Gå til innhold

GuroTvedten


PippiLa

Anbefalte innlegg

Gjest jentekvinne
På 31.10.2018 den 14.08, Berrykisses skrev:
 

Hun er en veldig søt dame og sikkert kjempe hyggelig, men har fått det paret langt oppi halsen da de en stund dukket opp overalt og skulle fortelle alle om hvordan parforhold fungerte🙈

Hun har også vært veldig opptatt av å fortelle verden hvor fantastisk de har det sammen, at hun fortsatt er forelsket etter så mange år og at de har knekt en kode som ingen andre har klart å knekke når det kommer til parforhold. Setter det litt på spissen, men når folk roper lykke-lykke så tenker jeg at de egentlig går gjennom det motsatte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Gjesta skrev:
 

Har fulgt henne og mannen på insta en stund, og kjenner jeg irriterer meg skikkelig over den manglende merkinga av reklame. Ser de har merket noen innlegg på insta med #reklame nå, men merkinga er feil (til slutt i innlegget etter en lang tekst)... dessuten er det mye reklame på instastory som ikke blir merket.

Helt rett! 

 

Oppfordrer alle her til å klage/komme med tips til Forbrukertilsynet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentekvinne skrev:
 

Hun har også vært veldig opptatt av å fortelle verden hvor fantastisk de har det sammen, at hun fortsatt er forelsket etter så mange år og at de har knekt en kode som ingen andre har klart å knekke når det kommer til parforhold. Setter det litt på spissen, men når folk roper lykke-lykke så tenker jeg at de egentlig går gjennom det motsatte. 

I know🤦🏽‍♀️ Blir ikke helt ekte for meg og mest kleint... sånn pute kleint😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...