Gå til innhold

Hva syns du om Beyonce?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellige på hvilken måte da? I mine øyne er hun ikke en artist, men en sanger og "performer."

Taylor Swift og Ariane er to populære popstjerner - og her syns jeg så kommer godt fram hvem som er artist og hvem som er sanger. Swift er en artist, som skriver og produserer låtene sine selv, følelsene hun formidler i låtene sine er autentiske og låtene henne er velskrevne og hun er samtidig så reflektert og en musikknerd. Ariana? Hun er en sanger som synger låter andre har skrevet og produsert, her er det mye fokus på "image" og låtene høres ikke personlige ut. Det som er greia med å være artist er å lage sin egen kunst og å være autentisk. 

Anonymkode: 69a0d...933

Enig i mye av det du skriver, men B fremstår mye mer tam i intervjuer enn i låtene sine. Da er hun nok mest tjent med at sangene snakker for henne, enn at hun gjør det selv. 

Anonymkode: d6a21...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i mye av det du skriver, men B fremstår mye mer tam i intervjuer enn i låtene sine. Da er hun nok mest tjent med at sangene snakker for henne, enn at hun gjør det selv. 

Anonymkode: d6a21...628

 

4 minutter siden, Puny skrev:

Var ikke meningen å bli av, meg over. 

Det er egentlig litt ironisk, at sangene skal snakke for henne, sanger hun ikke skriver eller produserer selv. Det er det som er så trist med dagens popstjerner, det er ikke mange som skriver og formidler følelsene sine. Det er det som gjør vedkommende til en artist og en kunstner; å lage sin egen "craft." Men her er det mange som mangler talent til å gjøre det. 

Jeg har aldri vært en Taylor Swift fan, men etter at jeg så konserten hennes på Netflix ble jeg nysgjerrig og søkte litt om henne, så intervjuer osv., og jeg ble litt imponert av henne. Alt hun gir ut har hun skrevet selv og være med på å produsere. Hun snakker inngående om hvordan låtene lages. Også er det litt kult at hun vant en diktkonkurranse i en alder av 11 (?) år og at hun ble ansatt som låtskriver for et plateselskap i en alder av 13 år 👏 Hun har ikke en kraftfull stemme som noen andre har, men hun har en fin og behagelig stemme å høre på, og jeg foretrekker det istedenfor å høre med folk med "opera-stemme", det ikke noe som er behagelig å høre på i lengden. 

Anonymkode: 69a0d...933

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det som er så trist med dagens popstjerner, det er ikke mange som skriver og formidler følelsene sine.

Anonymkode: 69a0d...933

Eller de formidler andres følelser, men det blir ikke det samme. Det er noe helt annet å ha skrevet om sine personlige opplevelser og å synge om det en har vært igjennom. Og når sangene er velskrevne i tillegg - da er det perfeksjon. 

Anonymkode: 69a0d...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er egentlig litt ironisk, at sangene skal snakke for henne, sanger hun ikke skriver eller produserer selv. Det er det som er så trist med dagens popstjerner, det er ikke mange som skriver og formidler følelsene sine. Det er det som gjør vedkommende til en artist og en kunstner; å lage sin egen "craft." Men her er det mange som mangler talent til å gjøre det. 

Jeg har aldri vært en Taylor Swift fan, men etter at jeg så konserten hennes på Netflix ble jeg nysgjerrig og søkte litt om henne, så intervjuer osv., og jeg ble litt imponert av henne. Alt hun gir ut har hun skrevet selv og være med på å produsere. Hun snakker inngående om hvordan låtene lages. Også er det litt kult at hun vant en diktkonkurranse i en alder av 11 (?) år og at hun ble ansatt som låtskriver for et plateselskap i en alder av 13 år 👏 Hun har ikke en kraftfull stemme som noen andre har, men hun har en fin og behagelig stemme å høre på, og jeg foretrekker det istedenfor å høre med folk med "opera-stemme", det ikke noe som er behagelig å høre på i lengden. 

Anonymkode: 69a0d...933

Enig, men hun skrev og produserte litt da hun var i Destinys child, gjorde hun ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Puny skrev:

Enig, men hun skrev og produserte litt da hun var i Destinys child, gjorde hun ikke? 

Ja, skrev hun ikke den survivor-sangen og den Bootylicious-sangen? Ikke akkurat noen mesterverk om jeg kan si det 🙈 Hun har forresten også løyet om at hun skrev "irreplacable", det er Ne-Yo som har skrevet den sangen (det finnes et klipp hvor hun under en konsert sier at "when I wrote this song..." Det er pinlig. 

