Antoinette Skrevet 19. oktober 2018 #1 Del Skrevet 19. oktober 2018 Leste akkurat dette: https://www.vg.no/rampelys/bok/i/WLM0qG/else-kaass-furuseth-jeg-synes-mitt-eget-liv-er-trist?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Hva tror dere, hvorfor finner hun ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 19. oktober 2018 #2 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg digger Else!❤️❤️❤️ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 19. oktober 2018 #3 Del Skrevet 19. oktober 2018 Det trenger vi da virkelig ikke å spekulere i? Jeg digger henne. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperduperMario Skrevet 19. oktober 2018 #4 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg har også sansen for Else. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charge Skrevet 19. oktober 2018 #5 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg ble skikkelig rørt av den artikkelen! Den som får henne er heldig! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 19. oktober 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Men er det slik at en kvinne med suksess og millionintekt automatisk støter fra seg menn? Jeg skjønner ikke greia. Hun burde jo funnet noen for lenge siden. Endret 19. oktober 2018 av Antoinette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 19. oktober 2018 #7 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) 12 minutter siden, Antoinette skrev: Men er det slik at en kvinne med suksess og millionintekt automatisk støter fra seg menn? Jeg skjønner ikke greia. Hun burde jo funnet noen for lenge siden. Nei jeg tror ikke hun «automatisk støter fra seg menn». At hun har «millioninntekt» er ikke særlig relevant du. — Noe som jeg synes generelt er påfallende likt blant flere av de store og beste komikerne er at de ofte kan ha dype (depressive/traumatiske) tanker/følelser. Jeg tror mennesker som Else har blitt såpass suksessrik fordi hun har funnet en mestringsstrategi i det komiske og komedien. Humor blir en overlevelsesstrategi. Det betyr ikke dog at hun er et enklere menneske enn andre, kanskje heller tvert imot, så er hun mer kompleks fordi det ytre kamuflerer og holder sammen det som egentlig er lagene innenfor. Else minner meg mye om sitatet til avdøde komiker Robin Williams, som forøvrig døde av selvmord: Endret 19. oktober 2018 av veggteppe 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 19. oktober 2018 #8 Del Skrevet 19. oktober 2018 Fine, fine Else. ❤️ Jeg digger henne. Forferdelig at hun mistet både moren og broren i selvmord. Håper hun finner Den Rette snart. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couscous Skrevet 19. oktober 2018 #9 Del Skrevet 19. oktober 2018 Håper hun finner noen. Hadde det ikke vært for at kjæresten min er min - så skulle hun fått ham. Tror de hadde vært knallbra sammen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 19. oktober 2018 #10 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 minutt siden, couscous skrev: Håper hun finner noen. Hadde det ikke vært for at kjæresten min er min - så skulle hun fått ham. Tror de hadde vært knallbra sammen. Jeg håper Else lager en sketsj om damer på KG som vurderer å donere bort kjærestene sine til henne 😋 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 19. oktober 2018 #11 Del Skrevet 19. oktober 2018 Men er det manne eller damekjæreste hun ser etter? Håper uansett hun finner noen, hun virker som en skikkelig bra dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couscous Skrevet 19. oktober 2018 #12 Del Skrevet 19. oktober 2018 4 minutter siden, veggteppe skrev: Jeg håper Else lager en sketsj om damer på KG som vurderer å donere bort kjærestene sine til henne 😋 Hun burde jo bare lage en hel serie basert på oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 19. oktober 2018 #13 Del Skrevet 19. oktober 2018 Digger henne 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 19. oktober 2018 #14 Del Skrevet 19. oktober 2018 Denne tråden må moderatorene følge stramt, ikke sant @Papirfly ? Dette er en fantastisk dame som gleder mange med sin sprø humor og fandenivoldskhet, samtidig som hun forteller åpent om vanskelige temaer. Slike mennesker fortjener både respekt og beundring. Hurra for Else, håper hun finner kjærligheten ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 19. oktober 2018 #15 Del Skrevet 19. oktober 2018 Der kan være tusen grunner til at man "ikke finner noen". Penger har ingen betydning. Jeg trodde hun var lesbisk by the way. Jeg digger henne og ønsker henne det aller beste! Det er noen der ute for alle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. oktober 2018 #16 Del Skrevet 19. oktober 2018 Skal vi spekulere i et emne som tydelig er sårt for henne? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 19. oktober 2018 #17 Del Skrevet 19. oktober 2018 Tråden er allerede åpnet, la oss bruke den til å hylle Else Hun burde så absolutt laget et show med utgangspunkt fra Kvinneguiden 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potatopotato Skrevet 19. oktober 2018 #18 Del Skrevet 19. oktober 2018 Gikk inn her med angst i magen. Var så redd jeg skulle finne noe negativt! Keep it up. Kun ros og positivtet hun har bidratt med kroppspositivitisme hun har bidratt til åpenhet og forhindring av selvmord hun har gitt oss smil og latter hun har vært åpen om legning og usikkerhet rundt temaet klapp på skulderen, applaus og en klem herifra! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 19. oktober 2018 #19 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hun virker som en veldig fin person, men kanskje kokosbollene ødelegger for henne? De fleste liker jo de som i alle fall prøver å ta tak i helsa. Det. Handler ikke om at man skal se ut som en flis, men at man i alle fall prøver å ta tak i ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 19. oktober 2018 #20 Del Skrevet 19. oktober 2018 Else er ei skikkelig bra dame. At hun ikke har kjæreste handler helt sikkert om å slippe folk inn, det er ikke så lett alltid. Jeg ser veldig opp til Else, og ønsker henne alt godt i hele verden ❤️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg