Gå til innhold

Pause fra dating/ menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ts igjen. Logga meg inn på badoo...for å se om min siste date var der, hender jeg "småplager" meg selv med det. Og det var han jo... Jada.. vet han har vært der med jevne mellomrom. Altså.. det må han få gjøre, vi har jo avsluttet. Men litt lei meg allikevel.

Deaktiverte kontoen min ganske raskt og kjente det var veldig godt å gjøre det. Kjenner ikke behov for å chatte med masse fremmede, gi av meg selv.. og ikke minst.. få et håp om at det blir noe. 

Noe av det jeg som kjennes kjipt med nettdating.. er litt feeling om at en er på audition. Altså.. sånn ER det jo.. Klart en chatter med flere for å finne en som passer bra for en selv. Altså.. det er ikke det at jeg ikke tror jeg er bra nok, de fleste er jo det. Men.. hele tiden det "jaget" med alltid NOEN som er bedre... 

Bare tanker og følelser som kom opp etter 2 min en dating side. 😉😅

Anonymkode: 180df...9e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trukket meg helt unna dating livet selv, har mistet helt interessen. Kjenner på frihet og mye fin alenetid. Nå er fokuset på jobb og familie og det kjennes fint :)

Skrevet

For det meste forstyrrede folk på nettdating.

Anonymkode: 015a7...d91

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare hatt destruktive og usunne forhold og kjenner bare at NÅ, nå er det nok. Har vært singel i litt over 1 mnd bare da. Men merker ærlig talt ikke stor forskjell, siden jeg var sammen med en stor egoist som gjerne prioriterte alt annet enn meg. 

Har unngått alt av datingsider og apper og er stolt av meg selv :) Tidligere da jeg ble dumpet så var jeg rett på Tinder og alt det der, og følte meg bare enda mer nedstemt. Kunne finne på å rote borti randoms på byen og følte meg bare 100 ganger verre. Det er egentlig deilig å tenke 100% på meg selv. Drømmer fortsatt om familielivet men ser ikke ut som det er meningen. 

Vet ikke helt hvor lenge denne pausen skal vare for min del, akkurat nå er jeg drittlei alt og orker ikke tanken på menn en gang. 

• Liker 1
Skrevet

Pause her også. Er lei av det spillet som enkelte menn bedriver.

Anonymkode: 6d5d7...78e

• Liker 3
Skrevet
På 23.10.2018 den 9.03, AnonymBruker skrev:

Du som bare har koblet ut hele greia, kjente du litt befrielse? 

Ja, har det helt flott som jeg har det. Men er observant når jeg lever livet, reiser, er på fester, treffer andre mennesker. Dukker den rette opp er jeg åpen, men gidder ikke det dating kjøret nå. Har et avslappet forhold til det, og det kommer aldri til å endre seg tror jeg. Blir jeg alene? Så blir det slik. Men jeg skal ha muligheten åpen om jeg treffer den rette til å kunne gå inn i et ekteskap igjen.

Skrevet

Jeg slettet tinder og andre dating appet for 1 år siden og har ikke datet noen siden.

kjenner at jeg har hatt godt av det og jeg fortsatt ikke er klar for å begynne å date igjen heller.

tror nok det kommer av at jeg datet en mann som jeg virkelig hadd troen på at det skulle bli oss,men så gikk det bare ikke. Og enda sitter jeg med følelsen av at jeg ikke kommer til å møte noen andre som passer meg like godt som han gjør. 

Så får bare ta den tiden jeg trenger på å bli klar å kjenne at jeg har lyst til å date igjen.

Anonymkode: a9167...255

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pause her også. Er lei av det spillet som enkelte menn bedriver.

Anonymkode: 6d5d7...78e

Samme her. Det er så mange sånne menn (sikkert damer også). Syns det har tatt bort gleden av dating. Før syntes jeg det var spennende med flørting og dating, men nå gruer jeg meg bare til å date. Har omtrent ingen glede av det og unngår det helst. Synd, for jeg forblir jo alene og barnløs på grunn av det. 

Anonymkode: e426a...777

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Det er så mange sånne menn (sikkert damer også). Syns det har tatt bort gleden av dating. Før syntes jeg det var spennende med flørting og dating, men nå gruer jeg meg bare til å date. Har omtrent ingen glede av det og unngår det helst. Synd, for jeg forblir jo alene og barnløs på grunn av det. 

Anonymkode: e426a...777

Som å lese meg selv...bare wow!

• Liker 1
Skrevet
På 26.10.2018 den 21.00, -Missi- skrev:

Jeg har trukket meg helt unna dating livet selv, har mistet helt interessen. Kjenner på frihet og mye fin alenetid. Nå er fokuset på jobb og familie og det kjennes fint :)

Signerer denne. Har det så rolig og fint nå. Ikke datet på 7 måneder, og kommer ikke til å gjøre det på ei god stund heller.

• Liker 1
Skrevet

Ts her, er godt å lese at en finner roen uten dating. Ikke for det, jeg håper jeg en dag vil treffe en flott mann som vil være med meg, men det skjer ikke i dag. 

Jeg vil nullstille meg fra å ha følelser og i det hele tatt bruke TID mentalt på menn som rett og slett ikkkkkke er intressert. Blir litt galen av meg selv. Men..  det går over.. og så lenge jeg holder meg unna disse appene så er det lettere å styre unna. 

Skrevet

Ts igjen..  må legge til at det så klart finnes mange flotte menn der ute, om de er på nettdating eller ikke. For meg handler det mye om å lære meg å IKKKE bli betatt av en mann altfor fort. Ta til meg mixa signaler og rett og slett gå om det blir for mye av det uten at hjertet henger igjen - for lenge.

Skrevet (endret)

Hmmm, dette var jo litt trist lesing da. Men jeg må si meg enig akkurat i dag. Jeg har visst gått i en felle. :( Jeg skjønner ikke vitsen med å bruke så masse tid på å skrive lange interessante chatter, begynne å flørte og bli personlig for deretter å ikke åpne en melding på et døgn. Neste jeg hører er en dårlig unnskyldning og en hyggelig men likegyldig melding. Som om han plutselig ble en annen person. 😥 Jaja, den naive meg ruster seg opp for videre Tinderliv en liten stund til. Men det er ikke lenge jeg klarer dette. Som det skrives må man jo åpne opp for følelser, ellers er det jo ikke noe vits å chatte og møte folk! Men hvis man aldri kan være sikker på om man har med en skuespiller å gjøre, blir det jo håpløst. 

Takk til TS og dere som deler av deres befriede liv. Jeg tror kanskje jeg må joyne dere om ikke så lenge. 

Endret av McMary
Skrevet

Har hatt små pauser fra tinder av og til, iløpet av disse tre årene. Men det er eneste måten jeg kan treffe en mann på. Har ikke så stort nettverk, og treffer jo aldri nye folk, blir ikke invitert til fester o.l..:/

Anonymkode: 43864...61b

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt små pauser fra tinder av og til, iløpet av disse tre årene. Men det er eneste måten jeg kan treffe en mann på. Har ikke så stort nettverk, og treffer jo aldri nye folk, blir ikke invitert til fester o.l..:/

Kan du ikke begynne med noe sånn at du møter folk da? Og velg noe som interesserer deg. Sjekk arrangementer på Facebook for eksempel. Eller så finnes det organiserte fjellturer om du liker det, pub quiz og masse rart. Jeg var også i samme situasjon for noen år siden, hadde nettverk men de var så opptatt hele tiden. Så jeg kjedet meg og var på Tinder. Ble helt traumatisert av hvor slemme mange menn var der. En venninne ble sammen med en fra Tinder som banket henne, en annen ble lurt for penger, en annen en igjen ble utsatt for en gift mann som tok nakenbilder av henne i skjul og presset henne for penger. Så aldri mer Tinder på noen av oss! 

Du kan jo også reise alene et sted, da er det lett å komme i kontakt med folk :) Vet om flere som har gjort det og likt det veldig godt. 

Anonymkode: 9ae48...bdf

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke begynne med noe sånn at du møter folk da? Og velg noe som interesserer deg. Sjekk arrangementer på Facebook for eksempel. Eller så finnes det organiserte fjellturer om du liker det, pub quiz og masse rart. Jeg var også i samme situasjon for noen år siden, hadde nettverk men de var så opptatt hele tiden. Så jeg kjedet meg og var på Tinder. Ble helt traumatisert av hvor slemme mange menn var der. En venninne ble sammen med en fra Tinder som banket henne, en annen ble lurt for penger, en annen en igjen ble utsatt for en gift mann som tok nakenbilder av henne i skjul og presset henne for penger. Så aldri mer Tinder på noen av oss! 

Du kan jo også reise alene et sted, da er det lett å komme i kontakt med folk :) Vet om flere som har gjort det og likt det veldig godt. 

Anonymkode: 9ae48...bdf

Jeg har et barn, så prøver å få dratt ut på ting med han. Men ofte er det jo da familier med, både en mamma og pappa. Har noen venninner, men alle er i forhold, og er jo da naturligvis ganske opptatt med det. Har vurdert turistforeningen, men er ikke så glad i å gå lange turer egentlig. Kun på vinteren, på ski:) Jeg kjenner ett psr stykker som fant seg en snill fyr hver på tinder, så de var begge en av de få heldige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...