Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #1 Del Skrevet 21. mars 2005 hva er best? marmaris eller alalnya??? jeg vil ikke ha alle de negative tilbakemeldningene om dere som er misfornøyde med tyrkerne osv.. dette er jeg klar over og har lest.. vil bare vite hvilken av de to byene som er best, med tanke på gjesfrihet, strand og shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 21. mars 2005 #2 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har vært på Marmaris med barn og måte på imøtekommende folkeslag har jeg ikke vært borti!! De sto klar ved alle fortauskanter og ventet for å hjelpe oss opp og ned de høye kantene (de er virkelig høye, tipper 20-30 cm). Hvis jeg gikk inn i en kiosk og venninden mi sto utenfor med begge vognene så kom det garantert min. 1 stk., gammel som ung, bort for å dikke med jentungen så hun ikke skulle gråte etter mammaen sin. Vi hadde en på 9 mnd som var syk hele ferien (ganske kritisk til tider) og de ansatte hjalp oss med alt mulig rart og passet på den friske når vi måtte sove på dagtid. En gang var jeg så sliten at jeg sovnet i solstolen og når jeg våknet så hadde de ansatte matet jentungen og satt og lekte med henne så jeg skulle få en 1/2 time søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. mars 2005 #3 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har vært både i Marmaris og Alanya, og likte meg best i Marmaris. Stranden er finest i Alanya, men alt annet er bedre i Marmaris. Så jeg ville valgt Marmaris, om jeg skulle velge mellom de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #4 Del Skrevet 21. mars 2005 Ingen av stedene. Skygger unna Tyrkia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 21. mars 2005 #5 Del Skrevet 21. mars 2005 Ingen av stedene. Skygger unna Tyrkia. innlegger ba utrykkelig om å slippe unna slike innlegg.. litt respektløst av deg å komme slik da... selv har jeg ikke vært ityrkia, men frister;)så jeg følger med på tråden og håper på gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 22. mars 2005 #6 Del Skrevet 22. mars 2005 Har vært flere ulike steder i Tyrkia og Marmaris er den absolutte favoritten. Skikkelig nedtur å dra til andre steder i Tyrkia etter først å ha vært i Marmaris. Å reise dit med unger var en drøm. De ble tatt vel hand om uansett hvor vi var. Flott utgangspunkt om du vil ta en dagstur over til Rhodos. Anbefaler med andre ord Marmaris på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. mars 2005 #7 Del Skrevet 25. mars 2005 Har vært bege steder og foretrekker Marmaris. Du burde også ta en titt på Side det er supert. Marmasris er et fint sted å dra på utflukter fra, det er ikke så masete som Antalya og Alanya. Det er en koslig bargate der og en flott havn. Lett å prute på basaren. Jeg elsker Tyrkia og vært der mange ganger. Gled deg. Ikke hør på alle disse som hater Tyrkia, bare vær forbredt på at det er ikke Norge. God tur . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #8 Del Skrevet 25. mars 2005 Marmaris har dårligste strender. passer ike for barn. Dyreste plassen i Tykia. det er gratis solstoler på stranden, men de forlanger nesten at du spiser der på resturantene som ligger der. De maser hele tiden om du skal ha noe å drikke osv...omtrent hiver deg inn på resturantene. Holder du deg to gater oppenfor så spiser du for under halve prisen. der ligger det en del hoteller også. Ville valgt annen plass enn marmaris. jeg ar vert på alle reisemål i Tyrkia. flott land, flotte folk, men reiser ikke tilbake til Marmaris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå