Gå til innhold

Hvor kan jeg finne typen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke vært for at du posten som AB hadde jeg sendt deg en melding for å prøve å bli kjent...

Anonymkode: 9a9bc...1d1

Tviler sterkt ;) 

Anonymkode: 4e1fc...a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Tviler sterkt ;) 

Try me.

Anonymkode: 9a9bc...1d1

Skrevet

Slapp av Ts alt du behøver å gjøre er å møte opp og være positiv.

La mannen ta alt av initiativ, passive menn er ikke menn å satse på.

Skrevet
On 10/30/2018 at 2:34 AM, AnonymBruker said:

Dette er meg.
Jeg er 29 år, kvinne, veier 93 kg går ned i vekt, 160 høy, glad i spill, anime, manga, bøker, film, tur, kunnskap, dyr, osv. 

Jeg har lyst å møte noen... hvordan gjør man det? 
Er ikke så sosial av meg.

Nærmeste jeg har vært ekteskap er Skyrim eller Stardew valley (bakgrunn gjenstander sammen med hat fra spill eller manga).
WIN_20181030_02_18_12_Pro.thumb.jpg.e57e0eed4dbffe49ade69069e011fdfa.jpg

Jeg er glad i overvektige damer. Så er jeg her for deg

Skrevet

Virkelig en sjarmerende dame du...

tror du burde ta en titt på deg selv før du kritiserer «alle» mannfolka, og «alle» datingsider. Mange finner kjærester på datingsider, både match, tinder og sukker. Blant annet meg selv. Så bli litt mer positiv, kutt ut all denne banningen og tren deg på samtaler. 

Det er jo en ypperlig sjanse å bruke datingsider på å trene på hvilke samtaleemner som fungerer eller ikke. 

Anonymkode: db62b...628

• Liker 3
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du ikke var på avslutningen til Desucon i år, det var siste gangen. Det blir ingen Desucon lenger. 

Gir F i hva du mener om hvorfor jeg er singel 😘

Akkurat sjekket ut Møteplassen, og koster penger. Får se, gidder ikke kjøpe noe abonnement om jeg får meldinger som "sex?"
Lar den henge på vent til jeg ser meldinger folk sender, og eventuelt da betale for et medlemskap. Alt er bedre en føcka sex fikserte griser som kan brenne i helvete. 🙂

Jeg tror jeg kan se hvorfor du er singel, med den type agressjon du viser gang på gang her inne...

Anonymkode: 93d7c...b40

• Liker 2
Skrevet

Jeg skyr slik aggresjon som pesten.

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Virkelig en sjarmerende dame du...

tror du burde ta en titt på deg selv før du kritiserer «alle» mannfolka, og «alle» datingsider. Mange finner kjærester på datingsider, både match, tinder og sukker. Blant annet meg selv. Så bli litt mer positiv, kutt ut all denne banningen og tren deg på samtaler. 

Det er jo en ypperlig sjanse å bruke datingsider på å trene på hvilke samtaleemner som fungerer eller ikke. 

Anonymkode: db62b...628

Det er noe kjent ved det hele. Mange menn som mislykkes på dating blir også sånn. Bitre og sure og det er alle andres feil. 

Anonymkode: 98fc5...fa8

Skrevet

Hvis du ønsker deg kjæreste men ikke ønsker nett-dating så vil jeg anbefale deg å dra ut for og møte nye mennesker. Mange par som møtes på byen for eksempel, eller gjennom venners venner. Man kan liksom ikke klage når man ikke har prøvd nok. Om ikke du er så "flink" på det sosiale kan dette trenes på:-) til slutt finner du drømmetypen, men han kommer ikke hoppende inn vinduet ditt. Kom deg ut 🌸

Anonymkode: d3a0f...67c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ønsker deg kjæreste men ikke ønsker nett-dating så vil jeg anbefale deg å dra ut for og møte nye mennesker. Mange par som møtes på byen for eksempel, eller gjennom venners venner. Man kan liksom ikke klage når man ikke har prøvd nok. Om ikke du er så "flink" på det sosiale kan dette trenes på:-) til slutt finner du drømmetypen, men han kommer ikke hoppende inn vinduet ditt. Kom deg ut 🌸

Anonymkode: d3a0f...67c

Jeg drikker ikke, så der er ett problem, et annet jeg har ingen relasjoner i livet mitt. Jeg er alene. 😶

Skrevet

Du virker litt umoden om jeg kan si det (banner mye, og hat vel sagt kukk minst 10 ganger i denne tråden) og bitter egentlig... Et tips er å ikke dra med seg det i datingen:)

Forøvrig kan ikke folk sende deg bilder via tinder, jeg traff selv han jeg er forlovet med nå, der. :)

skriv i klartekst hva du er ute etter, samt be om møte på en offentlig plass. Så luker du unna mye drit. 

hvis du ikke vil møte folk via nett, må det enten bli via felles kjente, på byen, eller via en aktivitet eller lignende. Hva som passer deg best, vet jo du best :)

Anonymkode: 16f77...96a

Gjest padawan
Skrevet (endret)

At folk gidder.  

Endret av padawan
Skrevet
På 30.10.2018 den 22.23, hocane skrev:
La mannen ta alt av initiativ, passive menn er ikke menn å satse på.

Vi lever i 2018, ikke 1918 hvor det var vanlig. 🙄Kvinner skal kunne ha fitte (vi har ikke baller) nok til å ta kontakt med menn og, ikke bare forvente at mennene skal ta kontakt. I noen tilfeller kan det jo gro mose på en før det skjer. Jeg fant min her inne, og jeg var den som tok kontakt. Man kan ikke bare sitte på rævva og klage. 

Anonymkode: 26712...89b

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, personangrep, identifisering av andre, kontaktannonse og svar til dette.

Perelandra, mod.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi lever i 2018, ikke 1918 hvor det var vanlig. 🙄Kvinner skal kunne ha fitte (vi har ikke baller) nok til å ta kontakt med menn og, ikke bare forvente at mennene skal ta kontakt. I noen tilfeller kan det jo gro mose på en før det skjer. Jeg fant min her inne, og jeg var den som tok kontakt. Man kan ikke bare sitte på rævva og klage.

Dersom en mann ikke er selvsikker nok til å ta initiativ med en dame han liker vil jeg stille spørsmålstegn ved testosteronsnivået hans.

Det forteller også om en mann som er redd for å ta ansvar. Det er ikke en mann verdt å satse på etter min mening.

Gode menn er dominante, selvsikre, beskyttende og fysisk/mentalt sterke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...