Gå til innhold

Snapchat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor oppfordrer dere han til å skrive og sende flere snaps? Hun er tydeligvis ikke interessert, siden hun ikke svarte da han skrev. La henne være i fred trådstarter, det finnes flere jenter der ute, som faktisk vil svare på snappene dine. Ikke ta kontakt med henne mer, hun får ta kontakt selv nå, du har jo forsøkt flere ganger nå. 

Det finnes flere fisk i havet! :) 

Anonymkode: cecba...2d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre da? er alt håp ute? er du jente?

Anonymkode: ce6a1...fcb

Det skal sies, det er vanskelig å svare på noen som bare sender en selfie uten tekst. Hva skal man svare liksom? Jeg svarer ikke når folk bare sender selfie. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor oppfordrer dere han til å skrive og sende flere snaps? Hun er tydeligvis ikke interessert, siden hun ikke svarte da han skrev. La henne være i fred trådstarter, det finnes flere jenter der ute, som faktisk vil svare på snappene dine. Ikke ta kontakt med henne mer, hun får ta kontakt selv nå, du har jo forsøkt flere ganger nå. 

vi hadde en samtale på snap. men når jeg kun sendte et selfie svarte hun ikke.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal sies, det er vanskelig å svare på noen som bare sender en selfie uten tekst. Hva skal man svare liksom? Jeg svarer ikke når folk bare sender selfie. 

hmm, det er populært blant unge

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

sendte først et bilde for en måned siden. Da svarte hun ikke. tidligere i dag sendte jeg et bilde der jeg trente til flere (fellessnap) og da svarte hun. Vi chattet noen snapper mellom oss også da jeg sende et seflie uten noe tekst svarte hun ikke

Men altså det er jo ingenting å svare på sånt!!!! 

Hva kan jeg gjøre da? er alt håp ute? er du jente?

Nei håpet er ikke ute i det hele tatt, men du må kommunisere mere konkret "hei har du planer for helgen? Lyst til å bli med å finne på noe, lage mat, gå tur eller noe? 😊" eller "syns du er så søt jeg :) kunne du tenkt deg å bli bedre kjent på "den måten"?:)" 

Anonymkode: 74966...666

Skrevet

Han har bare sendt to selfies han ikke har fått svar på og snap bilder er det faktisk ikke noe å svare på! Så hun har på ingen måte vist at hun ikke er interessert :) hun deltar jo i samtaler med han så det heller mere for at hun er interessert enn ikke interessert men han må bare manne opp litt og bli mer direkte 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har bare sendt to selfies han ikke har fått svar på og snap bilder er det faktisk ikke noe å svare på! Så hun har på ingen måte vist at hun ikke er interessert :) hun deltar jo i samtaler med han så det heller mere for at hun er interessert enn ikke interessert men han må bare manne opp litt og bli mer direkte 

får se om jeg gjør det da. Er utrolig redd for resultatet men... er ikke veldig pen heller, så det hjelper jo ikke. Hun har sett på meg et par ganger merker jeg. og når jeg ser på henne holder vi øyekonktakt i noen sekunder. vinker og smiler også til vherandre

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men altså det er jo ingenting å svare på sånt!!!! 

Nei håpet er ikke ute i det hele tatt, men du må kommunisere mere konkret "hei har du planer for helgen? Lyst til å bli med å finne på noe, lage mat, gå tur eller noe? 😊" eller "syns du er så søt jeg :) kunne du tenkt deg å bli bedre kjent på "den måten"?:)" 

kasnkje d js

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...