et sunnere liv er å ikke spise kjøtt (proteiner) og å kutte ut alt fett så tar du 110% feil, det er akkurat det motsatte av hva man skal gjøre. Ja, for det finnes jo ikke proteiner i noe annet enn kjøtt.
Gjest Kukken Skrevet 20. november 2010 #23 Skrevet 20. november 2010 Nei, det finnes fint lite proteiner i feks soya....
Gjest banegut58 Skrevet 17. mars 2011 #24 Skrevet 17. mars 2011 Er det noen av dere som leser boka Slank med ketolyse? Ser at poenget med ketolysekuren er at man kommer inn i Ketose,som er en form for energibruk hvor kroppen bruker fettet og ikke karbohydrater til å få mesteparten av energien fra.
Gjest banegut58 Skrevet 17. mars 2011 #25 Skrevet 17. mars 2011 lest boka , gjort alt etter det som står i boka men ingen resultat på vekta, hvorfor vet dere det ? Vil noen svare meg ?
Happychilli Skrevet 17. mars 2011 #26 Skrevet 17. mars 2011 Tar du vitaminene? Drikker du nok vann? Legg inn alt du spiser på en dag på diett.no så vil du få en pekepinn på hvordan du ligger an i forholdet fett/proteiner/karbo:) kan hende du må justere litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå