Gå til innhold

Rullestol - dating..?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har noen som hjelper deg? Hvor mye hjelp trenger du egentlig, og hvor mye klarer du selv? For min del hadde det vært dn dealbreaker om du hadde hatt behov for mye hjelp, type hjelp flere ganger i løpet av dagen.. Har du hjemmesykepleie eller team?

Anonymkode: f6bfc...771

Vel.... Jeg synes dette er et vanskelig spørsmål å svare på. Jeg trenger en god del hjelp. Jeg har null bevegelighet fra midjen og ned. Sterke smerter. Kan ikke flytte meg over i rullestol på egenhånd f.eks. 

Noe mer også, men det tenker jeg er for privat til å skulle skrive her. 

Men jeg klarer jo også en god del selv. 

Anonymkode: 819ff...628

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel.... Jeg synes dette er et vanskelig spørsmål å svare på. Jeg trenger en god del hjelp. Jeg har null bevegelighet fra midjen og ned. Sterke smerter. Kan ikke flytte meg over i rullestol på egenhånd f.eks. 

Noe mer også, men det tenker jeg er for privat til å skulle skrive her. 

Men jeg klarer jo også en god del selv. 

Beklager, men det hadde ikke vært noe fir meg. Hva med å finne en med samme utfordringer som deg?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men det hadde ikke vært noe fir meg. Hva med å finne en med samme utfordringer som deg?

Nå prøver jeg ikke akkurat å finne noen her inne heller da, jeg spurte bare om erfaringer / tanker rundt dette. Regner ikke med at "det er noe for alle"... 

Tenkte kanskje noen hadde vært i lignende situasjon / kjente til noe lignende. Men ja... 

- TS 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå prøver jeg ikke akkurat å finne noen her inne heller da, jeg spurte bare om erfaringer / tanker rundt dette. Regner ikke med at "det er noe for alle"... 

Tenkte kanskje noen hadde vært i lignende situasjon / kjente til noe lignende. Men ja... 

- TS 

Meeen

Hadde du dratt på date med en som satt i rullestol?

(Ikke bli så lett fornærmet) 

Skrevet

Jeg har en kamerat som ble lam i 20-årsalderen. Han har vært i et par forhold, men er singel nå. Han har møtt damene han har vært sammen med irl, gjennom bekjente o.l.

Det er en del utfordringer, men han er også med på det meste, både ut på byen, på kino, hyttetur (når vi kjører helt fram). Han har lagt seg til noen små uvaner, men fungerer stort sett som alle andre. Tenker ikke over rullestolen, kun når det er noe praktisk der vi må ta hensyn. Han har trent seg opp til å klare å gå litt ved hjelp av krykker innendørs.

Du må bare finne han som liker deg selv om du sitter i rullestol, tror ikke det skal være umulig 😊

Anonymkode: a9b8f...480

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ei venninne som havnet i stol etter en fest for noen (10) år siden. Lam fra halsen og ned i begynnelsen, nå med noe bevegelighet i en arm og full funksjon i den andre, og det sier seg kanskje selv at hun har et stort hjelpebehov. Men, hun er sammen med verdens flotteste mann, og de er nylig blitt samboere. De reiser og fester og gjør det som folk flest gjør, tilogmed fjellturer i de tilpassede hyttene til DNT. Så TS , det VIL ordne seg. Bare ha tålmodighet, og forsøk å styr unna klæbbene som kun har fetisj for stolen. Før eller siden viser drømmemannen seg. 

Anonymkode: 881ce...d7b

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold

Perelandra, mod. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meeen

Hadde du dratt på date med en som satt i rullestol?

(Ikke bli så lett fornærmet) 

Ja, det kunne jeg fint ha gjort ☺️ Blir absolutt ikke fornærmet! 

----------

Igjen, takk for alle svar! Setter stor pris på det 😄

-TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...