Gå til innhold

Klassiske norske ullgensere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker tips til norske ullgensere jeg kan strikke:-) 

Jeg har fra før mariusgenser, selbugenser, islender, telemarkgenser og Setesdalgenser. 

Anonymkode: b0e45...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Osterkofta er veldig fin. Jeg har strikket den som genser til mannen og han bruker den mye, også på jobbreiser utenlands, og han får mange komplimenter for den. 

Anonymkode: 4ba47...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på butikken og handlet i dag. Tittet litt i strikkeblader og fikk så sansen for denne fine ullgenseren, men jeg vet ikke hva den heter. Selv har jeg islender.

4C7BD8F7-1159-4D2E-97A5-7619B4EF3C4E.thumb.jpeg.9efabc1852d1e66342a5a94392abcca6.jpeg

Anonymkode: 6410e...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev:
 

Jeg var på butikken og handlet i dag. Tittet litt i strikkeblader og fikk så sansen for denne fine ullgenseren, men jeg vet ikke hva den heter. Selv har jeg islender.

4C7BD8F7-1159-4D2E-97A5-7619B4EF3C4E.thumb.jpeg.9efabc1852d1e66342a5a94392abcca6.jpeg

Anonymkode: 6410e...6a2

Oi, den var fin. Hva heter bladet du fant den i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev:
 

Jeg var på butikken og handlet i dag. Tittet litt i strikkeblader og fikk så sansen for denne fine ullgenseren, men jeg vet ikke hva den heter. Selv har jeg islender.

4C7BD8F7-1159-4D2E-97A5-7619B4EF3C4E.thumb.jpeg.9efabc1852d1e66342a5a94392abcca6.jpeg

Anonymkode: 6410e...6a2

 

5 timer siden, Honey Dew skrev:
 

Oi, den var fin. Hva heter bladet du fant den i?

Her kommer google-egenskaper og sterk nysgjerrighet til sin rett. Genseren heter Gilja lusegenser, er fra Gjestal og gratis mønser kan lastes ned via denne lenken: https://gjestal.no/oppskrift/gg266-03-gilje-lusegenser/ 

Jeg googlet rett og slett tallene på bildet (266-03) og ordet strikkegenser :) Den var veldig fin! Den kunne jeg tenkt meg, men kanskje uten lusene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Ullvott skrev:
 

 

Her kommer google-egenskaper og sterk nysgjerrighet til sin rett. Genseren heter Gilja lusegenser, er fra Gjestal og gratis mønser kan lastes ned via denne lenken: https://gjestal.no/oppskrift/gg266-03-gilje-lusegenser/ 

Jeg googlet rett og slett tallene på bildet (266-03) og ordet strikkegenser :) Den var veldig fin! Den kunne jeg tenkt meg, men kanskje uten lusene. 

Tusen takk. Du fortjener en 🌹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Ullvott skrev:
 

 

Her kommer google-egenskaper og sterk nysgjerrighet til sin rett. Genseren heter Gilja lusegenser, er fra Gjestal og gratis mønser kan lastes ned via denne lenken: https://gjestal.no/oppskrift/gg266-03-gilje-lusegenser/ 

Jeg googlet rett og slett tallene på bildet (266-03) og ordet strikkegenser :) Den var veldig fin! Den kunne jeg tenkt meg, men kanskje uten lusene. 

Tusen takk Ullvott, du er en knupp! 😃 (Var jeg som la ut bilde).

Anonymkode: 6410e...6a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes diverse OL-gensere er fine og klassiske.

Ellers så synes jeg Eira-jakken til Nøstebarn er fin. 

Eira jakken.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...