Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #1 Del Skrevet 21. mars 2005 reiser til gran canaria på påskeaften har aldri vert der før og lurer derfor på om noen som har vert der, kan fortelle meg litt om ting som er billigere enn ting her i norge. prisnivå på klær,mat,sko og div+drosje/buss priser:) på forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 22. mars 2005 #2 Del Skrevet 22. mars 2005 Mange tråder om Gran Canaria her, så hvis du søker finner du mye tips. gjentar det beste tipset mitt: Dra til Vecindario for å shoppe - spesielt på kjøpesenteret Atlantico! God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #3 Del Skrevet 22. mars 2005 Mange tråder om Gran Canaria her' date=' så hvis du søker finner du mye tips. gjentar det beste tipset mitt: Dra til Vecindario for å shoppe - spesielt på kjøpesenteret Atlantico! God tur[/quote'] Er det bra der?hvordan er prisnivået på forskjellige ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 22. mars 2005 #4 Del Skrevet 22. mars 2005 Prisene varierer fra butikk til butikk. Merkeklær er ikke så mye billigere enn i Norge, men du får iallfall ekte vare i forhold til div. butikker i turiststrøkene. Her handler du sammen lokale innbyggere. Det er "ordentlige butikker" som Zara, Mango, Berska, Jack & Jones, La Coste etc. Anbefaler også å handle inn mat og drikke til ferien her, på Carrefour har det de meste - til en lav pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #5 Del Skrevet 22. mars 2005 Da skal jeg sjekke ut det:)takker for svar:) bare 4dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 22. mars 2005 #6 Del Skrevet 22. mars 2005 Da skal jeg sjekke ut det:)takker for svar:) bare 4dager igjen God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 23. mars 2005 #7 Del Skrevet 23. mars 2005 Har sett på kartet og funnet Venicindario. Chica: husker du hva det står på bussen som går dit?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. mars 2005 #8 Del Skrevet 23. mars 2005 Drosje er også billig, så det går an å farte rundt litt! Jeg vil også til Gran Canaria!!! Heldiggrisen!!! God tur, og kos deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #9 Del Skrevet 25. mars 2005 Puert rico blir sånn ansen og Olsen ferie. Like dyrt som hemme. Mat og drikke noe billigere. Så nå ar de euro der også, og dermed steg prisene enda mere. oerfylte strender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena* Skrevet 25. mars 2005 #10 Del Skrevet 25. mars 2005 Det står sikkert Las Palmas på bussene til Venicindario, det går en ekspress-buss og en "melkerute". Er du usikker på bussen, så spør. Alle vet nemlig hvor Atlantico ligger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 26. mars 2005 #11 Del Skrevet 26. mars 2005 Takk takk. Reiser til Puerto Rico i juni og skal være der i 6 uker. Denne gangen skal jeg dra til Venicindario siden jeg har hørt så mye om det her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå