Gå til innhold

Har du fått sparken noengang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ikke fornyet kontrakt etter endt læretid, det er vel det nærmeste jeg kommer til å bli sagt opp. Kontrakten var tidfestet, og de hadde ikke behov for meg når den gikk ut. Noe som var like greit siden hovedkontoret valgte å flytte butikken bare et par mnd senere til en time unna. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått sparken pga dårlig kjemi med sjefen. Endte med advokatmas og til slutt forlik. Ingenting av det var min skyld, det sa alle. Det gjør enda vondt å tenke på det (jeg flyttet LANGT for den jobben), og jeg er fortsatt arbeidsledig. Én dag av gangen!

Anonymkode: d62d6...561

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsagt to ganger, første fordi de valgte å sentralisere oppgavene mine. Det kom som lyn fra klar himmel, og var helt krise. Jeg holdt ut, og jobbet med hodet høyt ut oppsigelsestiden. Jeg har sjelden følt meg så svikta, det gjorde vondt! 

Andre gangen var det forventet, firmaet hadde aldri tjent penger, og de burde egentlig sagt meg opp før. Jeg var glad for å få gå på dagen, for jeg hadde ingen arbeidsoppgaver uansett. 

 

Anonymkode: edc83...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel ikke kalle det oppsagt, men. Jobbet i en butikk når jeg var hjemme i feriene. Fikk beskjed i påska at jeg kunne jobbe der til sommeren og. Sommeren kom, og jeg sendte melding og spurte når jeg kunne begynne. Ikke noe svar. Stakk innom, men sjefen var ikke der, så jeg spurte hu som var på jobb om hu kunne be sjefen kontakte meg. Ingenting. Prøvde så å ringe. Ikke noe svar. Til slutt ga jeg opp. Fikk heldigvis en annen jobb. Etter hvert oppdaga jeg at butikken skulle legges ned. 

Greit for meg, kan ikke jeg gjøre noe med, men hadde vært fint å få beskjed. 

Anonymkode: d882e...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...