Gå til innhold

Gå på do når man er ute på tur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det føles litt flaut å spørre om dette men jeg tar sjansen. I høstferien var jeg på fjelltur med en venninne. Jeg er sånn at jeg nesten alltid ( hver dag ) må gå på do rett etter lunsj. Det skjer enten jeg er hjemme, på jobb eller på tur. Jeg har alltid med litt toalettpapir på tur og når jeg må så går jeg litt for meg selv og finner et skjulested hvor jeg kan huke meg ned og få det gjort. Slik også på fjellet. Men min venninne syntes det var ganske uvanlig! Hva gjør folk flest i slike situasjoner?

Anonymkode: e3738...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må man, så må man. Jeg er som deg, 100 % regelmessig. 

Anonymkode: d8923...1ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjedd meg. Men da bør du plukke opp etter deg, så slipper andre å plages av det! 

Anonymkode: 41d42...d6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Aldri skjedd meg. Men da bør du plukke opp etter deg, så slipper andre å plages av det! 

Anonymkode: 41d42...d6a

Altså, hallo, menneskeavføring forsvinner veldig raskt etter en liten regnskur. Så lenge det ikke ligger på stier o.l er det absolutt ikke nødvendig å ta den med seg hjem

Anonymkode: 7f661...c2f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Altså, hallo, menneskeavføring forsvinner veldig raskt etter en liten regnskur. Så lenge det ikke ligger på stier o.l er det absolutt ikke nødvendig å ta den med seg hjem

Anonymkode: 7f661...c2f

Fortsatt irriterende for alle oss som går tur i skogen. Iallefall oss med hund, de ruller seg gjerne i dritt. Så når andre mennesker forventer at jeg plukker opp etter hunden, forventer jeg at de plukker opp etter seg selv om de ikke kan vente til de kommer hjem. 

Anonymkode: 41d42...d6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Fortsatt irriterende for alle oss som går tur i skogen. Iallefall oss med hund, de ruller seg gjerne i dritt. Så når andre mennesker forventer at jeg plukker opp etter hunden, forventer jeg at de plukker opp etter seg selv om de ikke kan vente til de kommer hjem. 

Anonymkode: 41d42...d6a

Det er jo bare å rive opp litt mose og legge over, og legge en stein eller noen kvister på toppen

Anonymkode: 68702...ec5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er jo bare å rive opp litt mose og legge over, og legge en stein eller noen kvister på toppen

Anonymkode: 68702...ec5

En hund finner det uansett. Plukke opp regelen bør gjelde for alle. 

Anonymkode: 41d42...d6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går et stykke bort fra stien, og så legger man en stein over papiret så det ikke blåser bort. Klart man må gå på do hvis man må, hva er ellers alternativet om du er ute og går i mange timer. Så lenge man fjerner seg fra der folk flest ferdes, så er det greit. 

Anonymkode: fbbea...297

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

En hund finner det uansett. Plukke opp regelen bør gjelde for alle. 

Anonymkode: 41d42...d6a

Hund løfter på tunge steiner? Da bør man ha hunden i  bånd og følge med på hva hunden driver med da kanskje?

Anonymkode: 68702...ec5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Fortsatt irriterende for alle oss som går tur i skogen. Iallefall oss med hund, de ruller seg gjerne i dritt. Så når andre mennesker forventer at jeg plukker opp etter hunden, forventer jeg at de plukker opp etter seg selv om de ikke kan vente til de kommer hjem. 

Anonymkode: 41d42...d6a

Hvorfor lar du hunden gjøre det? Og hvordan greier den å gjøre det samtidig som du holder den i bånd? Eller overholder du ikke båndtvangen?

Anonymkode: 68702...ec5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det føles litt flaut å spørre om dette men jeg tar sjansen. I høstferien var jeg på fjelltur med en venninne. Jeg er sånn at jeg nesten alltid ( hver dag ) må gå på do rett etter lunsj. Det skjer enten jeg er hjemme, på jobb eller på tur. Jeg har alltid med litt toalettpapir på tur og når jeg må så går jeg litt for meg selv og finner et skjulested hvor jeg kan huke meg ned og få det gjort. Slik også på fjellet. Men min venninne syntes det var ganske uvanlig! Hva gjør folk flest i slike situasjoner?

Anonymkode: e3738...b42

Din vennine virker uvitende.

Anonymkode: 68702...ec5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller din venninne er en av de få som har sjelden avføring, og hun ikke tenker på at de fleste har regelmessig avføring.

Anonymkode: 68702...ec5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er en gjennomsnittlig norsk kvinne!! Kanskje litt lite vant til turer og uteliv. Men jeg ser jo av debatten her at det er steile fronter i dette spørsmålet så at vi er forskjellige er jo tydelig.

Anonymkode: e3738...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Aldri skjedd meg. Men da bør du plukke opp etter deg, så slipper andre å plages av det! 

Anonymkode: 41d42...d6a

Når man er ute i skogen lar man det ligge og dekker til med mose. Man bruker i plast for å ta det med hjem. 

Anonymkode: 641e8...2d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Hun er en gjennomsnittlig norsk kvinne!! Kanskje litt lite vant til turer og uteliv. Men jeg ser jo av debatten her at det er steile fronter i dette spørsmålet så at vi er forskjellige er jo tydelig.

Anonymkode: e3738...b42

Hva? Mener du at gjennomsnitts-kvinner i Norge er som ts venninne? Jeg er dypt uenig :jolie:

Anonymkode: 68702...ec5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med båndtvangen? :kjefte: Hallo! Kan du svare på det du som sa at hunden ruller seg i avføringer?

Anonymkode: 68702...ec5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Når man er ute i skogen lar man det ligge og dekker til med mose. Man bruker ikke plast for å ta det med hjem. 

Anonymkode: 641e8...2d4

Riktig

Anonymkode: 68702...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor lar du hunden gjøre det? Og hvordan greier den å gjøre det samtidig som du holder den i bånd? Eller overholder du ikke båndtvangen?

Anonymkode: 68702...ec5

Det er ikke båndtvang nå!

Anonymkode: 41d42...d6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Riktig

Anonymkode: 68702...ec5

Ok, kan slutte å plukke opp etter hunden min jeg da👍

Anonymkode: 41d42...d6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...