AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Vi har hatt to fabelaktige dater, han påstår også det var fantastisk. Siste endte med heftig kyssing og jeg så både fyrverkeri og stjerneskudd, men vi dro hvert til vårt og ingen sex. Nå har jeg ikke hørt fra han på to dager. Sendte messenger - melding i går, som er uåpnet, selv om han har stått som aktiv flere ganger, og sendte en sms før i dag, som jeg heller ikke har fått svar på. Jeg skjønner jo at han har ghostet meg, men jeg forstår virkelig ikke når han feiga ut? Å ikke forstå driver meg fra vettet! Noen tips til hvordan jeg kan takle det? Anonymkode: a1e04...7d2
McMary Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 (endret) 😥 Føler med deg. Fatter ikke at folk er så kjipe at de bare dropper ut uten et eneste ord. Selv om han kanskje ikke vil gi deg en grunn, er det godt med en hyggelig avslutning. Det blir som om det ikke betydde noe liksom. Men det gjorde jo det. Du ser gjerne om folk har det hyggelig eller ikke, og han møtte deg to ganger. Du kan regne med at greia er at han likte deg men ikke nok, og så har han ikke nerver til å si ifra på en skikkelig måte. Noen tror at det å forsvinne er en måte å sende et godt nok signal tydeligvis, selv om de må forstå at den andre lurer på hva som skjer. og når det gjelder det at messenger står som ulest, så kan han ha lest den allikevel. Veldig pussig, men har opplevd noen få ganger siste tiden at venner snakker med meg om noe jeg har sendt til dem selv om meldingen står som ulest. Først når jeg sender ny melding eller de til meg, blir den liksom lest. Endret 29. oktober 2018 av McMary 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 19 minutter siden, McMary skrev: 😥 Føler med deg. Fatter ikke at folk er så kjipe at de bare dropper ut uten et eneste ord. Selv om han kanskje ikke vil gi deg en grunn, er det godt med en hyggelig avslutning. Det blir som om det ikke betydde noe liksom. Men det gjorde jo det. Du ser gjerne om folk har det hyggelig eller ikke, og han møtte deg to ganger. Du kan regne med at greia er at han likte deg men ikke nok, og så har han ikke nerver til å si ifra på en skikkelig måte. Noen tror at det å forsvinne er en måte å sende et godt nok signal tydeligvis, selv om de må forstå at den andre lurer på hva som skjer. og når det gjelder det at messenger står som ulest, så kan han ha lest den allikevel. Veldig pussig, men har opplevd noen få ganger siste tiden at venner snakker med meg om noe jeg har sendt til dem selv om meldingen står som ulest. Først når jeg sender ny melding eller de til meg, blir den liksom lest. Nei, og det han liksom har vært så ekstremt tydelig på var at han ville være ærlig på hva han tenkte og følte, så den oppførselen her er et skikkelig slag i trynet 😔 En av de siste meldingene handler om hvor sykt god jeg er til å kysse og et bilde av oss sammen, så det henger veldig dårlig sammen for meg. Anonymkode: a1e04...7d2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 Klem fra meg, dette var simpelt av han Anonymkode: 1096c...439 3
McMary Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, og det han liksom har vært så ekstremt tydelig på var at han ville være ærlig på hva han tenkte og følte, så den oppførselen her er et skikkelig slag i trynet 😔 En av de siste meldingene handler om hvor sykt god jeg er til å kysse og et bilde av oss sammen, så det henger veldig dårlig sammen for meg. Anonymkode: a1e04...7d2 Hva?! Dette henger jo ikke på greip i det hele tatt. Skjønner at du gjerne vil ha en forklaring. 😶 Håper han manner seg opp til å gi deg en. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #6 Skrevet 29. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klem fra meg, dette var simpelt av han Anonymkode: 1096c...439 11 minutter siden, McMary skrev: Hva?! Dette henger jo ikke på greip i det hele tatt. Skjønner at du gjerne vil ha en forklaring. 😶 Håper han manner seg opp til å gi deg en. Tusen takk, begge to! Godt å vite at det ikke bare er jeg som synes det er dårlig oppførsel. I tidligere kommunikasjon er det i tillegg jeg som har hatt på bremsene, mens han har arrestert meg på det og sagt at det er sånt som skyver folk bort. Og ja, jeg ser begrunnelsen hans, samtidig som han visste at det var en forsvarsmekanisme. Det var derfor noe vi har snakket mye om. Føler meg manipulert og lurt rett og slett 😔 Anonymkode: a1e04...7d2 1
