Gå til innhold

Så forferdelig skuffa!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har gitt lyd fra seg! Etter godt over to måneder... Helt ut av det blå. Hadde mistet en nær venn sier han. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro, men er mildt sagt skeptisk. Vurderer imidlertid å snakke med han og høre hva han har å si. Dumt av meg å lytte til han? 

Anonymkode: a1e04...7d2

Han har sikkert mistet en nær venn og ble opptatt av dette da han kuttet kontakten med deg. Men selv i sorg og kaos kunne han vel ha skrevet akkurat det til deg?

Jeg tror mer på at han har drevet med flere og glemt deg litt. Nå har det blitt slutt med den andre/de andre, og da tar han opp kontakten og håper du er på igjen. Var jeg deg hadde jeg kuttet dette og ønsket han lykke til.

Anonymkode: bbe12...887

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker også at det har vært en annen dame eller flere inne i bildet her. Har erfart det med en fyr selv - super kjemi og seksuell gnist, og likevel begynte kontakten å ebbe ut. Det viste seg at han absolutt følte kjemien, men det gjorde han også med flere andre damer i samme periode. Han ønsket bare å føle på spenningen med å date rundt, ikke å binde seg til én av oss. Så når han merket at jeg ønsket å treffes oftere og kanskje ville kreve forpliktelse, fadet han meg ut. Ikke alle er seriøse på datingmarkedet, noen bare plukker fruktene som byr seg og koser seg med mange.

Anonymkode: 4cfd9...2a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger! De bekrefter jo egentlig det jeg selv tenker. Jeg er i hvert fall veldig på vakt, det er bare merkelig å ikke klare å si at kameraten er død, han har det tøft og trenger en pause... 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Manipulerer deg. 

Anonymkode: 91316...981

AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på. Hvis en nær venn av meg hadde dødd hadde jeg sendt en kort mld med en gang, og forklart at jeg kom til å bli borte litt. To mnd er også veldig lang tid å bli fraværende. Hadde skjønt det om det var to uker.

Anonymkode: fd74a...496

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dødsfall er faktisk ingen grunn til å ikke klare å sende en melding. Tenk på alt det praktiske nærmeste familie må organisere rundt et dødsfall! Og han var jo ikke så nedbrutt at han ikke var pålogget Messenger, var han aktiv så hadde det kostet han lite å sende en melding om at hadde opplevd å miste noen, og ville ha behov for litt tid for deg selv fremover.

Anonymkode: b5ba1...09e

AnonymBruker
Skrevet

Igjen, takk til alle som svarer! 

Jeg er også redd han prøver å manipulere meg, og hvis ikke tyder jo ting på at fyren sliter psykisk... Ser stort sett bare røde flagg her... 

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Om han hadde vært intressert i deg så hadde han tatt kontakt med deg når kompisen døde. Tenker det har vært en annen dame involvert... men nå er han blitt dumpa av henne.

Anonymkode: 00283...b3a

Jeg tenkte akkurat det samme. Det funket ikke med førstevalget hans og TS var innstilt som nr.2. 

Ville aldri gitt han her en ny sjanse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...