Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #41 Skrevet 8. april 2005 Cafèturer Litteratur Film og tv Håndarbeid (mest strikking) Data Planter
Gjest lmari Skrevet 8. april 2005 #42 Skrevet 8. april 2005 * Håndarbeid (strikke, hekle, smykkelaging) * Fotografering og fotoalbum * Film, både på kino og dvd * Gode venner * Bøker og blader
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #43 Skrevet 9. april 2005 Dette var ikke enkelt... Jeg: strikker ( masse, hele tiden...) hekler tover ( digg, uller et fantastisk materiale...) maler( i olje, mest kroting for egen glede...) tegner leser spiller piano ( og prøver på fiolin, men det høres mest ut som om jeg dreper katta...) Er direktør , arbeidsleder , lege, sjelesørger og økonomiansvarlig for familien
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #44 Skrevet 9. april 2005 Mine hobbyer: ~Akvarellmaling ~Strikking/brodering ~data/internett ~ Hunden ~Fisking
krize Skrevet 10. april 2005 #45 Skrevet 10. april 2005 Kjenner meg igjen i mange hobbyar her. I det siste har det gått mest i: -trening -lage brosjer av perler -baking/matlaging -gå på kafe -sjå film -bruke pengar på panduro :-? Er fan av all slags handarbeidsaktivitetar, som strikking, kortlaging, decoupage, papirlaging, glass/porselensmaling, tekstilmaling (sengetøy) osv...
liv Skrevet 10. april 2005 #46 Skrevet 10. april 2005 Male på glass/tallerkner KG! Data Smykker Og en som ligger litt på hylla for jeg kjenner ingen som kan sikre... Klatring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå