Gjest Lily_88 Skrevet 16. oktober 2018 #41 Skrevet 16. oktober 2018 30 år og gift, han barberer meg Har det skikkelig gøy rett etterpå
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #42 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøv å barbere vekk alt håret du har i rompa, så skjønner du hva jeg mener. Spesielt dersom du er mann. Anonymkode: 242b5...10d Jeg epilerer, jeg liker ikke å ha hår i rumpa. Er kvinne. Anonymkode: 42f00...be7 2
Elaine Marley Skrevet 16. oktober 2018 #43 Skrevet 16. oktober 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring, krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
*Maja* Skrevet 16. oktober 2018 #44 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg er 34, og tar brasiliansk. Gjør det fordi jeg liker det best selv. Liker forøvrig relativt lite hår hos motparten også, både mann og kvinne. 1
Gjest O.G. Skrevet 16. oktober 2018 #45 Skrevet 16. oktober 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har inntrykk av at de fleste godt voksne damer har "full bush", men at noen av dere i et forhold holder underlivet glatt hvis mannen ønsker det.. Hvordan er det med deg? Moden mann som spør. Anonymkode: 7a9ef...66c Hvorfor vil du vite dette?
Ella Ellefantella Skrevet 16. oktober 2018 #46 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg er 44 og vokser bikinikanten og barberer under og bak, dvs at jeg har en fin liten busk foran. Helt glattbarnert liker jeg ikke, men liker at det er velstelt og at det er glatt under. Gjør det mye lettere ved oralsex f eks, men nå er jeg nylig singel og det kan hende jeg lar det gro under, men jeg er ikke sikker, for jeg liker det ryddig og hvis jeg finner ut at jeg skal ha sex med noen, så kommer jeg til å barbere igjen ihvertfall. Bikinikanten kommer jeg til å ta uansett om jeg skal være naken for andre eller ei, det har med selvfølelse å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #47 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg er 42 og barberer meg nedentil. Ikke alt, har alltid igjen en liten dusk i framkant. Hvorfor jeg gjør det? Fordi uten mye hår er jeg mye mer følsom=bedre sex. Enkelt og greit. Hva menn eller andre syns gir jeg blaffen i, kjæresten har ikke klaget, men har hatt en sexpartner som sa at han foretrakk litt større busk. Mulig jeg hadde hørt på han om det hadde blitt varig. Helt glattbarbert har jeg aldri vært, det føles feil. Jeg er kvinne og ikke noe barn. Anonymkode: 74810...c6b 2
Mons Skrevet 16. oktober 2018 #48 Skrevet 16. oktober 2018 (endret) 1 time siden, O.G. skrev: Hvorfor vil du vite dette? Hvorfor spør du da, kunne jeg svart. Svaret er at jeg antar de fleste godt voksne kvinner ikke barberer seg nedentil. Derfor etterlyser jeg holdninger fra denne aldersgruppen. La oss si 40+. Vil de tviholde på dotten sin? Eller er de mer fleksible? Endret 16. oktober 2018 av Mons 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #49 Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, Mons said: Hvorfor spør du da, kunne jeg svart. Svaret er at jeg antar de fleste godt voksne kvinner ikke barberer seg nedentil. Derfor etterlyser jeg holdninger fra denne aldersgruppen. La oss si 40+. Vil de tviholde på dotten sin? Eller er de mer fleksible? Det er nok over 20 år siden jeg hadde forhold til en med full busk. Har kanskje bare vært heldig? Hilsen TS Hvor gammel er du? Anonymkode: 6d309...229 3
Gjest O.G. Skrevet 16. oktober 2018 #50 Skrevet 16. oktober 2018 19 minutter siden, Mons skrev: Hvorfor spør du da, kunne jeg svart. Svaret er at jeg antar de fleste godt voksne kvinner ikke barberer seg nedentil. Derfor etterlyser jeg holdninger fra denne aldersgruppen. La oss si 40+. Vil de tviholde på dotten sin? Eller er de mer fleksible? Problemet er at det fremstår som litt creepy.
Jentadi Skrevet 16. oktober 2018 #51 Skrevet 16. oktober 2018 Dette handler ikke om alder, men om preferanser. Det kan hende at flere unge kvinner glattbarberer seg, men jeg tror kanskje det handler mer om hva de tror er forventet av dem, enn noe annet. Selv har jeg en kjæreste som tar seg av barberingsjobben😁. Det er både deilig og spennende. Han sparer litt av dusken min, for om han barberer hele venusberget, får jeg masse røde prikker og det klør. Det er ikke så pent, synes jeg. 2
Gjest Nina1975 Skrevet 16. oktober 2018 #52 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg er godt over 40, vokser underlivet. Liker det best, med eller uten mann. Foretrekker en mann med litt kort hår og frisert underliv. Mye bedre under oralsex, slipper å krype inn i bushen, liksom.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #53 Skrevet 16. oktober 2018 Nært 40 her og barbere meg, har litt igjen på toppen. Klarer ikke å være helt hårløs... gjort det siden midten av 90-rallyet. Hos menn er det kun baller som burde barberes etter min mening. Anonymkode: ee1c8...290
wintergirl Skrevet 16. oktober 2018 #54 Skrevet 16. oktober 2018 (endret) 9 timer siden, Missy77 skrev: 40. Singel. Barberer. 37 i forhold og barberer. Vi er i følge noen innlegg på første side usikre på oss selv 🤔 Endret 16. oktober 2018 av wintergirl 4
wintergirl Skrevet 16. oktober 2018 #55 Skrevet 16. oktober 2018 7 timer siden, Overrasket skrev: Så klart ikke bare unge folk barberer, men bare umodne folk har frekke meninger og bruker stygt språk om andres valg og preferanser. Kjønnshår er bare personlige preferanser, ikke en taktløs kamp mellom rett og galt. Noen i denne tråden bør komme seg tilbake til sandkassen og lekegravemaskinen sin. Så enig! Evige maset om pedo/barberte ser ut som barn, det er mer rent med hår /ikke hår. De skjønner ikke at alle opplever det ulikt. Det er mange som er født naturlig med svært lite hår, så lite at det ikke har en såkalt viktig betydning. Det går fra med dem. Utrolig at hvordan andre ser ut nedentil skal ha så betydning at de faktisk krangler om det. 4
Elaine Marley Skrevet 16. oktober 2018 #56 Skrevet 16. oktober 2018 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
alfahanne Skrevet 16. oktober 2018 #57 Skrevet 16. oktober 2018 Kona (53) mi barberer seg nedentil, noe jeg setter stor pris på. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #58 Skrevet 16. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har misforstått. Det lukter mindre med hår og man er renere med hår. Anonymkode: dded4...b2f Man kjenner lukten av seg selv med hår også, renere eller ikke, man føler seg hvertfall renere uten hår Anonymkode: 7709e...f11 2
Jr.Garcon Skrevet 16. oktober 2018 #59 Skrevet 16. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har inntrykk av at de fleste godt voksne damer har "full bush", men at noen av dere i et forhold holder underlivet glatt hvis mannen ønsker det.. Hvordan er det med deg? Moden mann som spør. Anonymkode: 7a9ef...66c Heldigvis ikke mitt inntrykk
csb Skrevet 16. oktober 2018 #60 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg tar Braziliansk på salong hver 4. Uke. Mannen foretrekker meg hårløs, og det gjør jeg også. Kvinne 36 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå