AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #41 Skrevet 31. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten aldri. Vi har sex med hverandre så skjelden at jeg er redd det går utover sex om jeg «kaster bort» en økt med å gi BJ. Da vil det jo bare ta enda lengre tid til neste gang vi har sex.. dessuten blir jeg så kåt av å gjøre det at det er selvpining for min del:p Anonymkode: 3cfbc...bbb Du må ha en veldig kjip kjæreste.. Anonymkode: 7e741...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #42 Skrevet 31. oktober 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ha en veldig kjip kjæreste.. Anonymkode: 7e741...f6c Vet ikke med det, men vi har sex alt for skjelden ja. Og det er ikke mitt valg. Men kan jo ikke tvinge han heller. Anonymkode: 3cfbc...bbb
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #43 Skrevet 31. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke med det, men vi har sex alt for skjelden ja. Og det er ikke mitt valg. Men kan jo ikke tvinge han heller. Anonymkode: 3cfbc...bbb Prøv å sug han mer, det kan gjøre han mer lysten på deg og generelt mer kåt. Det ene avler ofte det andre. (Jeg mer ikke at du skal gi han BJ uten å få noe tilbake bestandig, men det kan kanskje være en fin måte å komme i gang!?) Anonymkode: e5b08...f60 4
Ksfjord Skrevet 1. november 2018 #44 Skrevet 1. november 2018 Alt for sjelden her , sjøl om jeg slikke ofte og hvert fall hver gang ho spør, så suger ho kanskje en gang i mnd og da holder ho på i 30 sek til ho klager at d e ubehagelig og vil har sex, og da er d meg som må jobbe.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #45 Skrevet 1. november 2018 Vi knuller nok mer enn det er suging, men 1-2 ganger i uken vil jeg tro, der bare en gang avsluttes i munnen. Hadde han oppfordret til mer suging hadde han lett fått det, men ser ut til at han foretrekker å knulle, og det er helt greit for meg. Anonymkode: 0bf4b...ec3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #46 Skrevet 1. november 2018 Han vil så sjeldent så tipper kanskje 1 gang i mnd... Anonymkode: 97839...d0c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #47 Skrevet 1. november 2018 Aldri sugd en til han kom. Sugd som forspiel. Anonymkode: f7a41...8fe
beyonce_1 Skrevet 1. november 2018 #48 Skrevet 1. november 2018 (endret) Suger stort sett hver dag, hvis tid og sted tillater det. Nesten utelukkende til han kommer. Endret 5. november 2018 av beyonce_1 Trykkleif 1
Peter007 Skrevet 2. november 2018 #49 Skrevet 2. november 2018 På 28.10.2018 den 19.31, LeneXCII skrev: Daglig. Og da mener jeg ikke som forspill.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #50 Skrevet 2. november 2018 Alltid en pussig greie at alle suger hele tiden på KG, mens du kan snakke med voksne menn i forhold og de kan konstatere at "suging er noe kvinner bare slutter med". Anonymkode: 3c91b...d0b 1
Sizz- Skrevet 5. november 2018 #51 Skrevet 5. november 2018 På 2.11.2018 den 18.26, AnonymBruker skrev: Alltid en pussig greie at alle suger hele tiden på KG, mens du kan snakke med voksne menn i forhold og de kan konstatere at "suging er noe kvinner bare slutter med". Anonymkode: 3c91b...d0b Det slutter vel i takt med mannens synkende initiativ til samme type kos med dama;) man får som man sår desverre 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #52 Skrevet 5. november 2018 På 2.11.2018 den 18.26, AnonymBruker skrev: Alltid en pussig greie at alle suger hele tiden på KG, mens du kan snakke med voksne menn i forhold og de kan konstatere at "suging er noe kvinner bare slutter med". Anonymkode: 3c91b...d0b Vi har vært sammen i 8 år og her suges det ca 5 ganger i uka så det er nok forskjell fra par til par. Anonymkode: b9822...dff 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #53 Skrevet 5. november 2018 På 2.11.2018 den 18.26, AnonymBruker skrev: Alltid en pussig greie at alle suger hele tiden på KG, mens du kan snakke med voksne menn i forhold og de kan konstatere at "suging er noe kvinner bare slutter med". Anonymkode: 3c91b...d0b Det kan godt hende det er fordi mannen slutter å slikke og. Vi hadde litt oralsex i starten, men så sluttet mannen helt å slikke meg. (jeg er veldig hygienisk så det er sagt). Da gidder jeg ikke gå enveis altså, synes det er så mye fokus på BJ men finn den mannen som slikker dama si flere ganger i uka.. Det er litt begrenset hvor lenge man gir og gir uten å få noe tilbake. Anonymkode: a00f4...