Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #1 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei, samboeren min får kanskje jobb i Middlesbrough, og da må jeg og datter på 2 flytte med. Er det noen her inne som har erfaring med å flytte til utlandet med små barn? Dette har akkurat dukket opp, men jeg gjør meg allerede mange tanker mhp fremmedspråklig barnehage, sosialt nettverk, jobb etc. Takknemlig for tilbakemeldinger. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma1 ikke innlogget Skrevet 23. mars 2005 #2 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg flyttet til England i januar med min 5 år gamle datter. Det gikk helt fint, men regn med noen vansker helt i starten. Ikke så mye mer enn det som er vanlig når et barn begynner på ny skole el barnehage. Det er ingen som snakker norsk på hennes skole, men det går fint og de lærer fort. Sosialt nettverk skal du ikke bekymre deg for, folk er veldig sosiale der. Vi har vært i tre bursdagsfeiringer allerede, pluss at jeg har ftt et utall invitasjoner, hjemmekvelder hos noen med vin, treningsklubber osv.Men det begrenser seg hvor mye man har tid til. Bare spør om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå