Gå til innhold

Hva syns du om Beyonce?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syns du om popstjernen Beyonce? Jeg liker noen av sangene hennes og diktene til soloalbumet hennes (men de diktene har hun jo ikke skrevet selv, og det gjelder sangene hennes også), men syns hun spiller for mye på sex. Hun har jo sangtalent og karisma, så hun har jo ikke behov for det. Hun sa også under en konsert at "to be sexy is a power." 😂

Anonymkode: 69a0d...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg syns hun er småtjukk. Det vitner ikke om god selvkontroll, dermed er hun et dårlig forbilde.

Anonymkode: 8267b...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Tja, jeg syns hun er småtjukk. Det vitner ikke om god selvkontroll, dermed er hun et dårlig forbilde.

Anonymkode: 8267b...85b

Jeg lurer på hva du mener er slankt hvis du syns HU er småtjukk??  

Beyonce%CC%81-Cover-Story.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

 En rip-off fra Taylor Swift. 

Anonymkode: 16db5...442

Veldig morsomt at du faktisk ikke skjønner hva en rip-off er, Taylor kom mange ååååååååår etter Beyonce. Og forøvrig kan de hverken sammenlignes hverken musikkmessig eller utseendemessig.

Anonymkode: 1a960...831

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en fantastisk artist på scenen, det er virkelig noe hun kan å holde show. Men hun skriver ikke sangene sine selv da. Noen av sangene er bra da. 

Anonymkode: 3ce5a...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Beyonce !! Dama er rå, og mye bra sanger.. Hadde betalt mye for en konsert med henne 😍

Anonymkode: 6ad69...e8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Små fet og alminnelig.

Anonymkode: 46ebf...b3f

Da har du et sykt bilde på kropp.

Anonymkode: 262ce...167

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet sansen for henne etter at jeg leste om hvordan hun utnytter låtskrivere. Synes det er lite realt å både ta æren for låter andre har skrevet og underbetale dem mens hun selv soper inn millioner. Hun er en pen dame og et forretningstalent av de sjeldne da, det skal jeg gi henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.10.2018 den 17.11, AnonymBruker skrev:
 

Små fet og alminnelig.

Anonymkode: 46ebf...b3f

Hun er mye slankere og 100 ganger mer fit en gjennomsnittskvinnen i Norge ihvertfall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syntes hun er en god live artist, men hun burde seriøst ikke gi intervjuer. Da blekner stjernen ganske fort. Hun har vel egentlig sluttet med det? Lenge siden jeg så et intervju med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en god artist og etter hva jeg har hørt så gir hun fantastiske liveshow og konserter.

Men jeg liker ikke at hun skal opphøyes som en hellig dronning og nesten behandles som Moder Teresa. Hun er svært høy på seg selv, men det er jo ikke rart når miljøet rundt forer oppunder dette. Når kallenavnet er Queen B så sier det litt liksom. Og dersom du sier noe negativt om dronninga i media så er du heldig om du har en karriere igjen etterpå. Det er liksom allmenn forstått at Queen B er hellig og hun kan ikke gjøre feil, og nåde deg om du antyder noe annet. 

Det er mitt inntrykk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

På 10.11.2018 den 18.25, Puny skrev:

Syntes hun er en god live artist, men hun burde seriøst ikke gi intervjuer. Da blekner stjernen ganske fort. Hun har vel egentlig sluttet med det? Lenge siden jeg så et intervju med henne. 

Hun har jo ikke akkurat noe godt ordforråd, men alle trenger vel ikke ha det? Fokuset hennes er å synge, så lenge hun synger fint og kjøper fine låter, så har det nok lite å si for de fleste. Men ja, fint med reflekterte artister. Hun har som du sier sluttet å gi intervjuer, syns egentlig det er litt leit, da du blir kjent med personen bak låtene ved å se intervjuer, også er det fint å høre meningen bak låtene og prosessen med å lage låtene, men nå lager hun jo ikke låtene sine selv da, men hun har jo en mening om låtene hun kjøper.

Anonymkode: 69a0d...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo ikke akkurat noe godt ordforråd, men alle trenger vel ikke ha det? Fokuset hennes er å synge, så lenge hun synger fint og kjøper fine låter, så har det nok lite å si for de fleste. Men ja, fint med reflekterte artister. Hun har som du sier sluttet å gi intervjuer, syns egentlig det er litt leit, da du blir kjent med personen bak låtene ved å se intervjuer, også er det fint å høre meningen bak låtene og prosessen med å lage låtene, men nå lager hun jo ikke låtene sine selv da, men hun har jo en mening om låtene hun kjøper.

Anonymkode: 69a0d...933

Syntes hun fremstod veldig forskjellig i intervjuene enn i sangene sine. Det ryktes jo at det er derfor hun sluttet å gi intervjuer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Puny skrev:

Syntes hun fremstod veldig forskjellig i intervjuene enn i sangene sine. Det ryktes jo at det er derfor hun sluttet å gi intervjuer. 

Forskjellige på hvilken måte da? I mine øyne er hun ikke en artist, men en sanger og "performer."

Taylor Swift og Ariane er to populære popstjerner - og her syns jeg så kommer godt fram hvem som er artist og hvem som er sanger. Swift er en artist, som skriver og produserer låtene sine selv, følelsene hun formidler i låtene sine er autentiske og låtene henne er velskrevne og hun er samtidig så reflektert og en musikknerd. Ariana? Hun er en sanger som synger låter andre har skrevet og produsert, her er det mye fokus på "image" og låtene høres ikke personlige ut. Det som er greia med å være artist er å lage sin egen kunst og å være autentisk. 

Anonymkode: 69a0d...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2018 den 9.57, Aragorn ll Elessar skrev:

En av de mest oppskrytte artistene som finnes

 

På 27.10.2018 den 10.26, Catalina Culès skrev:

Enig.

Enig !

På 1.11.2018 den 23.18, SupaWoman skrev:

Hun er mye slankere og 100 ganger mer fit en gjennomsnittskvinnen i Norge ihvertfall. 

Det er vel en del Photoshop også, mye sminke, styling og riktig belysning. Men for all del,  småfet er hun ikke. Litt unødvendig å dra ned alle norske kvinner bare fordi ikke alle hyller et kjent menneske. Hun er jo ingen gud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...