Gå til innhold

Ufin vertinnegave? Rosa sløyfe osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjempefin gave, som støtter en meget god sak.

Jeg ga venninnen min den fine rosa sløyfe-koppen, pluss en god kaffe, til bursdagen hennes for to år siden. Den falt veldig godt i smak, og er fortsatt jobbkoppen hennes. 

Er så enig med Wintergirl over - folk må slutte å være så krenka, spesielt på andres vegner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Virkelig? Jeg kjøpte en rosa sløyfe drikkeflaske. Mammaen min fikk konstatert forstadier til brystkreft, og har vært gjennom strålebehandling. Tror du jeg går rundt med drikkeflaska for å vise "Hei, se på meg som har støttet en god sak?" Jeg tror folk flest har ett oppriktig ønske om å støtte, samtidig gjør det å gå rundt med rosa sløyfe ol, å hjelpe sette fokus på det. Kanskje noen som ser den rosa sløyfa blir minnet på at man kanskje burde bli flinkere til å kjenne etter kuler i brystene sine. Eller minne de på at, kanskje det er lurt å gå på den mammografi undersøkelsen likevel. 

Anonymkode: 72342...919

Skrev jeg at det gjaldt alle? Nei 

Anonymkode: 76ece...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Veldig merkelig å gi rosa sløyfe ting i gave. Det er jo sånne ting man kjøper til seg selv fordi mange ikke tåler å gi uten å ha noe å bevise det med. 

Anonymkode: 76ece...607

Jeg tenker at det inspirer andre, til å støtte samme sak. De aller fleste kjenner/vet om noen som har/har hatt brystkreft. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å bli sur for noe sånt. Det er ikke vanlig. 

Anonymkode: 156aa...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...