Gå til innhold

Når kjente dere liv i magen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er uke 19+2 i dag og er nesten sikker på at set er babyen jeg kjenner. Kjennes ut som leamus inni der i blant. 

Når kjente dere liv og hva kan du beskrive det som?

Anonymkode: 2faed...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente noe når jeg var 15 uker på vei. Det føltes så annerledes at jeg lurte på om det kunne være babyen, men ble ikke sikker før det ble sterkere et par uker senere. Men dette har jeg fått inntrykk av at er veldig tidlig. Jeg følte det som bobler/akkurat som om noen prikket meg på innsiden i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet og ventet på å kjenne liv, men må ha oversett alle de små tegnene først. En kveld merket jeg plutselig et realt spark, og samboeren min kunne kjenne det på utsiden også. Siden da har jeg jo merket liv hver dag.

Jeg var vel i uke 23 da.

Anonymkode: fbddf...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 22

Anterior placenta.

Kanskje eg kjente det litt før, men då var eg ikkje 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente det vell fra og med uke 17 ca, men var ikke 100% sikker på at det var baby jeg kjente før uke 19👍🏼

Syns egentlig det kjentes som tarmbevegelser, bare naturligvis ikke i tarm... og leamus som du beskriver. Er nokk baby du kjenner!

Nå i uke 25 er det tydelige «dult»😄

Anonymkode: 308a6...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 38 og kjenner fremdeles veldig lite. Men dette er pga mye fostervann og morkake forann. 

Anonymkode: cb683...5d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både samboeren og jeg kunne kjenne dult utenpå magen fra uke 16. Jeg var sykemeldt pga. mye oppkast, så jeg hadde god tid til å kjenne etter, samt lite fett igjen på magen. Jeg trodde kanskje jeg kjente noe i uke 15, men det minnet om tarmbevegelser og kan fort ha vært det.

Anonymkode: 9488b...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjenne så vidt i uke 14-15🙈 Har morkaka bak om det har noe å si. Og uke 18 kjente jeg tydelige dult, nå er jeg i uke 26 så nå er det daglig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente ikke tydelige bevegelser før uke 21, men hadde nok kjent små bevegelser før det, jeg forsto bare ikke at det var babyen. Da var det mer bobler. Fra uke 21 kjente jeg helt klart bevegelser og da gikk det fort til at jeg kunne kjenne det utenpå magen. 

Anonymkode: b4547...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente det som utvilsomt var babyen fra uke 20. Kjennes ut akkurat som leamus! Hadde kjent «noe» før det men kunne ikke si det sikkert. Var til UL i uke 19, og da hadde jeg ikke kjent noen ting, hun som utførte UL sa t det var pga morkake som lå foran. 

Endret av mangolassie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...