Gå til innhold

Hva er målet med å kalle meg "babe"?😧


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cheesy og teit. Når han kaller deg det med en gang så er dette noe han skriver til alle for å flørte og. Han er garantert en av de taperne som ruller ned bilvinduet og plystrer på forbipasserende jenter og og bare ser jenter som en piece of ass. 

 

Anonymkode: 1b33c...92d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det slik å forstå at du er mye yngre enn han? At en voksen mann kaller deg det første gang dere møtes (fikk inntrykk av at du er ung) . Vel da tenker jeg hans er på deg som et objekt han ønsker å erobre. Altså dvs han er kun ute etter å ha sex. Ordet i seg selv er harmløst men det er noe nedsettende med det. Samme som "lille pike", "bimbo" m. m. Dealbreaker for min del. Er han dere jevnaldrende, vel da er det litt bedre men allikevel harry. 

Anonymkode: 0a3e7...d71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, visp skrev:
 

Bare dra han litt i øra om han skulle begynne med det der:)

Hahaha

Anonymkode: 62725...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Bryr meg ikke om inntektsforskjeller. Vil bare spise pizza og ha oralsex.

Anonymkode: 62725...c98

Da tror jeg han passer fint for deg siden han skriver babe så mange ganger allerede så virker som om han er ute etter sex. Men hvis du for det meste kun er ute etter oralsex og pizza så kan det vel ikke være så vanskelig å finne en mann som vil det samme? :P

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min engelskspråkelige samboer kaller meg babe for å erte. Det er ikke et kompliment i england hvertfall 😂

Anonymkode: cf488...aad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, LoneWolf skrev:
 

Da tror jeg han passer fint for deg siden han skriver babe så mange ganger allerede så virker som om han er ute etter sex. Men hvis du for det meste kun er ute etter oralsex og pizza så kan det vel ikke være så vanskelig å finne en mann som vil det samme? :P

Nei, det er nok ikke vanskelig, men så er ikke villigheten til å utføre disse aktivitetene de eneste kriteriene jeg har. Hva har det med problemstillinga å gjøre uansett?

Anonymkode: 62725...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Tenker at det er hans måte å flørte på. Vet ikke jeg, synes babe er forbehold til en kjæreste, og selv da ville jeg nok ikke slengt det ordet rundt noe særlig. Da sier jeg heller at hun er heit, sexy eller noe på norsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor overtolke alt og bare fortsette praten som vanlig. Hjelpes.

Anonymkode: b6a2e...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Hvorfor overtolke alt og bare fortsette praten som vanlig. Hjelpes.

Anonymkode: b6a2e...0f2

Han lurte på om jeg ville bli med på kino...mener han egentlig at han ikke vil treffe meg mer???? 

 

Anonymkode: 49be4...d18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor overtolke alt og bare fortsette praten som vanlig. Hjelpes.

Anonymkode: b6a2e...0f2

Spør bare? Behøver ikke bety overtolkning. Er høyst uvant med kjælenavn så lurer på hva som ligger i det. Gå og finn en tråd der du har et nyttig svar i stedet heller?

Anonymkode: 62725...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hadde han tatoveringer og skjegg?

Anonymkode: 62725...c98

Jepp!

Anonymkode: 793f1...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jepp!

Anonymkode: 793f1...a04

Kunne du sagt noe om hvilke ulike syn dere hadde?😂

Anonymkode: 62725...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg avviste en person da han kaldte meg babe. Han hadde ikke for vane å gjøre det, og gjorde det først en gang uten at jeg tenkte over det. så begynte han med det igjen en gang lenge etterpå. Jeg var forelsket i han, men vi hadde stor avstand så vi hadde ikke sett hverandre. 
Han spurte om jeg ikke likte å bli kaldt babe, fordi jeg beynte å kalle ham babe også. Jeg skrev tilbake at babe er kleint, og denne meldnen åpnet han ikke. vi har likevel hatt kontakt i etteritid.

Anonymkode: 7949d...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kunne du sagt noe om hvilke ulike syn dere hadde?😂

Anonymkode: 62725...c98

Haha! Er jo ikke sikkert det er samme fyren. Vi hadde blant annet ulike framtidsvisjoner. Mer tør jeg ikke si! 

Anonymkode: 793f1...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min haR kalt meg Babe bestandig...og jeg er langt i fra noe Babe. Forestill deg en kvinnelig versjon av "kongen av campingplassen". Jeg ville ikke lagt så mye i det.

Anonymkode: b475e...889

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare blitt kalt babe et par ganger i hele mitt liv av mannen min som da prøvde seg litt fram. Digget det uten tvil, men så sluttet han plutselig. Nå kaller han meg bare for initialene mine..

Anonymkode: bd154...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Haha! Er jo ikke sikkert det er samme fyren. Vi hadde blant annet ulike framtidsvisjoner. Mer tør jeg ikke si! 

Anonymkode: 793f1...a04

Jooo gi et lite hint om han da.😂 

Anonymkode: 62725...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har også tatovering og skjegg, han er ikke på tinder å kaller andre for babe.. 😂 mange som kan passe under den vage beskrivelsen der :)

Anonymkode: b85cd...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...