Gå til innhold

Trekant vs Partnerbytte, spm til damer i parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere damer som er i etablert parforhold, dersom din partner hadde hintet om litt krydder i forholdet, kanskje trekant med en ekstra mann, eller partnerbytte med annet par, hva ville du ansett for mest interessant/praktisk/ønskelig, av disse to alternativene, dersom du var helt ærlig og han sa begge var like gode for han?

Anonymkode: 5d53d...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er sånn at "av to onder..." så ville jeg valgt partnerbytte framfor trekant. 

Anonymkode: 1c5ef...852

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt trekant med ekstra mann. Første gangen en ekstra for meg, andre gangen en ekstra mann i hovedsak for han men også meg. Jeg er dessverre for sjalu til å ha med andre damer, ergo er partnerbytte ikke aktuelt her. 

Anonymkode: 382c6...613

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt en ekstra mann. For meg er det lite i denne verden som er mer avtennende enn en annen naken dame i nærheten når jeg har sex.

Anonymkode: 8dac4...4a2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne en mann til inn på soverommet. En dame skjer ikke. 

Anonymkode: 56011...042

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at dere som svarer også begrunner etter beste evne.

Anonymkode: 5d53d...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann her, velger å være anonym i denne tråden. Samboeren og jeg har etterhvert hatt en del trekanter med en ekstra mann. En dame er uaktuelt, da hun overhodet ikke tenner på damer, og også er litt sjalu av seg. For vår del har det fungert greit med en ekstra mann, av flere årsaker. Hun kommer ikke lett, for å si det sånn, men litt ekstra størrelse gjør det lettere. Ekstra velutstyrte menn er det vi i utgangspunktet ser etter, jeg tenner på å se og høre, hun liker å kjenne en ekstra stor. Muligens er hun noe over snittet dyp og romslig, iallefall tar hun en på 18-19 cm helt inn, og nyter den følelsen det gir.

Anonymkode: 550b9...a94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sjalu av meg at jeg hadde foretrukket en ekstra mann framfor partnerbytte.

Anonymkode: d04df...ffd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) er åpen for trekant med kvinne eller mann samt å treffe par. Ikke interessert i partnerbytte da hele poenget er at det er noe gøy og spennende vi gjør sammen. 

Typen er åpen for trekant med dame og kanskje også par. Ikke så keen på trekant med mann (dessverre). 

Så langt har vi truffet noen kvinner, har vært koslig det😊

Anonymkode: 4556a...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, årsaken til at jeg spør er at jeg er nysgjerrig på hva som er enklest å gjennomføre, uten konflikter og problemer i ettertid. Og hva som er lettest og best for henne, og derfor også er mest interessant for oss. Ser for meg at ekstra mann er lettere å få til, og gir minst problemer.

Anonymkode: 5d53d...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en person som er interessert i å dele partneren min, men som kunne ha blitt delt selv med de rette om det var noe partneren ville. Dermed funker det best med andre menn i bildet. Tenner på at han tenner på å dele. Tenner også på cuckoldscenarioer. 

Anonymkode: 529bf...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg ville valgt en ekstra mann. For meg er det lite i denne verden som er mer avtennende enn en annen naken dame i nærheten når jeg har sex.

Anonymkode: 8dac4...4a2

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg tar gjerne en mann til inn på soverommet. En dame skjer ikke. 

Anonymkode: 56011...042

Enig. Men for min del hadde jeg ikke blitt med på noen av delene men måtte jeg velge at noe er bedre enn det andre ville jeg sagt ekstra mann. Damer skal holde seg langt vekk fra mannen min

Anonymkode: f12d7...195

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Ts her, årsaken til at jeg spør er at jeg er nysgjerrig på hva som er enklest å gjennomføre, uten konflikter og problemer i ettertid. Og hva som er lettest og best for henne, og derfor også er mest interessant for oss. Ser for meg at ekstra mann er lettere å få til, og gir minst problemer.

Anonymkode: 5d53d...e9c

Ok så dette er ikke engang noe du vet hun vil? Du bare vil at hun skal ville fordi du vil? Så utrolig hensynsløst , må bare si det du risikerer å ødelegge forholdet mellom dere for alltid om du spør om det. Er da masse annet man kan gjøre for å krydre sexen enn å involvere flere personer i noe så privat som parforholdet sitt!!

Jeg hadde aldri klart å stole på eller se mannen min med samme øyne igjen om han foreslo noe sånt. 

 

Anonymkode: f12d7...195

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ok så dette er ikke engang noe du vet hun vil? Du bare vil at hun skal ville fordi du vil? Så utrolig hensynsløst , må bare si det du risikerer å ødelegge forholdet mellom dere for alltid om du spør om det. Er da masse annet man kan gjøre for å krydre sexen enn å involvere flere personer i noe så privat som parforholdet sitt!!

Jeg hadde aldri klart å stole på eller se mannen min med samme øyne igjen om han foreslo noe sånt. 

 

Anonymkode: f12d7...195

Du synes ikke selv at du konkluderer litt raskt  på TS sin personlighet her? 

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært mer åpen for trekant enn for partnerbytte. Jeg har to begrunnelser som går på forskjellige nivåer.

Begrunnelse 1. Sikkerhet. Jeg har etter å ha pratet med swingere fått inntrykk av at det er tryggere å ha partneren sin tilstede enn å ikke ha han tilstede. Parterbytte involverer at jeg hadde vært intim med et fremmed menneske, og i noen prosenter utsatt meg for uønsket og usamtykkende aktiviteter.

Begrunnelse 2. Jeg er ei bich. Ei dame som har sex med partneren min ville raskt blitt oppfattet som en trussel og behandlet deretter. Partnerbytte, ville således være å be om trøblete oppførsel fra min side. En ekstra mann, ville jeg derimot kunne vært vennlig mot så lenge han holdt seg til grensene mine og partneren min støttet opp om dette.

TS, finnes partnerressurser på nett med spørrespill som avklarer rundt hva en kan utforske ilag av spennende sex, kanskje starte der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha må si jeg er litt overrasket over hvor "populær" trekanten. Men så lenge dere er ærlige om egne følelser  og sjalusi er det fair nok. 

Har selv endt opp i noe av det motsatte, partner og jeg har sex sammen med andre damer. Hun synes det gir henne noen av de beste seksuelle opplevelsene, sjalusi mens hun ser meg inni en annen blandet med kåthet gir sterke effekter det.

Anonymkode: 4d3df...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt smak og behag, men jeg vil rangere det sånn fra det enkleste til det mest krevende:

1) Partnerbytte

2) Mann/kvinne/kvinne

3) Mann/mann/kvinne

Nr. 2 forutsetter nok at jentene er interessert i å kose litt med hverandre. Nr. 3 fungerer fint med heterofile menn, men forutsetter at man ikke er redd for nærkontakt med en annen naken mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk begge deler? Med min (begrensede!) erfaring opplever jeg det som to helt forskjellige ting som spiller på helt forskjellige tenningsmekanismer. Men: fremt at man ikke er av den sjalu typen så vil jeg påstå at trekant er vanskeligere å få til å klaffe! Det er mye som skal til for at kjemien mellom tre mennesker klaffer, og det er vanskelig å finne ut av på forhånd.

Når det gjelder partnerbytte kan et par-tre middager og mange samtaler om det være nok til å vite at dette er noe som vil fungere. Min erfaring er med å holde på i hver vår enkeltseng på hotell eller i hvert vårt rom på hytte, slik at det er en fellesopplevelse, men ikke en opplevelse som krever noe særlig samspill utover det man er vant til fra vanlig tosom sex.

Skal jeg rangere blir det det siste, merker jeg. 

Anonymkode: 4e99c...e47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...