AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Har prøvd pizzabakeren flere ganger både i byen hvor jeg bor og i enkelte andre byer, og jeg har aldri vært særlig imponert av pizzaene som de kommer med. Synes at de er snåle med innholdet på pizzaene også den store, tykke og tørre pizzabunnen de har på samtlige pizzaer, også er det lite variasjon på pizzaene og sist men ikke minst så er pizzabakeren relativt dyr sammenlignet med andre pizzabakere. Jeg kan ikke forstå hvordan pizzabakeren har greid og bli så store som de har blitt. Flere som er ikke imponert av pizzaene fra pizzabakeren? Anonymkode: cdb8b...8d8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 De gikk ganske fort konkurs i byen min ja, ble overgått av dollys og peppes så det holdt. Anonymkode: d7fcb...864
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg er helt enig. Har bare spist pizza derfra ett par ganger, og synes det er stusslige greier. Fatter ikke at de kan ha blitt så store og etablert mange steder. Anonymkode: 0ee7f...621
FrodeF Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 Når sånne som TS spiser der gang etter gang uansett hvor misfornøyde de er det jo ikke rart de blir større.
Elán Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg greier ikke like Pizzabakeren etter å ha blitt matforgiftet for flere år siden. Kjøpte en eller annen pizza med nachochips på hvor konsistensen kjentes ut som om posen hadde ligget åpen og fuktig i flere uker og pizzaen smakte råttent. Ikke en behagelig opplevelse. Jeg klarer nå å spise pizzaen om jeg får den servert, men det er ikke et sted jeg bestiller fra selv dersom jeg skal kose meg.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #6 Skrevet 19. oktober 2018 1 minutt siden, FrodeF skrev: Når sånne som TS spiser der gang etter gang uansett hvor misfornøyde de er det jo ikke rart de blir større. Hvor skrev jeg at jeg spiser "gang etter gang" ? Har vel prøvd pizzabakeren i min hjemby en 4-5 ganger iløpet av 10 år. Også hender det at vi bestiller pizza på jobb i forskjellige byer hvor jeg jobber, men det har mer med at det ikke finnes noen andre alternativ. Anonymkode: cdb8b...8d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå