Gå til innhold

Hva syns du om dette jentenavnet?


sukkertopp86

Anbefalte innlegg

Du høres ut som en av de foreldrene som glemmer at sukkerklump babyen vokser ut av den rosa parkdressen og prinsessekjolen, og skal blir et voksent, selvstendig menneske. Josefine alene er greit, resten er sukkersøtt kliss man rett og slett ikke kan ta på alvor. 

Anonymkode: 0deec...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Om du har redd for å velge et navn alle etterhvert får. I nabolaget vårt (Bærum) har vi fire Mille født de siste to årene. Visstnok vanlig at trender starter her og så sprer de seg til resten av landet. Be aware...

Anonymkode: adb05...c7b

Kjenner flere Mille i 14-årsalderen her i Oslo øst. Henger dere litt etter der borte?

(Tror også du egentlig mener "beware" )

Anonymkode: 62571...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Mille som første del av et dobbeltnavn, er som noen skrev over at det fort høres ut som adjektivet "milde". Blir veien kort fra Milde Jesus (du som sagde) til Milde Josef(ine)?

Anonymkode: 62571...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Problemet med Mille som første del av et dobbeltnavn, er som noen skrev over at det fort høres ut som adjektivet "milde". Blir veien kort fra Milde Jesus (du som sagde) til Milde Josef(ine)?

Anonymkode: 62571...597

+ at Josefine er et langt langt (4 stavelser) og bør være eneste navn hvis det er meningen at det skal brukes. Det går ikke an å bruke Mille Josefine til daglig, det er ingen som orker å si et så langt navn....  😱

Anonymkode: 7ef62...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Mille Josefine blir litt mye. Det blir veldig søtt og passer fint til ei lita jente, men overhode ikke til en voksen kvinne. Jeg har aldri syns noe særlig om navnet Mille, men jeg syns Josefine er fint

Anonymkode: 147e9...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...