Når det er sagt, så er hun en god performer, selv om hun (dessverre) spiller for mye på sex. 

Anonymkode: 69a0d...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig i mye av det du skriver, men B fremstår mye mer tam i intervjuer enn i låtene sine. Da er hun nok mest tjent med at sangene snakker for henne, enn at hun gjør det selv. 

Anonymkode: d6a21...628

For øvrig, Beyonce sier selv at hun er sjenert og at hun på scenen får den selvtilliten hun ikke vanligvis har. Jeg syns egentlig det er kult at hun kan forvandle seg slik som scenen, at hun blir en annen person. 

Anonymkode: 69a0d...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hvorfor hun har blitt så stor og fått det gudinnebildet folk har av henne. Hun kan synge ja, men det er det jammen meg mange andre som kan og. Hun har ikke en helt spesiell stemme, liker ikke musikken hun lager, ikke er hun noe voldsom pen heller. Joda, veltrent og slank og sånt, men hun er ikke det jeg ville kalt en skjønnhet. For mye plastikk, fake hår og sminke. Så nei, jeg skjønner ikke hvordan hun har blitt så stor som hun har. Tror hun lever mer på ryktet enn på virkeligheten av hva hun har prestert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 18.13, AnonymBruker skrev:

 

Det er egentlig litt ironisk, at sangene skal snakke for henne, sanger hun ikke skriver eller produserer selv. Det er det som er så trist med dagens popstjerner, det er ikke mange som skriver og formidler følelsene sine. Det er det som gjør vedkommende til en artist og en kunstner; å lage sin egen "craft." Men her er det mange som mangler talent til å gjøre det. 

Jeg har aldri vært en Taylor Swift fan, men etter at jeg så konserten hennes på Netflix ble jeg nysgjerrig og søkte litt om henne, så intervjuer osv., og jeg ble litt imponert av henne. Alt hun gir ut har hun skrevet selv og være med på å produsere. Hun snakker inngående om hvordan låtene lages. Også er det litt kult at hun vant en diktkonkurranse i en alder av 11 (?) år og at hun ble ansatt som låtskriver for et plateselskap i en alder av 13 år 👏 Hun har ikke en kraftfull stemme som noen andre har, men hun har en fin og behagelig stemme å høre på, og jeg foretrekker det istedenfor å høre med folk med "opera-stemme", det ikke noe som er behagelig å høre på i lengden. 

Anonymkode: 69a0d...933

Dagens? Slik har det vært i alle år. Om du tror at Elvis Presley, Elton John og Frank Sinatra skrev/skriver egne sanger, må du tro om igjen.

Anonymkode: 805ec...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dagens? Slik har det vært i alle år. Om du tror at Elvis Presley, Elton John og Frank Sinatra skrev/skriver egne sanger, må du tro om igjen.

Anonymkode: 805ec...dac

Og bare for å svare tråden: Det er to ting jeg syns er oppskrytt i musikkverdenen og det er Beyonce og The Beatles. 

Anonymkode: 805ec...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min kopp te. Blir litt for mye vræling. Litt for mye av alt egentlig. 

Anonymkode: 5a02e...517

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Elsker henne!

Anonymkode: 42444...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært fan av henne. Folk sier hun er flink til å danse, men hun har jo bare en måte å danse på....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.10.2018 den 7.57, Aragorn ll Elessar skrev:

En av de mest oppskrytte artistene som finnes

Enig. Dessuten er ikke en skikkelig artist i mine øyne fordi hun blant annet ikke skriver låtene sine selv. Da blir man en sanger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2019 den 7.22, Jadzia skrev:

Jeg har aldri skjønt hvorfor hun har blitt så stor og fått det gudinnebildet folk har av henne. Hun kan synge ja, men det er det jammen meg mange andre som kan og. Hun har ikke en helt spesiell stemme, liker ikke musikken hun lager, ikke er hun noe voldsom pen heller. Joda, veltrent og slank og sånt, men hun er ikke det jeg ville kalt en skjønnhet. For mye plastikk, fake hår og sminke. Så nei, jeg skjønner ikke hvordan hun har blitt så stor som hun har. Tror hun lever mer på ryktet enn på virkeligheten av hva hun har prestert. 

Kunne ikke blitt mer enig med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...