Annihilator Skrevet 29. oktober 2018 #7 Skrevet 29. oktober 2018 Kan jo være det har skjedd noe i livet hans også som gjør at han ikke har kontaktet deg på to dager. Skjønner at det er lett å tenke negativt men tenker siden du skriver han har vært veldig "på" ellers. 😊 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #8 Skrevet 29. oktober 2018 Tja, ikke vet jeg, men tenker det hadde kosta veldig lite med en melding, spesielt siden jeg ser at han har vært pålogget på messenger. Anonymkode: a1e04...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #9 Skrevet 29. oktober 2018 Det har gått to dager siden dere var sammen sist. Slapp nå av! Ghosting kan du begynne å tenke på etter to uker! Han har sitt eget liv også og er vel ikke i modus da, kanskje han er sliten og kobler ut, kanskje han er introvert, har angst, er opptatt. Ikke ta det personlig med en gang! Anonymkode: 2e899...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #10 Skrevet 29. oktober 2018 Veldig dårlig oppførsel, særlig når han har påberopt seg å være en ærlig fyr. Virker som han ikke er så interessert, et eller annet har skjedd som har fått han på andre tanker (og det har neppe noe med deg å gjøre). Like greit å luke bort slike tidlig, hadde vært verre om han såret deg etter flere dater Anonymkode: 0b571...a5d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #11 Skrevet 30. oktober 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har gått to dager siden dere var sammen sist. Slapp nå av! Ghosting kan du begynne å tenke på etter to uker! Han har sitt eget liv også og er vel ikke i modus da, kanskje han er sliten og kobler ut, kanskje han er introvert, har angst, er opptatt. Ikke ta det personlig med en gang! Anonymkode: 2e899...1b8 Slik vår relasjon har vært virker dessverre ikke noe av dette som en naturlig forklaring. 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig dårlig oppførsel, særlig når han har påberopt seg å være en ærlig fyr. Virker som han ikke er så interessert, et eller annet har skjedd som har fått han på andre tanker (og det har neppe noe med deg å gjøre). Like greit å luke bort slike tidlig, hadde vært verre om han såret deg etter flere dater Anonymkode: 0b571...a5d Det verste er vel at jeg allerede er såret. Oppleves brutalt å gå fra intens kontakt på kommunikasjon, introduksjon av fysisk kontakt i form av å holde hender og kysse til total stillhet fra en dag til en annen. Anonymkode: a1e04...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 Han har gitt lyd fra seg! Etter godt over to måneder... Helt ut av det blå. Hadde mistet en nær venn sier han. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro, men er mildt sagt skeptisk. Vurderer imidlertid å snakke med han og høre hva han har å si. Dumt av meg å lytte til han? Anonymkode: a1e04...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 Dropp det! Har opplevd å gi en person mange sjanser etter ignorering i måneder. Det har gått kun en kort periode, så er det på an igjen med taushet. Ikke utsett deg selv for det, for det er sinnsykt vondt og uforståelig! Anonymkode: 8e1d9...f73 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har gitt lyd fra seg! Etter godt over to måneder... Helt ut av det blå. Hadde mistet en nær venn sier han. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro, men er mildt sagt skeptisk. Vurderer imidlertid å snakke med han og høre hva han har å si. Dumt av meg å lytte til han? Anonymkode: a1e04...7d2 Jeg ville vært skeptisk dersom du velger å prøve på nytt med han. Dette med at du føler at du kanskje har blitt manipulert, i tillegg til dette med den døde vennen som kan være en løgn. Manipulasjon og løgn er klassiske tegn hos psykopater eller andre folk med dysfunksjonelle personlighetsforstyrrelser. Jeg sier ikke at han lyver eller manipulerer, men følg med ekstra godt. Og hvis du får veldig mye kjærlighetserklæringer nå helt i starten, om hvor spesiell og unik du er før han egentlig kjenner deg, ville jeg vært ekstra skeptisk. Psykopater er eksperter på å få folk til å føle seg spesielle og verdsatt veldig tidlig i relasjonen. Anonymkode: 17d7b...d1a 5
Fjellgeita27 Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 Hør hva han har å si å vurder selv hvor troverdig det høres ut og hva var grunnen til å ikke gi beskjed til deg! 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #17 Skrevet 5. januar 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har gitt lyd fra seg! Etter godt over to måneder... Helt ut av det blå. Hadde mistet en nær venn sier han. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro, men er mildt sagt skeptisk. Vurderer imidlertid å snakke med han og høre hva han har å si. Dumt av meg å lytte til han? Anonymkode: a1e04...7d2 Sikkert sant at han har mistet en nær venn: men det spiller jo egentlig ingen rolle. Han kunne skrevet NOE til deg uansett. Syns egentlig det er ganske lavmål at han bruker kameratens dødsfall som unnskyldning for at han ikke gav noen lyd som helst på mange måneder. Jerk. Anonymkode: daf47...ad0 13
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 Enig med de andre. Det er ingen unnskyldning at en venn døde. Han har vel ikke ghostet jobben sin, kompisene sine og familien sin også? Neppe, så da kunne han fint klart å sende deg noen meldinger om hva som hadde skjedd. Gå videre, legg denne fyren bak deg. Anonymkode: 09804...1ac 9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #20 Skrevet 5. januar 2019 Om han hadde vært intressert i deg så hadde han tatt kontakt med deg når kompisen døde. Tenker det har vært en annen dame involvert... men nå er han blitt dumpa av henne. Anonymkode: 00283...b3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå