AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg har blitt forelsket i en singel, kvinne i midten av tredveårene, som bor alene med katten sin. Det har hun gjort lenge. Jeg er omtrent på samme alder. Er det virkelig et håpløst prosjekt? Jeg spør fordi jeg har noen venninner som sier at "sånne damer bør man ligge unna. De har så mange særheter, at det er bedre å reise til Thailand å finne noe der." Er det virkelig slik? Anonymkode: 29aaf...3ca
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Vet du hva det eneste jeg har å si til deg er....
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg kunne enkelt ha sagt at det høres ut som noen man helst bør holde seg unna og at det garantert er en grunn til at de er single osv osv, men.. Søsteren min er en av disse. Hun er verdens herligste og hun er et menneske som er genuint interessert i andres vel og ve, generøs og hjelpsom og sier aldri et vondt ord om andre. Hun har faktisk aldri vært i et lengre seriøst forhold, men det er fordi hun ikke ser noe poeng i å være sammen med noen med mindre hun treffer på noen det klaffer godt med. Jeg tror altså du må se an alle omstendighetene her. Er hun en slik som snakker ned om alle rundt seg? Har hun hatt noen seriøse forhold bak seg? Hvorfor ble det slutt isåfall? Anonymkode: 60ffe...1c9 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne enkelt ha sagt at det høres ut som noen man helst bør holde seg unna og at det garantert er en grunn til at de er single osv osv, men.. Søsteren min er en av disse. Hun er verdens herligste og hun er et menneske som er genuint interessert i andres vel og ve, generøs og hjelpsom og sier aldri et vondt ord om andre. Hun har faktisk aldri vært i et lengre seriøst forhold, men det er fordi hun ikke ser noe poeng i å være sammen med noen med mindre hun treffer på noen det klaffer godt med. Jeg tror altså du må se an alle omstendighetene her. Er hun en slik som snakker ned om alle rundt seg? Har hun hatt noen seriøse forhold bak seg? Hvorfor ble det slutt isåfall? Anonymkode: 60ffe...1c9 Det er gode spørsmål. Jeg vet faktisk ikke sikkert om hun har hatt noen lange forhold bak seg. Hun snakker hvert fall ikke så mye negativt om andre etter hva jeg har fått med meg. Jeg får prøve å bli mer kjent med henne. Anonymkode: 29aaf...3ca
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Hvorfor er man spesiell hvis man velger å ha katt som singel? Jeg fikk katt sammen med min forrige samboer i tjueårene. Da det ble slutt ble jeg dermed barnløs singel kvinne i tredveårene med katt. Nå har jeg ny samboer, katt og barn. Og er ganske normal, så vidt jeg vet.. Anonymkode: 3dd7c...97c 18
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 "Kattwdamer" er vel de som har flere katter og lever i en egen boble med kattene sine. Det er da fullstendig normalt, og overhodet ikke sært, å ha én katt. Jeg er selv hundemenneske og ikke så glad i katter, men syns allikevel det er helt normalt å ha én katt. Anonymkode: b4dba...25b 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Her er det jo du TS, som virker som en vanskelig og spesiell type. Du rynker på nesa over at hun har en katt, krever at hun har vært i forhold før, at det ble slutt av riktige årsaker og sikkert mer. Kravstore menn som henger seg opp i all slags detaljer, forblir single. Anonymkode: 42e5c...66c 8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg bor alene med katt. I 30 årene. Er helt normal, glad og ikke sær. Har ikke ønsket forhold før da dette har vært litt vanskelig, men gjør det nå. Anonymkode: c8227...d6d 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #9 Skrevet 26. oktober 2018 Er selv en kattedame. Og når jeg fant en fantastisk mann for noen år siden ble han raskt veldig glad i kattene mine, så nå har vi det veldig bra sammen alle fire. Om han hadde ytret at en importbrud bød på mindre kulturforskjeller og utfordringer enn en dame som bodde med to katter ville jeg nok revurdert forholdet. Det vitner om et særdeles lavt intellektuelt nivå, kombinert med at man alt for lett lar seg påvirke av venner og stereotyper. Anonymkode: 8ddd7...3f9 9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #10 Skrevet 26. oktober 2018 Det er ingen grunn til å anta at det er noe galt med folk bare fordi de har vært "evig single" eller aldri har vært i et forhold. Det er heller ingen garanti for at folk er "normale" selv om de har hatt flere forhold bak seg. Jeg kjenner folk i alle kategorier. "Håpløse prosjekt" som er single, og "håpløse prosjekt" i forhold. Det er jo tusen mulige grunner til at noen har vært singel lenge - for noen er det jo så enkelt som at de ikke har møtt noen de synes det klaffet med. Det er klart, noen er single av den grunn at ingen orker å være i et forhold med dem. Men det er jo absolutt ikke "standarden" for å si det sånn. Den eneste måten å finne ut om man har lyst til å være sammen med NOEN - enten de har hatt kjærester før eller ikke - er å bli kjent med dem. Garantier har man nemlig aldri, uansett. Jeg tror man kan slå fast at det definitivt er mer "risky" å hente en brud fra utlandet i hvert fall! Du må Anonymkode: abbc7...0f0 5
Chablis Skrevet 26. oktober 2018 #11 Skrevet 26. oktober 2018 Synes heller hun burde holde seg unna deg jeg altså.. 5
Arktis Skrevet 26. oktober 2018 #12 Skrevet 26. oktober 2018 Var rimelig tynt grunnlag å be noen holde seg unna en person på. Trodde venner skulle være oppmuntrende, de vet vel at du allerede er forelsket i henne. Varselsignaler er ikke "bor alene" og "har katt", varselsignaler er løgn, sinne, manipulasjon osv. spør du meg. Særheter ellers, hva kan det være? Innadvendt? Filosoferende? Tenkende? Spesielle hobbyer? 😛 Men sånn helt ærlig, bare den å be noen "(...) reise til Thailand og finne noe der". Noe? Haha! Kjenner jeg blir mer skeptisk til de vennene dine, enn frk. catlady. 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #13 Skrevet 26. oktober 2018 Haha nesten litt søtt om noen faktisk tror på disse kattedame generaliseringene. Som at alle menn som eier et brunt klesplagg er deppa bittra single menn som drikker whiskey alene hver helg også 😁 Anonymkode: a563d...03f 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #14 Skrevet 26. oktober 2018 Hvorfor skulle det være håpløst? Katten er sikkert ikke så eiesyk, at hun ikke får lov å ha kjæreste. Anonymkode: 16268...a97 4
Example Skrevet 26. oktober 2018 #16 Skrevet 26. oktober 2018 1-2 - ok. Flere enn to katter - løøøøp... 🙄
Rumle Skrevet 26. oktober 2018 #17 Skrevet 26. oktober 2018 (endret) Og katt(er) .. hallo?! Endret 26. oktober 2018 av Rumle 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #18 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det være håpløst? Katten er sikkert ikke så eiesyk, at hun ikke får lov å ha kjæreste. Anonymkode: 16268...a97 Haha nttåååw tenk om det var sånn det var 😁 Anonymkode: a563d...03f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #19 Skrevet 26. oktober 2018 Hvorfor er det så mye mer sært å ha katt en hund? Kjenner veldig mange single damer i 30-årene med hund. Anonymkode: 1750c...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #20 Skrevet 26. oktober 2018 13 minutter siden, Example said: 1-2 - ok. Flere enn to katter - løøøøp... 🙄 Regner med det var ironi. Anonymkode: 153bb...c53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå