Gå til innhold

Er det bare fordeler med elbiler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Rullestolbruker skrev:
 

Fakta er ikke propaganda. Det selges flere og langt flere biler i norge uten hegenrfeste enn med.. Men jeg forstår jo at du ikke kan diskuteres med. Du har jo bestemt deg på forhånd at slik er det. Da er jo det bare å gi opp. Linken er der, med kjøreegenskapene som var et av argumentene. Vel det er jo motbevsist nå. Ha en god helg..

Hsr ikke bestemt meg på forhånd nei. Men elbiler er så upraktiske når de ikke kan trekke henger med. Og hvor du har det fra, at det selges flere biler uten henger enn med, skulle jeg likt å visst hvor du har fra! Bor du midt i byen trenger du ikke, og der bor heller ikke alle bileiere. Men skjønner det er litt sårt for deg at svært mange ikke hopper på galskapen som du har gjort, og tror du er noe stort bedre som kjører elbil. Tør faktisk påstå at jeg forurenser mye mindre enn hva du noen dinne kommer til å gjøre. Nettopp fordi jeg ikke bytter bil før jeg må, og bruker heller ikke fly anna enn en sjelden gang i jobbsammenheng. 

Anonymkode: f7e1d...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.10.2018 den 23.29, AnonymBruker skrev:
 

342kg i forskjell faktisk i egenvekt.

Anonymkode: f7e1d...489

Hvor tung bil kjører du med til daglig? Den bør være lettere enn en hvilken som helst golf om man skal ta deg alvorlig.

Anonymkode: 8ad17...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke el-bil på oss. Vi har en bil og den bruker vi til å trekke campingvogn med pluss at vi bruker henger ganske mange ganger i løpet av året (bla må hageavfall kjøres til fyllinga). Vi bruker bilen lite ellers da vi sykler mye og gemalen har arbeidsbil som han må bruke til og fra jobb. 

Anonymkode: 43c13...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2018 den 21.22, Rullestolbruker skrev:
Økt vekt betyr ikke nødvendigvis dårligere kjøreegneskaper.

Jo, det er styrt av fysiske lover.

Men, økt vekt kan gi økt følelse av komfort. Mange misforstår og sammenligner kjøreegenskaper med komfort, noe som er helt feil. 

Anonymkode: 8e1b8...1a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2018 den 2.59, AnonymBruker skrev:
 

Vil du utelukkende anbefale elbiler? Mener du at det kommer an på bruken? Eller mener du andre alternativer er bedre i de fleste tilfeller?

Anonymkode: 5e608...676

Hvis du er en gretten mann på 50 som kjører tur/retur  Oslo-Bergen hver dag med en tung henger og elsker lukten av eksos så er ikke elbil noe for deg

Anonymkode: a9671...0fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...