hutula1 Skrevet 1. november 2018 #21 Skrevet 1. november 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvor tittelen befal kommer inn i bildet, med andre ord det er noe ala utskrevet befal....en type mennesker alle menige hatet 😂 Anonymkode: 9c30a...897 Med en grad, følger en tittel. Med en tittel, følger en grad. Da jeg var inne, var det flere leger som gjorde førstegangstjenesten som leger med løytnants grad uten å ha vært i nærheten av noen befalsutdanningen eller krigsskole.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #22 Skrevet 1. november 2018 Guuud, hvordan klarte vi oss når gutta var på øvelse før og ingen hadde mobil??? Jo, vi venta til de ringte på fasttelefonen.... Anonymkode: 30617...3b7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #23 Skrevet 1. november 2018 6 minutter siden, hutula1 said: Med en grad, følger en tittel. Med en tittel, følger en grad. Da jeg var inne, var det flere leger som gjorde førstegangstjenesten som leger med løytnants grad uten å ha vært i nærheten av noen befalsutdanningen eller krigsskole. De er sivilt ansatt. Lønnstrinn følger grad. Vi hadde en "kaptein" som jobbet på skytebanen med administrasjon. Han var ikke utdannet i forsvaret, men han gikk med kapteins uniform fordi det var slik lønn han hadde. Han så ut som et befal, men han var ikke befal. Anonymkode: 9c30a...897
hutula1 Skrevet 1. november 2018 #24 Skrevet 1. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er sivilt ansatt. Lønnstrinn følger grad. Vi hadde en "kaptein" som jobbet på skytebanen med administrasjon. Han var ikke utdannet i forsvaret, men han gikk med kapteins uniform fordi det var slik lønn han hadde. Han så ut som et befal, men han var ikke befal. Anonymkode: 9c30a...897 Les hva jeg skriver. De gjorde førstegangstjeneste. Jeg nevnte ikke grenadere eller sivilt ansatt i uniform eller noe annet, men leger som gjorde førstegangstjeneste.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #25 Skrevet 1. november 2018 1 minutt siden, hutula1 said: Les hva jeg skriver. De gjorde førstegangstjeneste. Jeg nevnte ikke grenadere eller sivilt ansatt i uniform eller noe annet, men leger som gjorde førstegangstjeneste. Beklager, det var sløvt av meg. Anonymkode: 9c30a...897
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #26 Skrevet 2. november 2018 Ser nå at han har åpnet snappene, men ikke fått noe tilbake. Håpet på et livstegn. Men uka er kanskje ikke over selv om han har tilgang på telefonen igjen? Anonymkode: a8b20...efb
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #27 Skrevet 2. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser nå at han har åpnet snappene, men ikke fått noe tilbake. Håpet på et livstegn. Men uka er kanskje ikke over selv om han har tilgang på telefonen igjen? Anonymkode: a8b20...efb Jeg sov i nesten 20 timer etter jeg hadde beretløp. Send ham en melding og spør hvordan det går. Er ikke verre. Anonymkode: bf64c...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #28 Skrevet 3. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sov i nesten 20 timer etter jeg hadde beretløp. Send ham en melding og spør hvordan det går. Er ikke verre. Anonymkode: bf64c...1c3 Sendte ham en melding og fikk et meeeeget kort svar. Sendte deretter en ny melding og foreslo en konkret dag å møtes. Han så meldingen, men svarte ikke. Det kan kanskje skyldes at han var for utslitt, da? Jeg behøver ikke stresse med en gang? Anonymkode: a8b20...efb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #29 Skrevet 3. november 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte ham en melding og fikk et meeeeget kort svar. Sendte deretter en ny melding og foreslo en konkret dag å møtes. Han så meldingen, men svarte ikke. Det kan kanskje skyldes at han var for utslitt, da? Jeg behøver ikke stresse med en gang? Anonymkode: a8b20...efb Roooo ned. Anonymkode: 80b9e...97f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #30 Skrevet 3. november 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Sendte ham en melding og fikk et meeeeget kort svar. Sendte deretter en ny melding og foreslo en konkret dag å møtes. Han så meldingen, men svarte ikke. Det kan kanskje skyldes at han var for utslitt, da? Jeg behøver ikke stresse med en gang? Anonymkode: a8b20...efb Mitt beste forslag er å vente litt. Det er en ganske slitsom type øvelse med lite søvn og mat og som oftest fysisk krevende. Resultatet er at man må sove en god del etterpå. Anonymkode: bf90e...fe1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #31 Skrevet 3. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt beste forslag er å vente litt. Det er en ganske slitsom type øvelse med lite søvn og mat og som oftest fysisk krevende. Resultatet er at man må sove en god del etterpå. Anonymkode: bf90e...fe1 Vente med å bli stresset? Krise at jeg sendte meldingen i det hele tatt? Vil jo ikke virke hensynsløs... Anonymkode: a8b20...efb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #32 Skrevet 3. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Vente med å bli stresset? Krise at jeg sendte meldingen i det hele tatt? Vil jo ikke virke hensynsløs... Anonymkode: a8b20...efb Som sagt, jeg ville ha ventet og tatt det med ro. Til lørdag ettermiddag eller noe slikt om øvelsen ble avsluttet fredag ettermiddag. Anonymkode: bf90e...fe1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #33 Skrevet 3. november 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt, jeg ville ha ventet og tatt det med ro. Til lørdag ettermiddag eller noe slikt om øvelsen ble avsluttet fredag ettermiddag. Anonymkode: bf90e...fe1 Vente med hva da? Anonymkode: a8b20...efb
Lille Py Skrevet 3. november 2018 #34 Skrevet 3. november 2018 Ingen skade skjedd i at du sendt meldingen, TS. Men ta det med ro og ikke mas noe mer før mot slutten av helgen i verste fall
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #36 Skrevet 3. november 2018 Her? Eller på han? 47 minutter siden, moreno skrev: Er du 14 år TS? Makan til mas Anonymkode: a8b20...efb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #37 Skrevet 3. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sendte ham en melding og fikk et meeeeget kort svar. Sendte deretter en ny melding og foreslo en konkret dag å møtes. Han så meldingen, men svarte ikke. Det kan kanskje skyldes at han var for utslitt, da? Jeg behøver ikke stresse med en gang? Anonymkode: a8b20...efb Slutt å mas på han, du kan ende opp med å skyve han fra deg. Anonymkode: a5bfe...d27
Lille Py Skrevet 3. november 2018 #38 Skrevet 3. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å mas på han, du kan ende opp med å skyve han fra deg. Anonymkode: a5bfe...d27 Ts har ennå ikke masa. Mas er når du spør om det samme igjen og igjen og igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå