AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Hei! crushet mitt vil ikke snappe. Vi hadde en samtale på snap men når jeg sendte et selfie, så svarte hun ikke, kun åpnet. kan hun fortsatt være interesert eller hva er det? Anonymkode: ce6a1...fcb
visp Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Ring henne. Det hadde vel satt henne skikkelig ut, haha!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Hva er det å svare på en selfie? Jeg svarer kun på konkrete spørsmål på snap jeg Anonymkode: 74966...666
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det å svare på en selfie? Jeg svarer kun på konkrete spørsmål på snap jeg Anonymkode: 74966...666 populært å få dager på snapchat. Vil ha det med henne. vil være smmen med henne. ARGH er frustrert Anonymkode: ce6a1...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Send en ny snap der du spør ett spørsmål! Gjør det fort slik hun forstår du vil snakke videre. Anonymkode: c07bb...1b6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send en ny snap der du spør ett spørsmål! Gjør det fort slik hun forstår du vil snakke videre. Anonymkode: c07bb...1b6 om hva. er sjenert, redd for hva resten av klassen kommer til å si om jeg sier jeg liker henne, hva om hun ikke svarer eller føler jeg er påtrengende Anonymkode: ce6a1...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: om hva. er sjenert, redd for hva resten av klassen kommer til å si om jeg sier jeg liker henne, hva om hun ikke svarer eller føler jeg er påtrengende Anonymkode: ce6a1...fcb Hva hun skal i morgen, siden det er lørdag, for eksempel. «Skal du ut i morgen?» Du kommer til å angre senere hvis du ikke tør å ta litt sjanser. Man må ta sjanser for å lykkes. Anonymkode: c07bb...1b6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 DO IT! Vi er her klare for å hjelpe deg når hun svarer 😀 Anonymkode: c07bb...1b6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #9 Skrevet 26. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hun skal i morgen, siden det er lørdag, for eksempel. «Skal du ut i morgen?» Du kommer til å angre senere hvis du ikke tør å ta litt sjanser. Man må ta sjanser for å lykkes. Anonymkode: c07bb...1b6 det er helt krise. er faktisk redd for å ta kontakt med henne... Anonymkode: ce6a1...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #10 Skrevet 26. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: DO IT! Vi er her klare for å hjelpe deg når hun svarer 😀 Anonymkode: c07bb...1b6 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: DO IT! Vi er her klare for å hjelpe deg når hun svarer 😀 Anonymkode: c07bb...1b6 hadde jeg turt så Anonymkode: ce6a1...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #11 Skrevet 26. oktober 2018 Hvis du ikke tør å spør direkte så sender du en uskyldig fellessnap. Feks av kjæledyret ditt, kommenter noen på tven, osv. Tipper uansett hun blir glad for at du/ eller noen i det hele tatt sender henne snaps! Men du bør virkelig ta sjansen før noen andre tar sjansen på henne... 😉 Anonymkode: c07bb...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #12 Skrevet 26. oktober 2018 Skriv: faen tom for snus.. blir du med å kjøre og kjøpe ny? 😇 Hvis hun ikke gjør noe spesielt i kveld, kan jeg nesten garantere at det funker. Jeg skrev det da jeg snakka med en jente, og vi er sammen nå, ha! Anonymkode: c07bb...1b6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #13 Skrevet 26. oktober 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriv: faen tom for snus.. blir du med å kjøre og kjøpe ny? 😇 Hvis hun ikke gjør noe spesielt i kveld, kan jeg nesten garantere at det funker. Jeg skrev det da jeg snakka med en jente, og vi er sammen nå, ha! Anonymkode: c07bb...1b6 haha hadde jeg brukt snus så Anonymkode: ce6a1...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #14 Skrevet 26. oktober 2018 gjorde de men hun svarte ikke Anonymkode: ce6a1...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #15 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: gjorde de men hun svarte ikke Anonymkode: ce6a1...fcb Hva skrev du? Anonymkode: c07bb...1b6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #16 Skrevet 26. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: gjorde de men hun svarte ikke Anonymkode: ce6a1...fcb Hva skrev du og hvor lenge siden er det? På chat eller snapchat bilde? Anonymkode: 74966...666 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #17 Skrevet 26. oktober 2018 Det kan hende hun liker oppmerksomheten, eller at hun synes dere er gode venner. Det er ikke sikkert hun oppfattet chatten som flørt. Å få en selfie tyder på interesse. Kanskje hun ikke er interessert. Har gjort det samme selv. På messenger. Chattet med en klassekamerat. Plutselig sender han en selfie. Da fikk jeg noen biter til å falle på plass. Da så jeg tegnene på at han nok var interessert. Jeg svarte ikke og han spurte aldri. Anonymkode: e96c6...da5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #18 Skrevet 26. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skrev du og hvor lenge siden er det? På chat eller snapchat bilde? Anonymkode: 74966...666 sendte først et bilde for en måned siden. Da svarte hun ikke. tidligere i dag sendte jeg et bilde der jeg trente til flere (fellessnap) og da svarte hun. Vi chattet noen snapper mellom oss også da jeg sende et seflie uten noe tekst svarte hun ikke Anonymkode: ce6a1...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #19 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: sendte først et bilde for en måned siden. Da svarte hun ikke. tidligere i dag sendte jeg et bilde der jeg trente til flere (fellessnap) og da svarte hun. Vi chattet noen snapper mellom oss også da jeg sende et seflie uten noe tekst svarte hun ikke Anonymkode: ce6a1...fcb Hei det er jeg som skrev innlegget om han som sendte selfie på Messenger. Jeg vil ikke ta motet fra deg! Det er mulig hun ikke er sikker på hva hun skal svare. Kanskje hun syns det var litt kleint og ikke tør. Anonymkode: e96c6...da5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #20 Skrevet 26. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei det er jeg som skrev innlegget om han som sendte selfie på Messenger. Jeg vil ikke ta motet fra deg! Det er mulig hun ikke er sikker på hva hun skal svare. Kanskje hun syns det var litt kleint og ikke tør. Anonymkode: e96c6...da5 Hva kan jeg gjøre da? er alt håp ute? er du jente? Anonymkode: ce6a1...fcb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå