Gå til innhold

Podcasten "Kvinneguidens venner"


Kalevala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke helt konseptet. Folk kommer til KG for å ta opp sine spørsmål og bekymringer, og det skal de ertes for i en podcast? Jeg håper de gjør det med respekt og omtanke for alle de folkene som faktisk spør om råd her, og ikke bare skal være morsomme eller så fast hvor teit det er. 

Anonymkode: 241f1...213

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Linnea Myhre? Hun er så uinteressant å høre på at jeg holder på sovne hver gang hun åpner munnen. 😴

Anonymkode: 555dc...ad9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de gjør en seriøs jobb da, ikke i flåser og skal gjøre morsomheter på oss

Anonymkode: baa21...35e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hvor mye selvironi KG sine brukere vil vise seg å ha. Vi er raske på å si vår mening om andre som skriver offentlig i facebookgrupper etc. Nå blir skoen satt på andre foten og jeg skal kjøpe inn ekstra popkorn. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke alle de gode brukerne sletter seg nå da...

Anonymkode: 85f55...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke podcast, er det en app som må lastes ned ?

Anonymkode: eac6a...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske mye forskjellig her inne, så jeg håper de viser litt kritisk sans og ikke går inn for å gjøre narr av alt og alle bare fordi det går an og fordi det går sport i å hate Kvinneguiden. Hvis de gjør dét, blir det jo som å kaste stein i glasshus. Noen viser en enorm sårbarhet i sine innlegg, og bør respekteres for det. Håper akkurat den gruppen slipper mer hets, i alle fall. Trollene, misogynistene og de som svarer skikkelig bitchy og nedlatende for enhver pris, derimot, kan gjerne gjennomgå en dybdeanalyse. :fnise: 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Har ikke podcast, er det en app som må lastes ned ?

Anonymkode: eac6a...c46

Hvis du har iPhone tror jeg det finnes en app på telefonen allerede:

https://support.apple.com/no-no/HT201859

 

Har du Android-telefon, er det bare å velge seg en i Google Play-butikken.  Jeg bruker denne, men det finnes hundrevis.

https://www.pocketcasts.com/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kalevala skrev:
 

Hvis du har iPhone tror jeg det finnes en app på telefonen allerede:

https://support.apple.com/no-no/HT201859

 

Har du Android-telefon, er det bare å velge seg en i Google Play-butikken.  Jeg bruker denne, men det finnes hundrevis.

https://www.pocketcasts.com/

 

Takker,

Anonymkode: eac6a...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Med Linnea Myhre? Hun er så uinteressant å høre på at jeg holder på sovne hver gang hun åpner munnen. 😴

Anonymkode: 555dc...ad9

Really?  Jeg synes at hun er super. Både som forfatter og ellers.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt poenget, bortsett fra å gjøre narr av folk da. Og det er jo gøy. Ironi. 

Hvis ikke folk har blitt så late at de ikke orker å lese på forumet lenger da, og vil ha det som lydbok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:
 

Jeg forstår ikke helt konseptet. Folk kommer til KG for å ta opp sine spørsmål og bekymringer, og det skal de ertes for i en podcast? Jeg håper de gjør det med respekt og omtanke for alle de folkene som faktisk spør om råd her, og ikke bare skal være morsomme eller så fast hvor teit det er. 

Anonymkode: 241f1...213

Å være morsom på andres bekostning er den enkleste måten å få folk til å le hvis man ikke klarer å være morsom helt på egenhånd, vet du. Det er det rene kinderegget for kule skøyerkvinner. Hvis de bare er lure nok til å velge ut de rette ofrene kan de både være morsomme, flagge sin fortreffelige moral og latterliggjøre folk uten å bli stemplet som ondskapsfulle mobbere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal jo bare gjøre akkurat det svært mange her inne allerede gjør mot andre. 

Skjønner ikke hvorfor de skal være sensitive i forhold til hvilke tråder de snakker om heller, vi er jo ikke det selv. Når det snakkes om "dumme" ting skrevet på Facebook så ler vi og himler med øynene uavhengig av hvor sårt eller viktig innlegget var for opprinnelig forfatter. 

Jeg synes dette er et helt ypperlig påfunn, og vi på kg skal antagelig få merke hvordan det er å være på den andre siden. 

Jeg er absolutt skyldig i det samme selv så hvorfor skal jeg ikke tåle at det blir gjort mot meg.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rt spennende konsept. Det vil jo reflektere det folk her er opptatt av. Og det er jo slettes ikke. Sikkert de er ute etter å latterliggjøre. Det er mye morsomt å ta her, Ja da, men det er også mange tema som virkelig kan diskuteres og drøftes 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy! Syntes det er rart at så mange her går rett i krenk med en gang. Litt selvironi har alle godt av! 

Anonymkode: 700e9...914

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt uinteressert i folk som slår seg opp i offentligheten på mobbing. I tillegg til Mads Hansen så er vel Linnea Myhre den fremste eksponenten for det for tiden. Så håper bare ikke dette blir mer av dette. Men KG er et "lett bytte", så det er vel dessverre det det er lagt opp til.

Anonymkode: 861e1...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...