Gå til innhold

GuroTvedten


PippiLa

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva hun og mannen skal på god morgen Norge og snakke om å beholde romantikken i «en travel hverdag». Meg bekjent er de begge arbeidsløse og har alle dager i uken å romantisere på?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reklame uten å merke i dag på ig. Trist kjendiser slipper unna, mens en tømrer får påpass så det holder om de tjener en slant over lovlig inntekt før skattesnuten kommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Xstrella said:

Reklame uten å merke i dag på ig. Trist kjendiser slipper unna, mens en tømrer får påpass så det holder om de tjener en slant over lovlig inntekt før skattesnuten kommer.

Hun legger ut mye reklame og merker aldri. Masse bilder av lexington nå nylig, fuelbox for en stund siden, og også noe hudpleieprodukter som helt sikkert må være reklame. Har irritert meg over dette en stund, både hun og mannen legger ut reklame og merker aldri. 

Og når det gjelder det å ta vare på forholdet må jeg bare le. De er jo på date/fest/kjærestetur flere ganger i månenden. Fint de setter av tid til hverandre altså, men travel hverdag my ass. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke innslaget på gmn, men det kan virke som om det å ta vare på forholdet er reklame også. Ser at hun på instagram den 7. desember legger ut noe om altermulig_partolken. Uten å merke selvsagt.

Endret av Gjesta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har mye kjærestetid blir nok avhengig. Bare se på vp og gekko. De har jo klissklass kjærestetid hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.12.2017 den 21.23, PippiLa skrev:

Skjønner ikke hva hun og mannen skal på god morgen Norge og snakke om å beholde romantikken i «en travel hverdag». Meg bekjent er de begge arbeidsløse og har alle dager i uken å romantisere på?

Du har nok ikke fått med deg alt....Håvard har jobbet siden de flyttet hjem til Norge, så han er i full jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 10.2.2018 den 13.00, Xstrella skrev:

Mye reklame uten merking her, eller er de ikke sponset? 

De er sponsa ja! Merker konsekvent ingenting. Hverken hun eller mannen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Vet ikke hvor mange som følger denne tidligere sportsankeren, og som til info er gift med tidligere håndballspiller Håvardt Tvedten, på instagram?

Jeg har fulgt henne en stund, spesielt etter podcast/intervju hun var med i med for en tid tilbake (Bra Damer). 

Jeg fikk litt sansen for henne etter denne podcasten og har fulgt henne siden  

Men siden cirka sommeren i år har jeg bitt meg merke i mer og mer reklame på hennes konto. Både hennes og hennes ektemanns profil. 

Det er forsåvidt greit nok. Men, problemet er at de ikke merker det som reklame. Og når jeg ba om avklaring på om noe var reklame så ble jeg blokkert! Hun vet at hun gjør noe ulovlig.

Jeg merker at jeg blir oppgitt. Ikke over at jeg blir blokkert, men over at kjendiser og folk som tydeligvis har mye penger allerede, tjener penger på å villede andre mennesker til å bruke av sine hardttjente penger på dritt som skal prakkes på oss. 

Jeg har ingenting imot reklame, men det MÅ merkes. Jeg skal klage på henne og oppfordrer flere til å gjøre det samme. Hvis ingen klager så vil disse menneskene fortsette med sine ulovligheter. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en veldig søt dame og sikkert kjempe hyggelig, men har fått det paret langt oppi halsen da de en stund dukket opp overalt og skulle fortelle alle om hvordan parforhold fungerte🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun merker nada niks. Driver massiv dodgy markedsføring. Tydelig lært seg sånn ca null om verdien av integritet som journalist.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja rart noen får ture på som de vil, mens andre blir stadig påminnet om å merke reklame og spons.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt henne og mannen på insta en stund, og kjenner jeg irriterer meg skikkelig over den manglende merkinga av reklame. Ser de har merket noen innlegg på insta med #reklame nå, men merkinga er feil (til slutt i innlegget etter en lang tekst)... dessuten er det mye reklame på instastory som ikke blir merket.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de blokkerer følgere som kommer med spørsmål som det ikke passer de å svare på, er bare så dårlig stil. Blir helt oppgitt!

Så fort noen stiller spørsmål ved hvordan ting gjøres i sosiale medier, virker det som mange bare vil late som disse spørsmålene ikke er lov å komme med. Tror ikke taktikken ved å blokkere og late som kritikken ikke finnes fungerer sånn veldig lenge til. 

Helt ok for meg også at det er reklame, men kan de ikke bare merke den riktig? Tror de ville tjent på det i det lange løp.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...