Gå til innhold

Trekant vs Partnerbytte, spm til damer i parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ekstra mann. Noe jeg kunne tenke meg å prøve ganske snart egentlig. Vi har pratet om det ofte.

Anonymkode: 7cb42...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det samme her. Synet av å se min kone bli fylt helt opp med en stor og grov pikk er noe med det mest sexuelle jeg kan tenke meg til.

Anonymkode: ab332...273

Større pikk enn jeg har (over gjennomsnittet stor) er ikke noe hun ønsker. Derimot en helt gjennomsnittlig størrelse hadde passet fint. Hun ønsker nemlig å prøve DP og da vil nok et litt mindre kaliber fungere ypperlig bak på henne.

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Jeg ser nok for meg i samme rom, eller tilstøtende rom, ja. Kunne tenke meg å se på... Og bli sett..

Anonymkode: 34969...7e6

For meg er det viktig å være sammen om dette og da slik at vi ser hverandre. I tillegg involverer en del av hennes fantasier to menn samtidig. 

Anonymkode: c00ff...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mange som ønsker en ekstra mann skulle det være store muligheter for single menn å få seg noe! Jeg trodde mange kvinner helst ønsket en ekstra kvinne i sengen, siden mange fantaserer om å ha sex med en annen kvinne.

For meg er det hipp som happ. Jeg hadde blitt med på alt!

Anonymkode: 42d99...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med så mange som ønsker en ekstra mann skulle det være store muligheter for single menn å få seg noe! Jeg trodde mange kvinner helst ønsket en ekstra kvinne i sengen, siden mange fantaserer om å ha sex med en annen kvinne.

For meg er det hipp som happ. Jeg hadde blitt med på alt!

Anonymkode: 42d99...e90

Det er uten tvil lettest å få til trekant med en ekstra mann, de står mer eller mindre i kø. Single damer er mye vanskeligere å få tak i, men ikke helt umulig. Single damer i swingers miljø blir som enhjørninger, et fantasidyr alle drømmer om!  

Anonymkode: bdbea...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2018 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke en person som er interessert i å dele partneren min, men som kunne ha blitt delt selv med de rette om det var noe partneren ville. Dermed funker det best med andre menn i bildet. Tenner på at han tenner på å dele. Tenner også på cuckoldscenarioer. 

Anonymkode: 529bf...991

Tenner du på å bli slikket av partneren din etter den andre mannen har kommet inni deg? Dama mi tenner litt på den tanken, at jeg slikker musa hennes etterpå😅

Anonymkode: b14cc...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med at jeg bare puler han andre mannen under fire øyne uten at mannen min gjør noe som helst? 😁😂 Hadde helt klar valgt dét alternativet.

Hvis ikke måtte det ha blitt partnerbytte. Sex for meg er mellom to mennesker og trekant ser jeg for meg at tar vekk det magiske med to mennesker som møter hverandre. Partnerbytte hadde nok skapt mye grums mellom meg og hun andre dama, men sexen kunne i hvert fall blitt bra.

Anonymkode: 97175...111

Dama mi har gjort det noen ganger. Møtt en mann å knullet med han, og så kommer hun hjem til meg våt og forteller om opplevelsen etterpå. 

Anonymkode: b14cc...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt singel fordi jeg vet hva et parforhold betyr.

Anonymkode: f44d9...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...