Gå til innhold

Singel kattedame i tredveårene

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mye mer sært å ha katt en hund? Kjenner veldig mange single damer i 30-årene med hund.

Anonymkode: 1750c...ba0

For å ikke snakke om menn!!!! 😂🙄 gærninger klinsprø særinger må de være eller 😁

Anonymkode: a563d...03f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må få lov til å snakke for meg selv her. 28 år og vært singel i 5 år. Med en katt...

Skal katten min definere meg og min særhet?

Hvorfor jeg har vært singel såpass lenge er det en veldig god grunn til. Jeg har ikke vært ut i markedet, ikke datet og heller ikke vært interessert i å slenge meg ut der. 

Jeg har brukt tiden alene godt og lært masse om meg selv som jeg vet mange i et langt forhold ikke kan lære om seg selv. Ja, jeg er sær, men det kommer mye av hva man har sett og lært gjennom forhold som er nær deg. Samt at jeg har jo bumpa borti noen karer igjennom årene og lært hva jeg ikke liker, så enda en ting til på min evig lange pref.liste. 

Du kan kalle det sært, men jeg liker å se på meg selv som selektiv :) 

når man har blitt såpass «gammel» så tar man vel ikke til takke med hva som helst?? (Noen gjør vel det) 

Endret av Nmtt
Rettelse
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har en katt og er generelt glad i katter, men at det generelt skal si noe negativt om meg er kanskje litt tynt, eller hva? Jeg er forresten generelt glad i dyr, så en mann som misliker dyr har ikke noe med å gjøre, men det har ikke vært et problem i tidligere forhold.

Jeg ser ikke hva som er så negativt med å være sær, men så kommer det an på hva man definerer som sær da. Tror det har en litt negativ klang for mange.

Merkelig hvordan noen oppkonstruerer problemer ut av ingenting. Hva med å bli kjent med mennesket og så dømme vedkommende?

Anonymkode: 5a08f...b78

• Liker 2
Skrevet

Venninnene dine høres ut som noen man burde ligge unna. Damer med katt(er) er :tommelopp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...