Morlock Skrevet 21. august 2002 #41 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har opplevd noen ekle situasjoner med "utlendinger", og det er flere enn jeg har opplevd med "norske" gutter. Men det er faktisk en gang jeg opplevde at ei jente kom bort til meg på en club og begynnte å ta meg i skrittet....! Må si jeg ble en smule overasket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 22. august 2002 #42 Del Skrevet 22. august 2002 Vel, det er faktisk sånn som skjer at kroppen og psyken tar overhånd. Man får reaksjoner på sånt. Det er faktisk ikke noe jeg kan noe for, syntes ikke det er så sinnsykt kult hvis det er det du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. august 2002 #43 Del Skrevet 22. august 2002 Nøtteliten, tenk om jeg hadde møtt deg på gata... og du hadde sett meg... så skulle plutselig "psyken min" ta overhånd slik at jeg plutselig blir redd deg?? Hadde ikke du syntes det hadde vært litt smårart? I og med at jeg ikke kjenner deg? W Man kanke gå rundt å være redd folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. august 2002 #44 Del Skrevet 22. august 2002 Det jeg reagerer på her er at flere personer her inne, trekker sanhetsgehalten i tvil hos disse mennesker som skriver inn å forteller det negative de har opplevd. Dette synes jeg er oppriktig uhøflig og lite respektabelt. Men jeg har notert meg at det finnes en del mennesker som mistenkeligjør andres intensjoner, disse menneskene bør ta et oppgjør med seg selv og sine holdninger i forhold til respekt og toleranse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 22. august 2002 #45 Del Skrevet 22. august 2002 Det er ikke sånn det fungerer.Men hvis jeg syntes folk ser rart på meg eller oppfører seg merkelig blir jeg redd. Jeg kan ikke noe for det, hele meg er redd for å oppleve sånn dritt igjen. Men hvorfor tror du at jeg viser at jeg er nervøs? Holder det for meg selv jeg. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å forstå. Uansett hvorfor gidder du å bry deg om det? Du kommer jo aldri til å møte meg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitri Skrevet 22. august 2002 #46 Del Skrevet 22. august 2002 Nøtteliten, ikke bry deg om Waco. Jeg skjønner godt at du er redd. Jeg har aldri opplevd dette, men jeg har opplevd at de stirrer og glor og slenger kommentarer. Uansett hvor folk kommer fra, så har de å respektere at man går ikke bare bort å klår på en jente. Jeg hadde blitt fly forbanna og gitt han en i trynet igjen. Ja, det ville jeg gjort! Ferdig med den saken. Alle utlendinger er ikke sånn, men jeg skjønner veldig godt at du er redd for å treffe de på gaten. Sånne opplevelser er ekkel og det er ikke noe du glemmer med det første. Og waco, du får slutte å stille sånne spørsmål. Nøtteliten hadde ikke gjort noenting som skulle tilsi at han skulle få komme bort og klå henne mellom beina. Og når hun da blir sint og spør hva han driver på med, så får hun seg et slag midt i planeten. Hva er det for noe da? Og hvis du ikke skjønner hvorfor hun nå er redd for å treffe de på gaten, ja da har du virkelig mye empati og forståelse for andre mennesker gitt. Unnskyld meg, men jeg ble en smule provosert av det du skrev der. Jeg håper du slipper å oppleve noe sånt igjen, Nøtteliten og hvis det skulle skje en gang til, så slå tilbake ( ikke bokstavelig ment ). Trøsteklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 22. august 2002 #47 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har blitt forfulgt 2 ganger av utenlandske menn. Første gangen var det en som ville være med meg hjem og drikke vin (as if) og han fulgte faktisk etter meg når jeg skulle gå hjem, sånn at jeg måtte ta en laaang omvei og løpe og klatre osv... for å riste han av meg :o Tok IKKE nei for et nei. Den andre gangen på et kjøpesenter. En fyr kom bort, og her kommer det, på svæææært gebrokkent norsk: "Do være nydelig, do være foto model? Kan jei få et kuss?" Og han gikk rett mot meg og var 5 cm fra ansiktet mitt da jeg skjønte at han kom til å gjøre det, og jeg sendte armen rett i ansiktet på ham... Det ble ikke noe "kuss" på ham nei!!!! :evil: Han fulgte også etter meg etterpå, snek seg etter meg, ekkelt, så jeg løp opp til den restauranten like ved der de tyrkiske eierne er som brødre for meg, og de stilte seg i døra og skulte stygt og hyttet med nevene mot ham. Sambo ble rasende da han hørte om episoden. Jeg er ganske mørk, har rom og diverse andre naturlig mørke folkeslag i slekta, men kler meg jo norskt fordet. Og det skal liksom gi dem rett til å gjøre hva de vil med meg. :evil: NOT Mange har respekt for damer, ja, men dessverre er de i mindretall når det gjelder bl.a muslimske menn Jeg har funnet en måte å møte disse ekle, avkledende blikkene på: Stirre dem rett i øynene, rette ryggen og ikke vike en tomme når jeg går forbi dem. Kanskje det provoserer dem, hva vet jeg, men jeg føler meg sterkere da... Når jeg går alene. Opplever stadig at menn med mørk hud stirrer ekstra mye dersom jeg sitter på t-banen i singlet og trange jeans. Helt vanlig sommer-antrekk for norske jenter, og de tror det gir dem rett til å tafse. BLÆH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå