AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Del Skrevet 26. oktober 2018 En kompis fortalt meg at hannkyllinger kvernes opp levende fordi de ikke legger egg. Fant en video på youtube som ser helt grusom ut! Men dette er fra USA. Er det noen som vet hvordan det er i norge? Hvorfor kan ikke hannkyllingene vokse opp sånn at de kan slaktes som kjøtt og vi kan spise de? Synes det er unødvendig å drepe dem og bare kaste de liksom. Anonymkode: c6eab...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 26. oktober 2018 #2 Del Skrevet 26. oktober 2018 https://www.tv2.no/a/8144425/ Det gjør de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hentacruel Skrevet 26. oktober 2018 #3 Del Skrevet 26. oktober 2018 Metoden ts beskriver er den mest humane måten å avlive dagsgamle kyllinger på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Del Skrevet 26. oktober 2018 Dyret blir til brukt videre, ikke kastet. Avlivningen skjer ekstremt raskt og smertefritt. Bare fordi vi ikke SYNES det høres fint ut betyr ikke at det ikke er en rask og bra død. Anonymkode: d20da...d4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Del Skrevet 26. oktober 2018 Jeg spiser ikke kylling, med god grunn... Anonymkode: 78bf9...e8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Del Skrevet 26. oktober 2018 Dersom folk hadde sett med deres egne øyne hele prosessen ved slakt av dyr, så ville folk flest mest sannsynlig blitt vegetarianere / veganere med en gang... Anonymkode: 29ffa...110 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Del Skrevet 26. oktober 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dyret blir til brukt videre, ikke kastet. Avlivningen skjer ekstremt raskt og smertefritt. Bare fordi vi ikke SYNES det høres fint ut betyr ikke at det ikke er en rask og bra død. Anonymkode: d20da...d4a Hvordan vet du at det er smertefritt ? Anonymkode: c176a...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #8 Del Skrevet 27. oktober 2018 På 26.10.2018 den 14.35, AnonymBruker skrev: Dersom folk hadde sett med deres egne øyne hele prosessen ved slakt av dyr, så ville folk flest mest sannsynlig blitt vegetarianere / veganere med en gang... Anonymkode: 29ffa...110 Jaha?? Kan ikke akkurat si meg enig i det...... Anonymkode: 7babc...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #9 Del Skrevet 27. oktober 2018 På 26.10.2018 den 14.35, AnonymBruker skrev: Dersom folk hadde sett med deres egne øyne hele prosessen ved slakt av dyr, så ville folk flest mest sannsynlig blitt vegetarianere / veganere med en gang... Anonymkode: 29ffa...110 Har vært på slakteri, å har jobbet som avløser på gård. Skal fremdeles kose meg med en saftig biff i morgen. Å mange andre er som meg, dyr slaktes, å vi spiser dem. At noen ikke takler det er ikke mitt problem. Anonymkode: 51520...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #10 Del Skrevet 27. oktober 2018 På 26.10.2018 den 14.35, AnonymBruker skrev: Dersom folk hadde sett med deres egne øyne hele prosessen ved slakt av dyr, så ville folk flest mest sannsynlig blitt vegetarianere / veganere med en gang... Anonymkode: 29ffa...110 Nei. Folk flest tåler virkeligheten Anonymkode: 32327...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #11 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jupp de blir satt på et bånd, som sender dem avgårde mot en kjøttkvern. Bye bye birdy 😭 Hvordan de kan kalle det humant! Skulle likt å sett dem hive små guttebabyer ned i en kjøttkvern å kalt det humant 🤬🤬🤬 (Satt ekstremt på spissen! Så ikke halshugg meg). Ble helt sjokkert når jeg så tv2 hjelper deg! Sjokkert og traumatisert! 🙀 Anonymkode: 7bbff...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #12 Del Skrevet 27. oktober 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Har vært på slakteri, å har jobbet som avløser på gård. Skal fremdeles kose meg med en saftig biff i morgen. Å mange andre er som meg, dyr slaktes, å vi spiser dem. At noen ikke takler det er ikke mitt problem. Anonymkode: 51520...4c6 Man må som regel slå av en del av empatien som for å jobbe med daglig dreping av dyr. Det vises i måten du svarer på her, du svarer ganske kaldt og hensynsløst. Tenker det er ganske vanlig at mennesker som har stengt av noe eller mye av empatien sin oftere jobber på slakteri, eller at de gradvis blir mer kyniske etterhvert som de jobber der. Anonymkode: d10a5...5de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #13 Del Skrevet 27. oktober 2018 På 26.10.2018 den 14.35, AnonymBruker skrev: Dersom folk hadde sett med deres egne øyne hele prosessen ved slakt av dyr, så ville folk flest mest sannsynlig blitt vegetarianere / veganere med en gang... Anonymkode: 29ffa...110 Skal alle spise opp maten for dyra da? Er vel bedre å slakte enn å sulte ihjel dyrene. Anonymkode: 68ec6...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #14 Del Skrevet 27. oktober 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal alle spise opp maten for dyra da? Er vel bedre å slakte enn å sulte ihjel dyrene. Anonymkode: 68ec6...a5b Ja og så kan vi slutte å avle de Anonymkode: 81e65...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 27. oktober 2018 #15 Del Skrevet 27. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Man må som regel slå av en del av empatien som for å jobbe med daglig dreping av dyr. Det vises i måten du svarer på her, du svarer ganske kaldt og hensynsløst. Tenker det er ganske vanlig at mennesker som har stengt av noe eller mye av empatien sin oftere jobber på slakteri, eller at de gradvis blir mer kyniske etterhvert som de jobber der. Anonymkode: d10a5...5de Gjelder det fiskere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #16 Del Skrevet 6. november 2018 Kommer til å slutte å spise egg. Anonymkode: c6eab...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 6. november 2018 #17 Del Skrevet 6. november 2018 Det er helt forferdelig. Skjønner ikke hvordan noen kan støtte en slik industri. Blir lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå