Gå til innhold

Når er ghosting innafor?

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å ghoste så lenge man ikke kjenner hverandre godt, eller har datet mindre en. 2 mnd mener jeg da. 

Anonymkode: 61f60...9a2

Kødder du! Så frekt. 

Anonymkode: dbcdf...86f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror mange misforstår hva ghosting er. Ghosting er når han/hun slutter å snakke/kontakte deg uten å oppgi noen grunn om hvorfor og du må leve med uvitenhet. Man bruker også ghosting når man er for feig til å gjøre det slutt/si i fra at man ikke er interessert lenger.

Anonymkode: b4817...ca7

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du motsier deg selv. Å si at man ikke vil ha kontakt er ikke en forklaring på hvorfor man ikke vil ha kontakt. Hvorfor for fortelle folk at de er søppel? Bedre å bare kutte de ut. 

Anonymkode: 1f0a8...449

Du sier ikke hvorfor. Absolutt ikke nødvendig. Du sier bare" takk for stundene sammen, men passer ikke å date deg videre. Lykke til videre"

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du motsier deg selv. Å si at man ikke vil ha kontakt er ikke en forklaring på hvorfor man ikke vil ha kontakt. Hvorfor for fortelle folk at de er søppel? Bedre å bare kutte de ut. 

Anonymkode: 1f0a8...449

Jo man sier at man ikke er interessert 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier ikke hvorfor. Absolutt ikke nødvendig. Du sier bare" takk for stundene sammen, men passer ikke å date deg videre. Lykke til videre"

Folk er ikke akkurat søppel. Men noen foretrekker å ghoste istedet for å "slå opp", si hvorfor det ikke funker lenger, fordi de er konfliktskye.

Skrevet
På 21.10.2018 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Etter at man har bedt noen dra til helvete i klare ordelag, og de fortsatt ikke forstår at man ikke er interessert/ikke vil ha kontakt med dem.

Anonymkode: 9ca81...f3c

Det er ikke ghosting. Ghosting er det når noen forsvinner fra jordas overflate uten forklaring, og helt uten forvarsel. Den som blir ghostet tror alt er helt fint, før ghosteren bare fordufter uten et ord.

Ghosting er aldri greit, annet enn som en berettighet hevnaksjon. Men selv da kan det knapt kalles ghosting.

Anonymkode: 1d11b...9a7

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er ikke akkurat søppel. Men noen foretrekker å ghoste istedet for å "slå opp", si hvorfor det ikke funker lenger, fordi de er konfliktskye.

Men det er ekstremt respektløst og ikke minst rett og slett uhøflig å ghoste

• Liker 2
Skrevet

Vil bare fortelle hvordan både jeg og to venninner har erfart ghosting. Hun ene kom seg aldri på Tinder igjen. Hun opplevde ghosting etter å ha daten en fyr i 4 måneder og var helt vrak etterpå. Jeg opplevde ghosting i fjor. Vi datet flere ganger og fyren svarte meg aldri igjen. Han åpnet meldingene, men svarte ikke. Han var 30 år, jeg 32. Utrolig barnslig fyr. Jeg ble sittende som et vrak. Så har vi en venninne som opplevde det samme og ble litt såret, men det gikk greit.

Skummelt når folk uten snev av folkeskikk og respekt for andre er i samme datingpool. Burde vært en egen app for de.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger har du blitt slått av de du har datet pga de frasene der?? Det der er da verre enn ghosting..Snakk om være kald: "Takk for stundene vi hadde sammen"?? Det er en frase man bruker i begravelser..

Skrevet

Never ever 

Anonymkode: f4868...940

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger har du blitt slått av de du har datet pga de frasene der?? Det der er da verre enn ghosting..Snakk om være kald: "Takk for stundene vi hadde sammen"?? Det er en frase man bruker i begravelser..

Tiden/datene/sammenkomstene. Kall det hva du vil

Du kan jo skrive litt mer og være mindre kald. Det å ghoste er bare stygt og feigt. Har selv fått en avsluttende melding av en fyr. Vi er venner den dag i dag. Har blitt ghostet og er på ingen måte venn med de. Mistet bare respekten.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ghostet en dude en gang. Angrer skikkelig nå..

Anonymkode: 8d670...847

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ghostet en dude en gang. Angrer skikkelig nå..

Anonymkode: 8d670...847

Man vokser det av seg. Både du og duden.

Anonymkode: aab2a...ac6

Skrevet

Tror vi alle har ghostet noen engang uten å helt tenkt over det

Anonymkode: 58032...db1

Skrevet

Aldri. Jeg synes det er ufattelig umodent og frekt. Om man ikke greier å avslutte ting ved å f.eks si at man ikke er interessert burde man heller ikke date. 

Anonymkode: 52263...ae8

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...