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #54 Skrevet 5. november 2018 På 30.10.2018 den 18.52, Nuttery skrev: Hva mener du? Man bare suger også ferdig? Det hender. Og jeg kan innrømme at i allefall vårt sexliv har mest mannen i fokus. Litt leit, men samtidig ikke. Mannen blir sprengkåt på to minutter, og tilsvarende ivrig. Jeg kan suge han, og like det, men det er ikke slik at jeg opplever et rasende begjær som gjør at "nå vil jeg ha" - selv om jeg skulle ønske det. Huff, nå ble jeg litt betenkt. Men tar han ikke initiativ til å slikke deg når du har sugd ham en stund? Det var ihvertfall sånn det var i starten (dessverre ikke lenger) av vårt forhold. Jeg sugde noen minutter, han ned på meg, litt 69, og så endte det vanligvis med sex fordi begge ble så kåte. Begjæret til oss kvinner skjer ikke så fort, så jeg må bygges opp. Anonymkode: a00f4...6e7
Nuttery Skrevet 5. november 2018 #55 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men tar han ikke initiativ til å slikke deg når du har sugd ham en stund? Det var ihvertfall sånn det var i starten (dessverre ikke lenger) av vårt forhold. Jeg sugde noen minutter, han ned på meg, litt 69, og så endte det vanligvis med sex fordi begge ble så kåte. Begjæret til oss kvinner skjer ikke så fort, så jeg må bygges opp. Anonymkode: a00f4...6e7 Jo, men jeg oppfatter det sånn at han syntes det fort blir kjedelig fordi jeg ikke responderer "bra nok" (eller fort nok).
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #56 Skrevet 5. november 2018 9 minutter siden, Nuttery skrev: Jo, men jeg oppfatter det sånn at han syntes det fort blir kjedelig fordi jeg ikke responderer "bra nok" (eller fort nok). hva er fort nok da- 3 min eller et kvarter? 🙂 det tar vel ikke 2min før han kommer? Anonymkode: a00f4...6e7
MrGentlemann Skrevet 13. november 2018 #57 Skrevet 13. november 2018 Imponerende med så mange damer som innrømmer at de suger hver dag, eller opptil mange ganger i uken! Me like
Noen Skrevet 14. november 2018 #58 Skrevet 14. november 2018 On 11/5/2018 at 11:03 PM, AnonymBruker said: Det kan godt hende det er fordi mannen slutter å slikke og. Vi hadde litt oralsex i starten, men så sluttet mannen helt å slikke meg. (jeg er veldig hygienisk så det er sagt). Da gidder jeg ikke gå enveis altså, synes det er så mye fokus på BJ men finn den mannen som slikker dama si flere ganger i uka.. Det er litt begrenset hvor lenge man gir og gir uten å få noe tilbake. Anonymkode: a00f4...6e7 Her fant du én, sikkert mange av oss... Jeg "gir" ikke, jeg slikker fordi jeg elsker det, finnes ikke noe bedre enn ren flott fitte, gjør det så ofte jeg har mulighet, altså hver dag. Vil heller ikke at noen skal suge meg for å "gi meg" det, kun hvis de liker meg og kuken min. 2
Gjest O.G. Skrevet 14. november 2018 #59 Skrevet 14. november 2018 Blow jobs gjør menn late seksuelt, så vær grådige på å gi dem.
Inwe Skrevet 14. november 2018 #60 Skrevet 14. november 2018 Det er alltid en del av forspillet, så det blir omtrent hver dag. Til avslutning er vel 3-4 ganger i uken. Nå har jeg ikke sett han på 2,5 uke og det er enda litt over 2 uker til jeg ser han, så da skal jeg både gi og få (antagelig ikke til avslutning for hans del før morgnen etter, da avslutning i meg er et savn for begge).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå