csb Skrevet 28. oktober 2018 #21 Skrevet 28. oktober 2018 Suger han til orgasme hver morgen. Ellers er suging alltid en del av sexen. Jeg suger og slikker også kuken til slutt ren etter at han har kommet inni meg. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #22 Skrevet 29. oktober 2018 Ofte som en del av forspillet, men nesten aldri kun BJ. Det hender vi bytter på, altså at jeg suger han til orgasme også slikker han meg til orgasme etterpå. Handler om å gi og ta, og at den ene parten skal slippe å føle seg "uferdig". Anonymkode: e8ddb...b49 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #23 Skrevet 30. oktober 2018 On 10/28/2018 at 7:31 PM, LeneXCII said: Daglig. Og da mener jeg ikke som forspill. Heldig han typen din da Men på den annen side, blir det ikke fort litt for rutinepreg over det? Lite spenning.. Anonymkode: 28761...f6b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #24 Skrevet 30. oktober 2018 On 10/28/2018 at 9:59 PM, csb said: Suger han til orgasme hver morgen. Ellers er suging alltid en del av sexen. Jeg suger og slikker også kuken til slutt ren etter at han har kommet inni meg. Herre min hatt, finner det flere av deg Anonymkode: 00c3f...0e4
Nuttery Skrevet 30. oktober 2018 #25 Skrevet 30. oktober 2018 Ca 3 ganger i uka uten noe "annet", og kanskje annenhver gang (eller oftere) i forbindelse med sex. Så ca 5-6 ganger i uken?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #26 Skrevet 30. oktober 2018 K43 Aldri. Han gir ikke, og da får han ikke heller. Anonymkode: 21b9f...ab7 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #27 Skrevet 30. oktober 2018 Er det bare mannen som får noe da? Hadde ikke synes det var noe særlig det. Anonymkode: f7a41...8fe 2
Nuttery Skrevet 30. oktober 2018 #28 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det bare mannen som får noe da? Hadde ikke synes det var noe særlig det. Anonymkode: f7a41...8fe Alt må ikke deles likt. Jeg suger gladelig mannen 5 dager i uka, men jeg har ikke noe behov for å bli slikket/fingret tilbake x5 i uka for det. Han elsker å bli sugd, jeg synets det er "helt ok" å bli slikket/fingret. Så det blir mer naturlig at jeg suger han mer enn han går ned på meg. 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #29 Skrevet 30. oktober 2018 5 minutter siden, Nuttery skrev: Alt må ikke deles likt. Jeg suger gladelig mannen 5 dager i uka, men jeg har ikke noe behov for å bli slikket/fingret tilbake x5 i uka for det. Han elsker å bli sugd, jeg synets det er "helt ok" å bli slikket/fingret. Så det blir mer naturlig at jeg suger han mer enn han går ned på meg. Ok. Skjønner. Sier ikke at det alltid skal være likt. Får inntrykk av at det i mange tilfeller blir tenkt mest på mann. Sånn når han kommer så fortsetter dere bare med annet. Blir du ikke kåt får lyst? Anonymkode: f7a41...8fe 2
Nuttery Skrevet 30. oktober 2018 #30 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok. Skjønner. Sier ikke at det alltid skal være likt. Får inntrykk av at det i mange tilfeller blir tenkt mest på mann. Sånn når han kommer så fortsetter dere bare med annet. Blir du ikke kåt får lyst? Anonymkode: f7a41...8fe Hva mener du? Man bare suger også ferdig? Det hender. Og jeg kan innrømme at i allefall vårt sexliv har mest mannen i fokus. Litt leit, men samtidig ikke. Mannen blir sprengkåt på to minutter, og tilsvarende ivrig. Jeg kan suge han, og like det, men det er ikke slik at jeg opplever et rasende begjær som gjør at "nå vil jeg ha" - selv om jeg skulle ønske det. Huff, nå ble jeg litt betenkt.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #31 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, Nuttery skrev: Hva mener du? Man bare suger også ferdig? Det hender. Og jeg kan innrømme at i allefall vårt sexliv har mest mannen i fokus. Litt leit, men samtidig ikke. Mannen blir sprengkåt på to minutter, og tilsvarende ivrig. Jeg kan suge han, og like det, men det er ikke slik at jeg opplever et rasende begjær som gjør at "nå vil jeg ha" - selv om jeg skulle ønske det. Huff, nå ble jeg litt betenkt. Mente bare at når han kommer så er det ferdig. Hvorfor er det mest mannen i fokus? Anonymkode: f7a41...8fe 2
Nuttery Skrevet 30. oktober 2018 #32 Skrevet 30. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente bare at når han kommer så er det ferdig. Hvorfor er det mest mannen i fokus? Anonymkode: f7a41...8fe Fordi det er mest han som er kåt, mest han som initierer til noe seksuelt, mest han som "ønsker" tilfredsstillelse (for meg er det liksom så som så) etc.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #33 Skrevet 30. oktober 2018 On 10/28/2018 at 7:32 PM, abrasiveRefraction said: 10-12 ganger i uken er vel normalt? Du har vel strengt tatt ikke hatt kjæreste på 5 år Anonymkode: b63af...ba4
ajarRun Skrevet 30. oktober 2018 #34 Skrevet 30. oktober 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har vel strengt tatt ikke hatt kjæreste på 5 år Anonymkode: b63af...ba4 Huh?
Pillow of Dragon Skrevet 30. oktober 2018 #36 Skrevet 30. oktober 2018 På 28.10.2018 den 19.47, AnonymBruker skrev: Hver dag Mest som forspill, kos.. og den uka i mnd. Han skyller seg nedentil etter hvert dobesøk, så slipper å tenke på hygienen. Anonymkode: bc28b...fbf Hæ? Hvordan gjør han dette? Plasserer stellet sitt i vasken? 1
hotfudge Skrevet 30. oktober 2018 #37 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg gir det omtrent hver gang vi har sex som en del av forspillet, eller når han selv ønsker det. Jeg har ingenting imot å gi blowjob Så her skjer det flere ganger i uken alt ettersom hvor ofte vi hopper i køya. 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #38 Skrevet 31. oktober 2018 Elsker å suge typen, og suger ham daglig. Elsker å runke ham og kose med penis gjennom joggebuksa hans mens vi ser TV og det ender alltid med at jeg suger ham. Stort sett hver kveld. I helgene er det også deilig å suge ham når vi våkner. Jeg blir skikkelig kåt av å suge ham og ikke få noe mer igjen, så når vi har vanlig sex noen ganger per uke blir den gjerne ekstra livlig. Liker å svelge all sæden også, og ikke søle på klærne. Elsker å suge ham om vi kjører langtur, eller går i skog og mark. Og han elsker å bli sugd. Slikke og suge penis gjennom det myke bomullsstoffet og kjenne den våkne til liv bak der er noe av det beste jeg vet. Anonymkode: f8e00...10c 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #39 Skrevet 31. oktober 2018 Nesten aldri. Vi har sex med hverandre så skjelden at jeg er redd det går utover sex om jeg «kaster bort» en økt med å gi BJ. Da vil det jo bare ta enda lengre tid til neste gang vi har sex.. dessuten blir jeg så kåt av å gjøre det at det er selvpining for min del:p Anonymkode: 3cfbc...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #40 Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Elsker å suge typen, og suger ham daglig. Elsker å runke ham og kose med penis gjennom joggebuksa hans mens vi ser TV og det ender alltid med at jeg suger ham. Stort sett hver kveld. I helgene er det også deilig å suge ham når vi våkner. Jeg blir skikkelig kåt av å suge ham og ikke få noe mer igjen, så når vi har vanlig sex noen ganger per uke blir den gjerne ekstra livlig. Liker å svelge all sæden også, og ikke søle på klærne. Elsker å suge ham om vi kjører langtur, eller går i skog og mark. Og han elsker å bli sugd. Slikke og suge penis gjennom det myke bomullsstoffet og kjenne den våkne til liv bak der er noe av det beste jeg vet. Anonymkode: f8e00...10c Litt mye detaljer eller? Anonymkode: 7e741...f6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå