Gå til innhold

Hvor ofte tisser dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 20.29):

En gang i timen, og opp en gang i løpet av natten. Ergo ca 16 ganger i døgnet. Drikker mye vann.

Anonymkode: f3df1...10c

Altfor ofte jo! Da må man alltid ha toalett i nærheten 

Anonymkode: 03b3c...b5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altfor mye. Drikker heller ikke så mye. Har visst mikroblære.

Anonymkode: 312e8...777

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Altfor mye. Drikker heller ikke så mye. Har visst mikroblære.

Finnes det noen tabletter man kan ta for å ikke tisse så mye? Jeg er drittlei av at blæra styrer livet mitt nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes det noen tabletter man kan ta for å ikke tisse så mye? Jeg er drittlei av at blæra styrer livet mitt nå. 

Samme her.... I noen perioder legger jeg inn kateter på meg selv bare for å få en pause...🥴 (er sykepleier) 

Anonymkode: 828e0...1a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme her.... I noen perioder legger jeg inn kateter på meg selv bare for å få en pause...🥴 (er sykepleier) 

Anonymkode: 828e0...1a7

Jeg tenker at når man er borte hjemmefra i mange timer og ønsker ikke å bruke offentlige toaletter, hva kan man gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg tenker at når man er borte hjemmefra i mange timer og ønsker ikke å bruke offentlige toaletter, hva kan man gjøre? 

Jeg har hørt det finnes tabletter, vurderer å sjekke ut dette selv!

AnonymBruker
Skrevet

Minimum 30 ganger, innimellom det dobbelte tipper jeg.

Anonymkode: 46292...f28

AnonymBruker
Skrevet

Mye rart man skal spørre om...

...og svare på.

Varierer veldig. Men ganske ofte. Jeg hadde lenge den uvanen en jeg sprang på do før jeg skulle gjøre noe som helst, bare for å sikre at jeg ikke måtte på do rett etter at jeg gikk ut/startet å se en film/osv. Resultatet var at blæra veldig fort begynte å hinte om at den hadde litt væske i seg , så da gikk jeg på do enda oftere så jeg ikke skulle irritere meg over følelsen av å kanskje måtte tisse snart før jeg gjorde noe. Jeg begynte så å bli mer bevisst, minne meg på at jeg haddde nettopp vært på do, så behovet var ikke reelt, men innbildt. Til slutt tok blæra hintet, og tissefrekvensen gikk ned. Må fortsatt gå "for sikkerhets skyld" før jeg drar ut og diverse, men nå kan jeg også la være å gå på mange timer dersom jeg bare er hjemme og surrer med mitt.

Anonymkode: fe193...dcc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mye rart man skal spørre om...

...og svare på.

Varierer veldig. Men ganske ofte. Jeg hadde lenge den uvanen en jeg sprang på do før jeg skulle gjøre noe som helst, bare for å sikre at jeg ikke måtte på do rett etter at jeg gikk ut/startet å se en film/osv. Resultatet var at blæra veldig fort begynte å hinte om at den hadde litt væske i seg , så da gikk jeg på do enda oftere så jeg ikke skulle irritere meg over følelsen av å kanskje måtte tisse snart før jeg gjorde noe. Jeg begynte så å bli mer bevisst, minne meg på at jeg haddde nettopp vært på do, så behovet var ikke reelt, men innbildt. Til slutt tok blæra hintet, og tissefrekvensen gikk ned. Må fortsatt gå "for sikkerhets skyld" før jeg drar ut og diverse, men nå kan jeg også la være å gå på mange timer dersom jeg bare er hjemme og surrer med mitt.

Anonymkode: fe193...dcc

Min blære ble ødelagt av det stikk motsatte. At jeg holdt meg for lenge. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2018 den 15.21):

Selv gjør jeg det stort sett 2 ganger om dagen, morgen og kveld. Selv om det hender en del ganger at jeg ikke rekker å gå på do om morgenen og da blir det bare på kvelden.

Hvor ofte tisser dere?

Anonymkode: 3f666...eb1

Hvor stor blære har du????? 

Jeg får så vondt om jeg ikke får tisse. Klarer ikke holde meg pga følelsen.

Jeg må tisse en gang om natta iblant, men alltid om morgenen når jeg våkner. Så blir det tissing etter frokost, for jeg drikker mye vann når jeg står opp siden jeg har fastet i 8-10t når jeg sover. Og tissing etter lunsj, for jeg drikker jo. Og tissing før og etter middag. Og tissing på kvelden, og rett før jeg skal legge meg. Så hender det at jeg må tisse rett etter at jeg har lagt meg så jeg må stå opp igjen før jeg sovner, og kanskje en gang iløpet av natta om jeg våkner av det. 

Anonymkode: c41a8...050

Skrevet

Tisser 6-7 ganger om dagen kanskje 

Skrevet

Er det uken før mensen så tisser jeg så ofte at jeg har blitt stressa og googlet det ca hver måned, i flere år 🥴 Men sånn til vanlig så tisser jeg kanskje 5-6 ganger på dagen og en gang på natten. Men det er fordi jeg alltid blir tørst og drikker vann rett før jeg legger meg.

AnonymBruker
Skrevet
Saph skrev (På 27.3.2021 den 17.53):

Er det uken før mensen så tisser jeg så ofte at jeg har blitt stressa og googlet det ca hver måned, i flere år 🥴 Men sånn til vanlig så tisser jeg kanskje 5-6 ganger på dagen og en gang på natten. Men det er fordi jeg alltid blir tørst og drikker vann rett før jeg legger meg.

Ja, det er vanlig. Noen dager før mensen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...