lykkLIG Skrevet 25. mars 2005 #24 Skrevet 25. mars 2005 Dette er mine hobbyer :-) -gjøre husarbeid -hage arbeid -lese og høre på musikk -tur og sykling -step og spinning trenning -kort laging -fotografering -reiser til inn og utland -mannen min
Arkana Skrevet 25. mars 2005 #25 Skrevet 25. mars 2005 Lese bøker, lage mat, maling, av og til kryssord og håndarbeid.
Gjest Spacegirl Skrevet 26. mars 2005 #26 Skrevet 26. mars 2005 Mine hobbyer er: - spille fiolin - høre på musikk - lese bøker - data - film - dyr - gå turer/være ute i naturen
Lillemor Gull Skrevet 27. mars 2005 #27 Skrevet 27. mars 2005 - tegne - webdesign - trene - strikke - lese og tusen andre ting jeg heller aldri får tid til. :-(
ringblomst Skrevet 27. mars 2005 #28 Skrevet 27. mars 2005 Bruker da mye tid på forum og internett, men vil kanskje ikke kalle det hobby. Leser også ganske mange bøker, men det skjer til og fra jobb. Ellers så er jeg glad i strikking og se filmer (har ca 500 dvd'filmer og har fortsatt ikke sett alle :oops:). Men den "nye" fantastiske hobbyen min er scrappping - så nå er det altså lite tid til strikking og film.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2005 #29 Skrevet 30. mars 2005 Mine hobbyer er : Hunder som en god nummer en!!! Også er det naturen...elsker å ta med meg hunden på laaange turer inne i marka. Hester...(har ridd før, men gjør dessverre ikke det lenger) Litteratur,filmer,venner(være sammen gode venner på en kafe eller pub er koselig), psykologi og ....sikkert mere også, men kommer ikkepå det akkurat nå...
Montezuma Skrevet 31. mars 2005 #30 Skrevet 31. mars 2005 Takk for svar ingborg :-) Tenkte jeg skulle prøve på kjeder og armbånd. Kikket en del på panduro i går og der har de en del perler' date=' men jeg får finne meg en bok om temaet, aner jo ingenting om fremgangsmåten.. :oops:[/quote'] Panduro har sett som inneholder alt du behøver for å lage øredobber eller kjeder el. De har også lærehefter om emnet.
Scaramouche Skrevet 31. mars 2005 #31 Skrevet 31. mars 2005 Mine hobbyer er: Bøker, musikk, film Klatring Turer i fjellet Trening (aerobic og spinning) Dans
loop Skrevet 2. april 2005 #33 Skrevet 2. april 2005 Å lage smykker... Helt hekta på perler! Anbefaler smykkene til Mulle7! Skikkelig fine!
Mulle7 Skrevet 2. april 2005 #34 Skrevet 2. april 2005 Tusen takk! Men maleriene dine er fantastiske, det jeg har sett på hjemmesiden din!!!
loop Skrevet 3. april 2005 #35 Skrevet 3. april 2005 Tusen takk! Men maleriene dine er fantastiske, det jeg har sett på hjemmesiden din!!! Hjertelig! Takk sjøl osv!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #36 Skrevet 4. april 2005 Mine hobbier er: Lage smykker Lese bøker Se film Lage mat Gå i fjellet Drikke god rødvin Shoppe Skulle ønske jeg kunne tilføye trening....
koldbruna Skrevet 5. april 2005 #37 Skrevet 5. april 2005 Mine hobbyer er : *lese bøker *sitte på data`n *Bake *Lage fotoalbum til mine to jenter *Se film *Høre musikk Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #38 Skrevet 5. april 2005 Friluftsliv Fotografering Speiding Quilting Strikking Lese bøker (men det blir det altfor lite av!) Data (og det blir det altfor mye av...)
kattepus1 Skrevet 7. april 2005 #39 Skrevet 7. april 2005 Mine hobbyer er: Strikking, norsk folkedans, teater, lesing, søm og masse mer
Lia Skrevet 7. april 2005 #40 Skrevet 7. april 2005 Perlesmykker Litteratur Trening Katter Hagearbeid Matlagning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå