Gå til innhold

Else Kåss Furuseth


Antoinette

Anbefalte innlegg

Digger Else!! 

Skjønner godt at hun ikke finner noen, det er tross alt vanskelig å finne en livspartner 💖💖💖 hadde jeg ikke tilfeldigvis møtt mannen min, hadde jeg også vært alene 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Vanlig fyr said:
 

Hun virker som en veldig fin person, men kanskje kokosbollene ødelegger for henne? De fleste liker jo de som i alle fall prøver å ta tak i helsa. Det. Handler ikke om at man skal se ut som en flis, men at man i alle fall prøver å ta tak i ting. 

 

Jeg er feit og har kjæreste, samboeren til venninna mi er feit... osv så dette var et lite gjennomtenkt argument syns jeg. Sjelden er det vel også en eneste grunn for at man ikke finner noen å dele livet med? 

Else Kåss Furuseth, så ærlig, så keitete og så helt fantastisk. Hun har rørt meg til tårer og fått meg til å le så jeg griner. Jeg er et engstelig menneske, jeg er redd for andres reaksjoner. At mennesker som Else finnes utgjør en stor forskjell for mennesker som meg. Måtte hun aldri bli noe annet enn den hun er og måtte hun finne noen det er verdt å slippe inn på seg, så hun får oppleve den kjedelige hverdagslige tosomheten ❤️

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler sånn generelt Ida Fladens nydelige podcast «Ida med hjertet i hånden», men særlig episoden med Else som gjest ❤️ 

Endret av Marimekkoen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
13 minutter siden, Ansjosen said:
 

Jeg er feit og har kjæreste, samboeren til venninna mi er feit... osv så dette var et lite gjennomtenkt argument syns jeg. Sjelden er det vel også en eneste grunn for at man ikke finner noen å dele livet med? 

❤️

Det handler vel mer om at man får fler å velge mellom (Er selv overvektig med BMI på 28) ikke om man er et godt menneske eller ikke. Det er vanskelig å finne kjærligheten som det er, og det blir enda vanskeligere hvis det motsatte kjønn ikke finner deg attraktiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sansen for henne. Men håper hun finner ut av livet og at hun kan finne den hun leter etter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Vanlig fyr skrev:
 

Hun virker som en veldig fin person, men kanskje kokosbollene ødelegger for henne? De fleste liker jo de som i alle fall prøver å ta tak i helsa. Det. Handler ikke om at man skal se ut som en flis, men at man i alle fall prøver å ta tak i ting. 

 

Det er garantert massevis av menn som ikke har kropp for førstekriterie, men at de vil ha noen de fungerer godt sammen med og trives med. Ihvertfall voksne menn tenker mer i de baner, for det er faktisk det som betyr noe. Om en person har noen kg for mye så burde det være det minste problemet for det er faktisk noe man kan gjøre noe med. Som Else selv sier så har hun et matproblem som nok er skyld i at hun er større, men dette er garantert noe som ikke trenger å være et problem i fremtiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven.Writingdesk skrev:
 

Nei jeg tror ikke hun «automatisk støter fra seg menn». At hun har «millioninntekt» er ikke særlig relevant du.

Noe som jeg synes generelt er påfallende likt blant flere av de store og beste komikerne er at de ofte kan ha dype (depressive/traumatiske) tanker/følelser.

Jeg tror mennesker som Else har blitt såpass suksessrik fordi hun har funnet en mestringsstrategi i det komiske og komedien. Humor blir en overlevelsesstrategi. Det betyr ikke dog at hun er et enklere menneske enn andre, kanskje heller tvert imot, så er hun mer kompleks fordi det ytre kamuflerer og holder sammen  det som egentlig er lagene innenfor.

Else minner meg mye om sitatet til avdøde komiker Robin Williams, som forøvrig døde av selvmord: 

 

4E4B0934-095D-4773-906E-317125F1E6D5.jpeg

Minner meg om Jim Carrey, som oppdaget komikertalentet sitt når han som liten satt utenfor leiligheten med søstrene og prøvde å få de å le med historiene sine. Mens faren slo moren inne i leiligheten.. mye sant i det sitatet. 

Jeg synes ikke vi skal spekulere i Elses privatliv, dama er så ekte og herlig, skulle gjerne hatt henne som venninne! 

Endret av miss spjåk
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig sansen for den dama! Hun er så tøff og ærlig at mange burde følge hennes eksempel❤ Er så imponerende at hun enda står oppreist etter alt hun har vært gjennom!

Hvorfor hun ikke finner seg en mann eller en dame for den saks skyld, er jo ikke noe vi trenger å spekulere i! Det er vel ikke gitt at livet blir komplett bare for at man blir i et forhold... 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Else. Herlig og ærlig. Det er ingen vits i å sitte her og spekulere i hvorfor hun ikke finner noen. Jeg tror hun gjør livet litt  lettere og mer gjenkjennbart for mange. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else er fantastisk! Hadde jeg vært mann hadde jeg prøvd meg 😂 Med Else får man jo en flott svigerfar og svigerinne på kjøpet også. 

Vet ikke om hun har lyst på barn, men tror hun vil bli en utrolig omsorgsfull mor. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt at mange er ufrivillig single i dag. Det betyr ikke at det er noe "galt" med folk for det. De fleste har vel noen de kjenner eller kjenner til som får høre; "Hvorfor er du singel, du er jo er jo et catch"

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Else selv har jo ref. til Kvinneguiden i flere intervjuer og på radio/podcast. Visstnok skal det ha vært en diskusjon her inne om hun var funksjonshemmet eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Miranda16 skrev:
 

Helt normalt at mange er ufrivillig single i dag. Det betyr ikke at det er noe "galt" med folk for det. De fleste har vel noen de kjenner eller kjenner til som får høre; "Hvorfor er du singel, du er jo er jo et catch"

Enig i dette. Er frivillig singel på fjerde året og er i min beste alder. Har barn, hus og alt på stell. Men etter mitt forrige forhold som var et helvete har jeg skydd mannfolk etterpå. Kjenner det er deilig å bestemme over mitt eget liv, slippe klager på middagen og legge meg når jeg selv vil.  Mangler ikke på tilbud, matcher osv, men jeg kjenner at jeg ikke er villig til å ofre det jeg nå har. Kunne godt hatt en mannlig venn, men ikke samboer, ekteskap og lign. Det kan i enkelte perioder være et savn og ha en ved min side, men det veier ikke opp for alt jeg ønsker for meg selv og barna. Elsker Else, og tror journalisten har laget overskriften helt utav kontekst. «Livet mitt er trist». Tror innerst inne at Else ikke mener det i det daglige. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste dama!!!

Hun er helt rå og alle burde hatt et snev av Else i seg . Da er jeg sikker på at verden hadde vært et bedre sted ❤️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har et spesielt utseende og en spesiell personlighet. Det er da få mennesker hun passer sammen med. Kanskje er personlighetene hun passer med i tillegg den sjenerte typen som ikke tørr sjekke henne opp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...