Gå til innhold

Hva er målet med å kalle meg "babe"?😧


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pratet med en mann som kalte meg "babe" 3 eller 4 ganger i løpet av vår første samtale. Han var veldig rask til å ville møtes selv om han vet veldig lite om meg. 

Han er utdannet, har god jobb og utseendet med seg, meg like så, men jeg vil påstå at jeg ikke faller under kategorien "babe". Heller "søt, mystisk nerdesosialist". 

Neste gang han sier det sier jeg i fra at han ikke trenger å kalle meg det, men undrer meg om det er et slags knep for å knytte bånd? Haha

Vi snakker på tinder, forresten. Han har ikke kommet med seksuelle tilnærmelser om det er viktig.

Anonymkode: 62725...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare se gjennom fingrene med det. Det kan være litt kødde-bruk av ordet. Det går seg sikkert til om dere fortsetter å møtes, men ville ikke laget en sak av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, kaller alle jeg syntes at er babe for babe 😹 Er 31 år, har en kollega som nylig fylte 60 - og hun er dritbabe!! 

Søte mystiske nerdesosialister er jo dritbabe de å 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han jeg datet fra Tinder, han kalte meg babe hele tiden og var generelt sett ganske så cheesy og spontan. Men det kledde ham, han var kjekk og hadde en personlighet som skilte seg ut. Kommer helt an på typen egentlig. Vi hadde det veldig hyggelig, men hadde helt forskjellige syn på ting. 

Anonymkode: 793f1...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen kalt meg babe flere ganger i en samtale, hadde jeg lurt på om han hadde dårlig syn.. Babe er for ungdom de pene jentene, for eldre en som er bimbo. Sånn definerer jeg begrepet, men forstår at det er mange som har ulik forståelse av det.

Anonymkode: ca62b...432

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han selv tror at han sitter der og småflørter med deg når han bruker det ordet 🙂 Han tror sikkert han er rå på flørting.

Anonymkode: a5ba8...3d6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes vel du er en babe da. Det er sikkert hans måte å flørte med deg på ☺ 

Anonymkode: 9d40e...855

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Heller "søt, mystisk nerdesosialist". 

Anonymkode: 62725...c98

Godt lønnet person som sitter på kafe og kaster fordømmelse over alle de uten utdannelse som stemmer borgerlig siden de ikke vet sitt eget beste? Går i dyre sko samtidig som du klager på utnytting av fattige arbiedere i den 3. verden, tykk rød leppestift?

Det er stereotypen som dukket opp i hodet mitt når jeg leste beskrivelsen av deg selv :fnise:

 

 

Babe er uansett et kompliment som betyr sexy. 

Anonymkode: 49be4...d18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Godt lønnet person som sitter på kafe og kaster fordømmelse over alle de uten utdannelse som stemmer borgerlig siden de ikke vet sitt eget beste? Går i dyre sko samtidig som du klager på utnytting av fattige arbiedere i den 3. verden, tykk rød leppestift?

Det er stereotypen som dukket opp i hodet mitt når jeg leste beskrivelsen av deg selv :fnise:

 

 

Babe er uansett et kompliment som betyr sexy. 

Anonymkode: 49be4...d18

Ehm nei, heller usminket med arveklær og 1500kr på sparekonto.😂

Anonymkode: 62725...c98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Høres ut som han jeg datet fra Tinder, han kalte meg babe hele tiden og var generelt sett ganske så cheesy og spontan. Men det kledde ham, han var kjekk og hadde en personlighet som skilte seg ut. Kommer helt an på typen egentlig. Vi hadde det veldig hyggelig, men hadde helt forskjellige syn på ting. 

Anonymkode: 793f1...a04

Hadde han tatoveringer og skjegg?

Anonymkode: 62725...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Ehm nei, heller usminket med arveklær og 1500kr på sparekonto.😂

Anonymkode: 62725...c98

Og denne manne er også sosialist? Du sier at han er utdannet med en god jobb så tror du ikke at inntektsforskjellen vil bli et problem?

Anonymkode: 49be4...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Og denne manne er også sosialist? Du sier at han er utdannet med en god jobb så tror du ikke at inntektsforskjellen vil bli et problem?

Anonymkode: 49be4...d18

Vet ikke om han er sosialist.

Bryr meg ikke om inntektsforskjeller. Vil bare spise pizza og ha oralsex.

Anonymkode: 62725...c98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Vet ikke om han er sosialist.

Bryr meg ikke om inntektsforskjeller. Vil bare spise pizza og ha oralsex.

Anonymkode: 62725...c98

:laugh: Om det er ditt forslag til førstedate skjønner jeg kanskje litt mer hvor babe kom inn i bildet:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visp skrev:
 

:laugh: Om det er ditt forslag til førstedate skjønner jeg kanskje litt mer hvor babe kom inn i bildet:)

Jeg har heller ikke kommet med seksuelle tilnærminger til nå😁

Anonymkode: 62725...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har heller ikke kommet med seksuelle tilnærminger til nå😁

Anonymkode: 62725...c98

Nei, ok:) Ingenting som slår pizza og oralsex!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visp skrev:
 

Nei, ok:) Ingenting som slår pizza og oralsex!

Sant det, krysser fingra for at han ikke er en sånn som stikker ut tunga og bare pirker😂😂😂

Anonymkode: 62725...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Sant det, krysser fingra for at han ikke er en sånn som stikker ut tunga og bare pirker😂😂😂

Anonymkode: 62725...c98

Bare dra han litt i øra om han skulle begynne med det der:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et uttrykk for hans kvinnesyn. Du er i hans innerste ryggmarg en kropp. En kropp han skal erbore og få som eiendel.

Anonymkode: 56476...33e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...