Gå til innhold

MUS I HUS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg leier en leilighet, skal nå flytte ut om 1 mnd. Uansett, i denne leiligheten er det x-antall mus. Jeg har fanget 3-4 mus med musefelle under vasken på kjøkkenet, men jeg hører dem stadig i veggene.

Har sagt ifra til huseier, i det jeg fant ut av at det var mus her. De andre leieboerne har ikke sett eller hørt noe til dem, så jeg tror dem bare går til min etasje (jeg er i midten i et høyt hus, gammelt murhus). Huseier har ikke sagt noe spesielt om det, og han gjør mindre for å se hva slags skader disse kan gjøre. Han bryr seg ikke, mer eller mindre. 

Jeg synes jo dette er utrolig ekkelt, for noen ganger så føler jeg at jeg lukter at det er mus her. De tar jo med seg søppel i vegger og det lukter skittent/gammelt/stramt ekkelt, hvis noen klarte å forstå det.. Jeg skal ihvertfall flytte nå, det har vært en dame her på visning som jeg holdt visning for, og jeg sa ærlig til hun at det er mus her, og at huseieren gjør lite for å fikse samtlige problemer med leiligheten. Dette er jo en av grunnene til at jeg sa opp for 2 måneder siden.

Hva tenker dere? Skal jeg bare si ifra til alle som kommer hit at det er mus her? Jeg hadde satt pris på om utleier fortalte meg dette før jeg flyttet inn. Hva hadde dere gjort i situasjonen? Med tanke på utleier også. 

Anonymkode: 48669...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...