Gå til innhold

Hvor ofte tisser dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Minst 4-5 ganger, ofte mer hvis jeg drikker mye vann.

Anonymkode: c34fd...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 26 år gammel kvinne som er oppe for å tisse minst 3 ganger hver natt. Så ca 10 ganger på dagtid 

Anonymkode: c4421...349

Skrevet

5 - 10 ganger i løpet av en dag. 

Anonymkode: 06de8...8cd

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Langt mer interessant enn disse ordlek- og telletrådene, da. 😄

Anonymkode: d0a04...bae

Tja, er grense for hvor lenge man kan diskutere folks tisse vaner 😆

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selv gjør jeg det stort sett 2 ganger om dagen, morgen og kveld. Selv om det hender en del ganger at jeg ikke rekker å gå på do om morgenen og da blir det bare på kvelden. 

Hvor ofte tisser dere?

Anonymkode: 3f666...eb1

Er det mulig?!? 

• Liker 4
Skrevet
52 minutter siden, Thyra skrev:

Er det mulig?!? 

Dette lurte jeg også på. Hvis man ikke rekker på morgenen, så kan man vel ikke vente til kvelden. Da hadde jeg tisset på meg. ( eller fått UVI) 

Jeg går ikke så ofte på do, men en normal hverdag på jobb så er jeg nok på do 4-5 ganger far jeg står opp og til jeg legger meg. Mer om jeg drikker te/ vann og ikke bare kaffe. 

Skrevet

15 - 20 ganger. 

Anonymkode: 14780...980

Skrevet

1-2 ganger om dagen var da veldig sjelden. Drikker du nok?

Jeg tisser nok fort ihvertfall 10 ganger. Riktignok drikker jeg en del kaffe, og da går det aldri lang tid før jeg må tisse etterpå.

Anonymkode: 7325a...165

Skrevet

Ca hver time på dagtid, 1-2 ganger per natt

Anonymkode: 8bb43...1c0

Skrevet
1 time siden, Thyra skrev:

Er det mulig?!? 

Ja. Men helseskadelig og helt tullete. Om man ikke rekker å tisse mer enn en gang i døgnet bør man gjøre om på prioriteringene sine. 

• Liker 2
Skrevet

Lurer ofte på hva TS skal med opplysninger i idiot tråder som dette. Herregud!

Anonymkode: 2e18c...3a4

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca hver time på dagtid, 1-2 ganger per natt

Anonymkode: 8bb43...1c0

Samme her. 

Skrevet (endret)

...

Endret av frogger
Skrevet

3-4 ganger tror jeg. Sjeldnere enn andre føler jeg :fnise: Går svært sjeldent på do på skole/jobb for eksempel, men føler at andre går på do hele tida

Skrevet

Nei du, det har jeg ikke telling på. Varierer også veldig ut ifra hvor mye jeg drikker og er i aktivitet 

Anonymkode: e0c84...90b

Skrevet
On 10/28/2018 at 5:38 PM, smilo said:

Dette lurte jeg også på. Hvis man ikke rekker på morgenen, så kan man vel ikke vente til kvelden. Da hadde jeg tisset på meg. ( eller fått UVI) 

Jeg går ikke så ofte på do, men en normal hverdag på jobb så er jeg nok på do 4-5 ganger far jeg står opp og til jeg legger meg. Mer om jeg drikker te/ vann og ikke bare kaffe. 

Hater å bruke toalettet på jobb eller offentlige toalett så da holder jeg meg heller til jeg kommer hjem. Går ganske greit er bare å fokusere på noe annet og ikke tenke på det. Har eller aldri hatt UVI😊

On 10/28/2018 at 5:54 PM, Macro said:

Ja. Men helseskadelig og helt tullete. Om man ikke rekker å tisse mer enn en gang i døgnet bør man gjøre om på prioriteringene sine. 

Er ganske trøtt om morgenen så da skjer det innimellom at jeg tar å velger å rekke bussen til jobb fremfor do besøk, minuttene er dyrebare om morgenen😊

• Liker 1
Skrevet
On 10/28/2018 at 3:27 PM, AnonymBruker said:

Hva i alle dager er dette for slags tråd???

Er det et forsøk på å få Antonen og Golden til å at opp tråden i Misjonen, tilsvarende de gjorde med tråden "Bæsjer dere ofte?".

Herregud.

Anonymkode: b748e...9ec

Har ingen baktanker med denne tråden, satt bare å lurte på hvordan andre har det med do besøk😊

Gjest Krampus
Skrevet

når jeg har mensen, ca annenhver time til jeg går og legger meg. Tror kanskje krampene påvirker blæra. Men til vanlig så tisser jeg kanskje 4-5 ganger når jeg er våken. Aldri etter jeg har lagt meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...