AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg har inntrykk av at de fleste godt voksne damer har "full bush", men at noen av dere i et forhold holder underlivet glatt hvis mannen ønsker det.. Hvordan er det med deg? Moden mann som spør. Anonymkode: 7a9ef...66c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Mitt underliv har jeg som jeg vil og har aldri barbert fordi en mann vil. Etter jeg ble 30 var det slutt på barbering foruten bikinilinja. Anonymkode: 82ed5...1c3 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg barberer bare leggene. Anonymkode: 241b6...e61 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg og venninnene mine har diskutert dette, og funnet ut at de i begynnelsen av 30-årene og kanskje også slutten av 20-årene er de som oftest er barbert. De på vår alder som er barbert/vokset er gjerne de som er litt usikre, tror vi. De som er påvirket av den halve generasjonen over oss, som mener det er nærmest uhygienisk med hår. Vi har ikke "full busk", hva nå enn det betyr for enkelte...men friserte underliv. Ja til voksne underliv uten nupper, inngrodde hår, sopp og bakterievekst! Anonymkode: 800f8...0db 23
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Synes menn som er barbert nedentil er turn off så er ganske glad for at det ikke er forventet. Anonymkode: 50cf5...eaa 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes menn som er barbert nedentil er turn off så er ganske glad for at det ikke er forventet. Anonymkode: 50cf5...eaa Enig, men mener også en mann som ikke barberer seg bør holde kjeften hva angår kvinners behåring. Anonymkode: 82ed5...1c3 19
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 Er 26 år og jeg er alltid barbert. Vil helst at mannen skal være det også. Anonymkode: 21b9a...acf 10
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 Unge menn og kvinner barberer vel mest. Like vanlig og like "selvfølge" at dette gjelder menn - ikke noe bedre med hår på menn vs kvinner. (faktisk motsatt, da vi som regel er mindre hygieniske) Jeg og kona shaver oss innimellom når vi orker. Noen dager/uker er legga, underlivet, ansiktet ol glatt, noen uker ikke. Anonymkode: 5b6f5...e4b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #9 Skrevet 16. oktober 2018 Er 40 og barberer, samme gjør mannen. Anonymkode: b18e4...1a5 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #11 Skrevet 16. oktober 2018 Gjør det en gang i blant men sjelden. Anonymkode: 55f1c...4a2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #12 Skrevet 16. oktober 2018 47, kvinne, gift... og alltid glattbarbert. Fordi jeg selv liker det. Mannen bryr seg ikke så mye. Anonymkode: 16569...538 8
Gjest IommI Skrevet 16. oktober 2018 #13 Skrevet 16. oktober 2018 Nei, jeg vokser. Jeg liker ikke å barbere det området. Jeg er forholdsvis ung, og fjerner håret for min egen del.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #14 Skrevet 16. oktober 2018 30. Har ikke barbert siden tidlig tjueåra, og da tror jeg at jeg gjorde det fordi jeg trodde det bare var sånn det skulle være. Heldigvis kom jeg på bedre tanker. Trives MYE bedre med behåring. Føler meg mer kvinnelig og selvsikker, og det passer personligheten og livsstilen min bedre. Tror verken kjærester eller ONS noen gang har blitt overrasket over at jeg ikke kjører glatt. Joda, tar ennå bikinilinja av og til når jeg skal ut i bikini. Men tar så lite som mulig, og det er bare for å slippe den evige stirringa det noen ganger blir. Det er ikke alltid jeg orker gjøre en statement eller måtte «stå» for valget mitt. Det er så kleint å måtte forsvare den naturlig kroppen sin og det irriterer meg at jeg gidder falle inn i rekkene, men noen ganger vil jeg bare at mitt hjørne av verden skal være smooth. Høhø. I min gruppe er det forøvrig de som stresser mye med utseendet og har dårlig selvtillit som er veldig opptatte av å være glatte. Anonymkode: ccc14...994 9
Gjest IommI Skrevet 16. oktober 2018 #15 Skrevet 16. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 30. Har ikke barbert siden tidlig tjueåra, og da tror jeg at jeg gjorde det fordi jeg trodde det bare var sånn det skulle være. Heldigvis kom jeg på bedre tanker. Trives MYE bedre med behåring. Føler meg mer kvinnelig og selvsikker, og det passer personligheten og livsstilen min bedre. Tror verken kjærester eller ONS noen gang har blitt overrasket over at jeg ikke kjører glatt. Joda, tar ennå bikinilinja av og til når jeg skal ut i bikini. Men tar så lite som mulig, og det er bare for å slippe den evige stirringa det noen ganger blir. Det er ikke alltid jeg orker gjøre en statement eller måtte «stå» for valget mitt. Det er så kleint å måtte forsvare den naturlig kroppen sin og det irriterer meg at jeg gidder falle inn i rekkene, men noen ganger vil jeg bare at mitt hjørne av verden skal være smooth. Høhø. I min gruppe er det forøvrig de som stresser mye med utseendet og har dårlig selvtillit som er veldig opptatte av å være glatte. Anonymkode: ccc14...994 Du motsier deg selv, og i tillegg sier du at ALLE har dårlig selvtillit og at det er derfor vi fjerner håret? I tillegg poster du som anonym, fordi du ikke står for det du skriver. Fjern håret, og få deg selvtillit!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #16 Skrevet 16. oktober 2018 Er glattbarbert når jeg skal ha sex, ellers er det full bush. Jeg har opplevd å få hår i munnen når jeg sugde en gutt med full bush 😑 Anonymkode: ff63e...258 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #17 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg har barbert de siste årene, etter at jeg fikk smaken på det. Hovedsaklig fordi det er mer behagelig for min egen del. Min kjæreste ønsker gjerne jeg har hår, så i perioder har jeg litt hår på venusberget,for ham, men under er jeg glatt. K45 Anonymkode: eea10...439 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #18 Skrevet 16. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har inntrykk av at de fleste godt voksne damer har "full bush", men at noen av dere i et forhold holder underlivet glatt hvis mannen ønsker det.. Hvordan er det med deg? Moden mann som spør. Anonymkode: 7a9ef...66c Si meg, barberer du deg nedentil for at mannen vil det? Sånt bestemmer man selv, ferdig med det. Anonymkode: 15ee5...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #19 Skrevet 16. oktober 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: 30. Har ikke barbert siden tidlig tjueåra, og da tror jeg at jeg gjorde det fordi jeg trodde det bare var sånn det skulle være. Heldigvis kom jeg på bedre tanker. Trives MYE bedre med behåring. Føler meg mer kvinnelig og selvsikker, og det passer personligheten og livsstilen min bedre. Tror verken kjærester eller ONS noen gang har blitt overrasket over at jeg ikke kjører glatt. Joda, tar ennå bikinilinja av og til når jeg skal ut i bikini. Men tar så lite som mulig, og det er bare for å slippe den evige stirringa det noen ganger blir. Det er ikke alltid jeg orker gjøre en statement eller måtte «stå» for valget mitt. Det er så kleint å måtte forsvare den naturlig kroppen sin og det irriterer meg at jeg gidder falle inn i rekkene, men noen ganger vil jeg bare at mitt hjørne av verden skal være smooth. Høhø. I min gruppe er det forøvrig de som stresser mye med utseendet og har dårlig selvtillit som er veldig opptatte av å være glatte. Anonymkode: ccc14...994 Hårfjerning har ikke noe med selvtillit å gjøre. Mange føler seg, renere. Og det lukter mindre. Anonymkode: 42f00...be7 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #20 Skrevet 16. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hårfjerning har ikke noe med selvtillit å gjøre. Mange føler seg, renere. Og det lukter mindre. Anonymkode: 42f00...be7 Du har misforstått. Det lukter mindre med hår og man er renere med hår. Anonymkode: dded4...b2f 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå