Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei skulle bestille my hummy og søkte på google. Da kom jeg frem til at det  ikke er bare en type my hummy...men det er flere typer å velge mellom. Jeg klarer ikke å bestemme hvilken jeg burde kjøpe.

Hvilken bruker dere?🙂

https://www.myhummy.no/norsk/myhummy-bamser.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Det holder lenge med litt hysj-hysj om han er veldig utrolig. Har ikke lyst til å gjøre has helt avhengig av white noise..

Anonymkode: 4fa89...7a8

• Liker 2
Skrevet

Synes det er viktig at babyen venner seg til vanlig dagliglivsstøy så fort som mulig etter fødselen, så har ikke noe ønske om å kamuflere dette. Har latt alle barna mine sove på stua sammen med oss på dagtid fra de ble født, slik at de ble vant med å kunne slappe av og sove med prat, musikk, lek, matlaging og annet husarbeid rundt seg. Man trenger ikke alltid hoppe på alt av nye ting som noen finner på for å tjene penger.

Anonymkode: 274df...352

• Liker 2
Skrevet

Aldri brukt. 

Første gang jeg hører om det.. Hva skal det være godt for? Kan tenke meg jeg hadde blitt sprø av den lyden i stua, og på soverommet når jeg skal sove. 

Anonymkode: 13891...ea1

Skrevet

Ikke hatt til mine to. En vanlig koseklut gjør nytte 

Skrevet

Skjønner ikke svarene over her... TS har bestemt seg for å kjøpe dette og spør hvilken folk har, ikke hva folk syns om dette. Fint om man holder seg til trådens tema. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Frostrose skrev:

Skjønner ikke svarene over her... TS har bestemt seg for å kjøpe dette og spør hvilken folk har, ikke hva folk syns om dette. Fint om man holder seg til trådens tema. 

Så du mener at vi bare skal la TS kaste bort pengene sine på tull uten å gi henne gode råd?

• Liker 6
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at vi bare skal la TS kaste bort pengene sine på tull uten å gi henne gode råd?

Hun har fått råd mot å bruke det i flere tråder men har tydeligvis bestemt seg for å bruke det uansett.. :)

Anonymkode: e077b...a60

Skrevet

Vi bruker White noise for søvn noen ganger,men setter jo bare på white noise fra YouTube eller Spotify, trenger vel ikke egen dings til det? 

Anonymkode: d0e38...91a

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er viktig at babyen venner seg til vanlig dagliglivsstøy så fort som mulig etter fødselen, så har ikke noe ønske om å kamuflere dette. Har latt alle barna mine sove på stua sammen med oss på dagtid fra de ble født, slik at de ble vant med å kunne slappe av og sove med prat, musikk, lek, matlaging og annet husarbeid rundt seg. Man trenger ikke alltid hoppe på alt av nye ting som noen finner på for å tjene penger.

Det har jeg også tenkt på flere ganger at barnet burde bli vant til å sove i all slags situasjoner og ikke bli avhengig av stillhet eller en spesiell lyd fra my hummy

Ts

• Liker 1
Skrevet

Vi testet og brukte i en periode white noise app fra telefonen. Men det hadde lite for seg, følte jeg. Jeg forsøkte i stedet å lage litt lyd, ha på radio og tv lavt, jeg gikk ikke ut når jeg snakket i telefonen. 

Om det er vane eller flaks vet jeg ikke, men jeg støvsuger ofte etter leggetid nå, og åpner døreme til barnas rom og drar over dørstokken og litt inn midt på gulvet hos dem (men tar ikke inn selve maskinen) og det tåler de faktisk. 

Anonymkode: 34ab9...992

Skrevet

Vi har en myhummy som bare er et bamsehode, kjøpt fordi babyen i en kort periode sov bedre med den på. Fordeler: trenger ikke bruke tlf/PC til å spille av white noise, og det var den billigste varianten. Ulemper: knappen man trykker på for å starte den er usaklig høylytt, og har vekket babyen mange ganger fra nesten-søvnen 😆 borrelåsen man fester bamsen med er også veldig bråkete. Nå er bamsen mest til pynt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...