Gå til innhold

Hvor kan jeg finne typen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er meg.
Jeg er 29 år, kvinne, veier 93 kg går ned i vekt, 160 høy, glad i spill, anime, manga, bøker, film, tur, kunnskap, dyr, osv. 

Jeg har lyst å møte noen... hvordan gjør man det? 
Er ikke så sosial av meg.

Nærmeste jeg har vært ekteskap er Skyrim eller Stardew valley (bakgrunn gjenstander sammen med hat fra spill eller manga).
WIN_20181030_02_18_12_Pro.thumb.jpg.e57e0eed4dbffe49ade69069e011fdfa.jpg

Anonymkode: 4e1fc...a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Tinder? Masse sjenerte nerds der vil jeg tro.

Anonymkode: d693c...1a9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Tinder? Masse sjenerte nerds der vil jeg tro.

Hvis med sjenert du snakker om de som spør deg om sex i første melding eller sender kukken?
Nerdene er ikke unik der heler, så drar ikke tilbake ditt igjen... 

• Liker 2
Skrevet

Har lyst å finne en dating plass utenfor nett, så fyrer ikke kan slenge den stygge kukken i fjeset ditt i første melding.
Greit nok at man kanskje en dag blir å ligge sammen, men har ikke lyst å være med noen som er så jævla umoden at det er det første de skriver eller sender. 
Så vil heler ha en ekte møteplass. 

• Liker 1
Skrevet

Trodde ikke at man kunne sende bilder via tinder? Hvis du oppgir snapchat osv er det vel å be om bråk.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, padawan skrev:

de dukker opp der du minst venter det.

Har lyst på et forhold før jeg dør, jeg er i ferd med å bli gammel. 😟
Sånn ting foregår nå så vil jeg aldri finne en mann. 

Gjest padawan
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er naivt optimistisk på dine vegne. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har du prøvd frem til nå?

Anonymkode: f6fca...77a

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du prøvd frem til nå?

Anonymkode: f6fca...77a

Unngått dating i 4 år minst... 
Har noen ganger gått inn på nett igjen på apper og lignende, men da blitt oversvømt av kukk bilder og sex forespørsler fra umodne kukker som kan brenne i helvete. 

Har møtt noen menn i butikk og lignende som oppsøkt meg etter jeg sluttet nett dating. 
Vil bli mer proaktiv og finne rett type mann, kan ikke gå å vente på en fyr. 
Hvordan møter man en mann egentlig? Sier man bare hei? 🤨
Har opplevd at menn ikke liker å bli oppsøkt av kvinner selv, så hva gjør man egentlig? 

Gjest padawan
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier man bare hei?

Det enkle er ofte det beste og du vil bli overrasket over hvor bra et hei egentlig funker.

Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Jeg har også vært nær ekteskap.... men så tok jeg en pil i kneet. 

Skrevet
4 minutter siden, padawan skrev:

Det enkle er ofte det beste og du vil bli overrasket over hvor bra et hei egentlig funker.

Problemet er vel mer at etter et "hei", så blir jeg blank. 
Skal man spørre om været? Jeg er ikke sosial av meg og er elendig på kommunikasjon. 🙊
Kan se for meg at det ikke blir mer en et hei, og så er alt ødelagt. 

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Problemet er vel mer at etter et "hei", så blir jeg blank. 
Skal man spørre om været? Jeg er ikke sosial av meg og er elendig på kommunikasjon. 🙊
Kan se for meg at det ikke blir mer en et hei, og så er alt ødelagt. 

Joda det kan du. Det er vel få som begynner med interessante samtaler rett etter hei? Greia er at fra et emne kan hoppe over til noe annet, og før man vet ord av det prater man om masse interessant. 

Gjest padawan
Skrevet
2 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Greia er at fra et emne kan hoppe over til noe annet, og før man vet ord av det prater man om masse interessant. 

Nettop. Og ut ifra hva TS har skrevet i førsteposten har hun en del å snakke om. 

Skrevet

Føler ikke at jeg strekker til i samtaler 😔
Det sosiale er min verste fiende.

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler ikke at jeg strekker til i samtaler 😔
Det sosiale er min verste fiende.

Det er flere som har det sånn. Kanskje du skal være åpen om det for det kan ufarliggjøre det hele. Bare slippe katta ut av sekken rett og slett. 

Skrevet (endret)

På 30.10.2018 den 13.08, AnonymBruker skrev:

På 30.10.2018 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Unngått dating i 4 år minst... 
Har noen ganger gått inn på nett igjen på apper og lignende, men da blitt oversvømt av kukk bilder og sex forespørsler fra umodne kukker som kan brenne i helvete. 

Har vært på match og aldri fått en kul i trynet. Opplever 90% som seriøse og gifteklare der. Aktivitetsvenner har jeg vært i kontakt med én ekkel, resten normale, faktisk er det ikke lov med dating der fordi det er en venneside men om man får nye venner der som tilfeldigvis blir nære og mer følelser utvikler seg så er jo det ingen som kan hindre (vennskap er ofte starten på noe mer).  Tinder ja der er det desverre en del som sender "Lyst på pikk?" men er jo ikke noe værre enn å unmatche dem med en gang. Nei sånn ting foregår nå hvor du fordømmer alt som har med sjekking å gjøre kommer du aldri til å få noe kjæreste. Kjenner forsåvidt ganske mange som har fått kjæreste på TG og dreamhack. 

Og jo jeg har blitt sjekket opp på desucon og litteratur og scifi foredrag og blitt kjent med gjengangere der som man etterhvert kan få privat kontakt med også. Du virker bare fryktelig negativ og det kan jo være en medvirkende faktor til at du er singel. 

Anonymkode: ef099...9a5

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
  • Liker 6
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Har vært på match og aldri fått en kul i trynet. Opplever 90% som seriøse og gifteklare der. Aktivitetsvenner har jeg vært i kontakt med én ekkel, resten normale, faktisk er det ikke lov med dating der fordi det er en venneside men om man får nye venner der som tilfeldigvis blir nære og mer følelser utvikler seg så er jo det ingen som kan hindre (vennskap er ofte starten på noe mer).  Tinder ja der er det desverre en del som sender "Lyst på pikk?" men er jo ikke noe værre enn å unmatche dem med en gang. Nei sånn ting foregår nå hvor du fordømmer alt som har med sjekking å gjøre kommer du aldri til å få noe kjæreste. Kjenner forsåvidt ganske mange som har fått kjæreste på TG og dreamhack. 

Og jo jeg har blitt sjekket opp på desucon og litteratur og scifi foredrag og blitt kjent med gjengangere der som man etterhvert kan få privat kontakt med også. Du virker bare fryktelig negativ og det kan jo være en medvirkende faktor til at du er singel. 

Anonymkode: ef099...9a5

Hvis du ikke var på avslutningen til Desucon i år, det var siste gangen. Det blir ingen Desucon lenger. 

Gir F i hva du mener om hvorfor jeg er singel 😘

Akkurat sjekket ut Møteplassen, og koster penger. Får se, gidder ikke kjøpe noe abonnement om jeg får meldinger som "sex?"
Lar den henge på vent til jeg ser meldinger folk sender, og eventuelt da betale for et medlemskap. Alt er bedre en føcka sex fikserte griser som kan brenne i helvete. 🙂

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Lar den henge på vent til jeg ser meldinger folk sender, og eventuelt da betale for et medlemskap. Alt er bedre en føcka sex fikserte griser som kan brenne i helvete. 🙂

Hadde det ikke vært for at du posten som AB hadde jeg sendt deg en melding for å prøve å bli kjent...

Anonymkode: 9a9bc...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...